KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Salaattiseuraa ja tosi salaista
Vieras

#1150 Salaseuroja on monenlaisia!

19.02.2011 13:48

Mä sitä vaan, että, jos tätä opposition tapaamista pidetään tyhmänä juonitteluna..


Niin tämä ritarikunnan ristin sukkanauhoilla saanut PJ piti jo joulukuussa kokouksen oman hallitusväen kanssa. Tuossa päätti asioista kertomatta ja kutsumatta salassa kahdelta varsinaisjäseneltä.

Eihän se mitään isoa ollut.. Päättivät tuossa pikkuseikasta. Eivät halua jäseniä yhdistykseen 1.1.2011 alkaen. SIIS KIELTÄYTYVÄT OTTAMASTA JÄSENIÄ. Tämä tuli vahingossa ilmi tammikuussa. Ja juu...
Jäsenistölle ei ole kerrottu edes tuossa läpyskässä siitä!!!!

Voitko oikeasti uskoa, että tälläista tapahtuu KKY:ssä??
En minäkään, ennenkuin näin tästä tehdyt päätökset. PJ ja nuo kolme vievät jäsenistöä sata-nolla. Minä en tuollaista hyväksy. Noi Oppositiossa ei näissä tapahtumien valoissa ole mitään verrattuna Kanervon salailuun. Kuinka jäseniä voidaan halveksia noin?

Vastaukset

KKyn jäsen myös
Vieras

#1152 Re: Salaseuroja on monenlaisia!

2011-02-19 14:13:15

Ollen itse nuorten naisten ompeluyhdistyksessä jossa olemme itse päättäneet hallituksessamme keitä jäseniä otamme keitä emme. Kaksi varsinaista juoruämmää on yrittänyt päästä mukaan toimintaamme, mutta heitä emme halunneet. Eikä meidän ollut pakko heitä ottaa, mutta herätti pahaa verta kun kyseessä ovat juoruilijat. Hienoa etteivät perustaneet tälläistä juoru ja panettelukeskustelua internettiin kuitenkaan. Panettelevat vain puskaradionsa kautta. He eivät ole voineet asialle mitään muuta.  Tuo salaseurakokous on ollut kyllä melkoinen alasveto. Eikös tuo yksikin joka tännekin kirjoittaa, julkaise jotain tanssilehteä? Menettää varmaan mainostajia kun on lähtenyt tuollaiseen kohuporukkaan. Yhdessä kaupassa oli vielä joulukuisiakin lehtiä helmikuun alussa iso pino. Ei taida kukaan sitä lukea.