KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2182 Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

07.08.2011 08:16

#2162: - Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

Millä perustelet kirjoituksen vääristellyksi?  Totuushan oli juuri tämä.: Ensin ilmoitettiin eräs nimeltä mainittu henkilö lupasi itse maksaa tarjottavat. Myöhemmin vaati maksua. Ilmoitti: Ne jotka eivät vielä ole maksaneet tarjoiluaan voisivat sen tehdä.

Aika outoa käytöstä KISUILTA.

Te parjaatte todella paljon KKY:n toimintaa. Epäilempä ettei heillä ollut todella pätevää syytä eroittaa teidät riveistää.

Eikös teidän parjauksillenne olisi laittaa piste jo? Eläissäni en ole kaltaisianne tavannut. Kuvittelette olevanne fiksujakin.Sanoisin ettei kukaan todella viisas henkilö parjaa muita yleisillä keskustelusivuilla. Näistä näkee minkälainen ÄO teillä on? Kehtaattekin solvata kaikkea eteenne tulevaa, ette vain näe omaa nenäänne pidemmälle.

 

Vastaukset


Vieras

#2184 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-07 11:16:19

#2182: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

Nytpäs haukut väärää puuta, KISUA ei tuolloin ollut edes olemassa!!Tarkenna tietosi äläkä lauo julkisuuteen ihan mitä sattuu, eihän sua kukaan usko!

Ja muutenkin tuo kommenttisi on varsin sekava, eikä siitä saa tolkkua. Kuitenkin se käy ilmi että sinua kaivelee edelleen, joku vanha kahvikestitys, siis tärkein asia on sittenkin se kahvi ja pulla! Tilaisuudella ei ole väliä mikä se on kunhan saa ilmaisen kahvin ja pullan.

"Eikös teidän parjauksillenne olisi laittaa piste jo? Eläissäni en ole kaltaisianne tavannut. Kuvittelette olevanne fiksujakin.Sanoisin ettei kukaan todella viisas henkilö parjaa muita yleisillä keskustelusivuilla. Näistä näkee minkälainen ÄO teillä on? Kehtaattekin solvata kaikkea eteenne tulevaa, ette vain näe omaa nenäänne pidemmälle."

No et se ole kyllä ihan fiksu ja viisas sinäkään tämän lausumasi perusteella.

"Te parjaatte todella paljon KKY:n toimintaa. Epäilempä ettei heillä ollut todella pätevää syytä eroittaa teidät riveistää."

Tässä puhut asiaa, ettei heillä todellakaan ollut pätevää syytä erottaa ketään riveistää.

 


Vieras

#2185 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-07 13:22:24

#2182: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa... 

 Puhut todellakin itsesi pussiin, mahdatko ymmärtää mitä oikein kirjoitat? Aamulääkkeet kannattaa ottaa ennen kun ryhtyy kirjoitushommiin. Kovasti sinun mielenrauhaasi Kisu näyttää nyt järkyttävän, onko totuus noin kova pala? Mitä siihen julkiseen parjaamiseen tulee, mitä itse luulet tekeväsi? Yrität mustamaalata Kisua kaikin keinoin, turvaudut jopa valehteluun. Kannattaisi sinunkin jonkinlaisen kriisin läpikäyneenä siirtyä jo uudelleenorientoitumisen vaiheeseen, olisi itselläsi helpompaa.

Jaana Vuorenpää

#2189 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-07 22:50:01

#2182: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa... 

Sikäli kun tässä tarjoiluasiassa tarkoitat minun järjestämääni ensimmäistä KKY:n keskustelutilaisuutta, joka pidettiin viime vuoden lokakuussa ristiriitatilanteen selvittämiseksi, ei tilanne ollut todellakaan kuten väität!

Totta, minä lupasin maksaa tarjoilun, kun KKY:n toimintapolitiikka ei siihen taipunut. Mielummin maksoin nimittäin tarjoilusta kuin vain paikan vuokrasta, sillä ruokaillessamme ei vuokraa tarvinnut maksaa. Paikan oli oltava neutraali ja samallahan saatoimme viettää siinä myös epävirallista pikkujoulua.

En ole koskaan vaatinut keneltäkään rahaa tarjoilusta, vaan osa osallistujista koki itse asiakseen maksaa oman ruokansa. Laitoin heille sitten meilitse tilinumeroni, kun sitä pyydettiin. Eli se oli täysin vapaaehtoista kaikillea Lasku oli toista sataa euroa, josta maksoin lopulta vain noin vajaa puolet loppusummasta!

Onko tämä asia nyt käsitelty loppuun, vai väitättekö minua valehteliaksikin?


Vieras

#2191 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-08 09:28:26