KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1970 Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

17.04.2011 13:37

#1969: Sanna K - Re: Re: En mene enää Kissanpäiville! 

 Sanna, olen niin samaa mieltä kanssasi!

KKY on nyt väistänyt velvollisuuttaan lahjoittajille ja jäsenilleen, kun on kieltäytynyt ottamasta näitä ns. puolivillejä arkoja kissoja enää talteen. Ei kunnat tai kaupungit pysty vaikuttamaan näiden väliinputoajakissojen tilanteeseen millään tavoin. Tällöin nämä kissat jäävät aivan hunningolle.

Faktaa on, että ilman rahaa emme pysty kissoja auttamaan sillä tavoin kuin se olisi tarpeellista. Ei minulla ainakaan ole varaa henkilökohtaisesti maksella kymmenien kissojen eläinlääkärikuluja tai ruokiakaan pidemmän päälle omasta pussista.

On valitettavaa, että TE ette hallituksessa pysty nostamaan oleellisinta asiaa keskeiseksi eli kodittomien kissojen hyvinvointia, vaikka rahaa olisi KKY:ssä runsaasti ja oppisitiossa olisi aktiivitekijöitä! Meillä olisi siten kaikki mahdollisuudet tehdä hedelmällistä yhteistyötä, ja pelastaa nimenomaan niitä kissoja, jotka sitä apua kaikista eniten tarvitsevat tuolla ulkona. Toki kotikissatkin ovat kissoja, jotka ansaitsevat apua, eikä niitäkään tarvitse unohtaa. Ne sairaat ja villeimmät yksilöt pitäisi saada pois ulkoa myös ja päästää kissojen taivaaseen, jos kissanarvoinen elämä ei ole enää mahdollista muutoin.

No, näistä asioista on kirjoitettu niin moneen kertaan, eivätkä ne ole silti menneet perille hallitukselle. En näe näiden kirjoituksien parantavan tilannetta siten enää millään tavoin - valitettavasti. Kaikki menee kuin "kuuroille korville"! :(

Meitä syytetään ns. "mustavalkoisuudesta", vaikka näin ei kuitenkaan ole. Vanha sanonta siitä, että miten on helppo nähdä malka toisen silmässä mutta ei tukkia omassaan, voisi sopia tähänkin tilanteeseen.

Vastaukset

Carmen
Vieras

#2000 Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

2011-04-24 20:15:27

#1970: Jaana Vuorenpää - Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville! 

 Jaana Vuorenpää ja Sanna K, eiköhän nyt ole niin, että teidän aikanne ja enrgianne menee tällä netissä kirjoitteluun senkin aikanne voisitte kayttää paljon hyödyllisemmin, eli todellakin kissojen auttamiseen. Olen lukenut kirjoittelujanne josta saan sen käsityksen, että perus ajatuksenne on vain riidanhalu, no siinähän nähtiin mitä saitte sillä' aikaan.