KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#493 Re: Re: Re: Kuulin huhua

17.01.2011 21:55

#488: Sanna Kaski - Re: Re: Kuulin huhua 

 Huhujen perässä ei kannata juosta! Olisit kysellyt minulta suoraan tuosta Gloomy Sunday tapauksesta. Olisin voinut kertoa sinulle siitä aivan, kuten asia oli. Se ei ollut minua vastaan hyökkäys. Siinä oli mukana useita ihmisiä, joista yksi on jo kuollutkin. Tuntuu kummalliselta, että vanhoja jutuja tuodaan esille, varsinkin kun niistä ei tiedetä mitään. Uskotko todellakin siihen, ettei useiden vuosien toiminnan aikana koskaan tulisi mitään ristiriitoja ihmisten välille? Siispä odotan, että otat minuun yhteyttä. Silloin saat varmemmin vastauksia. Tällaisille palstoille en monien yhdistystöiden takia läheskään aina ennätä. 

Vastaukset

Sanna
Vieras

#509 Re: Re: Re: Re: Kuulin huhua

2011-01-18 09:29:27

#493: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Kuulin huhua 

 Niinpä. Huhujen perässä ei kannata juosta. Maija Ankkuri aloitti ensimmäisen tekstinsä otsikolla: kuulin huhua!!!

Ja googletin Maija Ankkurin nimeä, en sinun, kun tämä teksti tuli esiin. Tämä oli ensimmäinen tulos ja mielenkiinnolla katson mitä muuta hänen nimellään tulee esiin kunhan vaan kerkiän. Itselleni kun tämä nimi oli aivan uusi näissä keskusteluissa.

Toki tulee ristiriitoja, niinkuin nyttenkin. Siksi onkin kummallista että oppositiota syytetään rahanahneeksi. Tässähän on kyse siitä että osa porukasta ei ole tyytyväisiä nykyisen hallituksen toimintaan ja haluaisi sen vaihtuvan.

Otinkin jo yhdessä vaiheessa sinuun yhteyttä ja kerroit oman versiosi edellisestä "katastrofista", joten ei minun tarvitse sitä toistamiseen kuulla.

Vieras
Vieras

#820 Re: Re: Re: Re: Kuulin huhua

2011-02-04 21:29:21

#493: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Kuulin huhua 

Kirjoituksessaan #493 JA USEASSA MUUSSAKIN KIRJOITUKSESSAAN TERTTU KANERVO ON LUVANNUT VASTATA MEILILLÄ HÄNELLE LÄHETETTYIHIN KYSYMYKSIIN....

....minä ja moni muukin on hänelle lähettänyt meilillä asiallisia kysymyksiä, vastauksia saamatta.

MIKSI TERTTU KANERVO SITTEN HALUSI MEILILLÄ KYSYMYKSIÄ, KUN EI SUOSTU NIIHIN VASTAAMAAN??!!

Olisikohan kaikkien kysymyksiä lähettäneiden nimet "mustalla listalla"??!!