KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

KKyn jäsen myös
Vieras

#1152 Re: Salaseuroja on monenlaisia!

19.02.2011 14:13

Ollen itse nuorten naisten ompeluyhdistyksessä jossa olemme itse päättäneet hallituksessamme keitä jäseniä otamme keitä emme. Kaksi varsinaista juoruämmää on yrittänyt päästä mukaan toimintaamme, mutta heitä emme halunneet. Eikä meidän ollut pakko heitä ottaa, mutta herätti pahaa verta kun kyseessä ovat juoruilijat. Hienoa etteivät perustaneet tälläistä juoru ja panettelukeskustelua internettiin kuitenkaan. Panettelevat vain puskaradionsa kautta. He eivät ole voineet asialle mitään muuta.  Tuo salaseurakokous on ollut kyllä melkoinen alasveto. Eikös tuo yksikin joka tännekin kirjoittaa, julkaise jotain tanssilehteä? Menettää varmaan mainostajia kun on lähtenyt tuollaiseen kohuporukkaan. Yhdessä kaupassa oli vielä joulukuisiakin lehtiä helmikuun alussa iso pino. Ei taida kukaan sitä lukea.

Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1153 Re: Re: Salaseuroja on monenlaisia!

2011-02-19 14:43:26

#1152: KKyn jäsen myös - Re: Salaseuroja on monenlaisia!

Voi itku..miten nämä kommentit ovat näin ala-arvoisia tynkähallituksen puolustajien puolelta. Yhäti pyydän: voisiko sieltä joku asiallinen ja järkevä kommentoida välillä että saataisiin keskusteluakin aikaiseksi. Sellaista mikä veisi kissojen asiaa eteenpäin! Voisiko joku teistä vastata edes yhteen asialliseen kysymykseen jotain järkevää? Jos ei voi niin sitten en muuta voi kuin olettaa että tynkähallituksen väki tahallaan on usuttanut näitä trolleja tänne tötöilemään ja keskustelua haittamaan.

Turha näemmä vastata näihin mitään asiallista, kuten yritin aiemmassa kirjoituksessani.

Vieras
Vieras

#1154 Re: Re: Salaseuroja on monenlaisia!

2011-02-19 14:43:48

#1152: KKyn jäsen myös - Re: Salaseuroja on monenlaisia!

Onkos tämä teidän ompeluyhdistys ry eli rekisteröity yhdistys? Koska, on eroa "yhdistyksellä" ja rekisteröidyllä yhdistyksellä.

Tavallinen ompeluseura=kaveriporukka toimii miten tahtoo (kuka kovemmin huutaa), eikä sitä säätele kun Suomen laki niinkuin meidän jokaisen toimintaa  MUTTA ry onkin sitten ihan toinen juttu ja varsinkin jos sen toiminta on luokiteltu yleishyödylliseksi ja jäsenhankintaakaan ei päätä pj eikä hallitus. Sen toiminta onkin avointa, yhdistyslain alla ja säätelemää kun "ompeluseurat" taas eivät, jotka ovat niitä suljettuja sala-juoruseuroja ja saavatkin olla!

Mutta kyllähän sinä jo tämän tiedätkin ;D, mutta jos et niin sitten oletkin toiminut vaan siellä ompeluseurassasi etkä tiedä ry toiminnasta mitään. Ei se mitään, ei kaikki voi tietää kaikkea.

Yritetään olla sekoittamatta asioita ja pysytään faktoissa.

Vieras
Vieras

#1156 Re: Re: Salaseuroja on monenlaisia!

2011-02-19 14:51:35

#1152: KKyn jäsen myös - Re: Salaseuroja on monenlaisia! 

 

Nyt sitten tarkistaan sitä lääkitystä!
Jaana Vuorenpää
Vieras

#1159 Re: Re: Salaseuroja on monenlaisia!

2011-02-19 16:30:36

#1152: KKyn jäsen myös - Re: Salaseuroja on monenlaisia! 

Heh, vai tällaista peliä. Kyllä - minä Jaana Vuorenpää julkaisen ja kustannan oman yritykseni nimissä valtakunnallista ja kotimaista viihdekulttuuria käsittelevää ilmaisjakelulehteä, jonka nimi on TanssiViihde. Tänä vuonna lehden painokset ovat yli 100 000 kpl ja kesän lehdessä jopa noin 150 000 kpl! Lehden menekki on noussut vuosi vuodelta ja myös mainosmyynti on kasvanut lamavuosista huolimatta. Viides toimintavuosi on JO menossa! Aina joskus saattaa jonnekin lehtiä jäädä hieman enemmän telineeseen, mutta eipä juuri muutamaa nippua enempää. Parhaimmillaan koko teline on voinut tyhjentyä jopa viikossa ja siihen menee keskimäärin 600 lehteä.

KAIKEN MITÄ TEEN, TEEN SYDÄMELLÄ JA AVOIMESTI. MINULLA EI OLE MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ! :D

OLEN YHDISTYKSESSÄ ENSIKOTINA JA OLEN MYÖS JÄSEN,KOSKA ELÄIMET OVAT LÄHELLÄ SYDÄNTÄNI. MAALAISTALON TYTTÖNÄ OLEN KASVANUT ELÄINTEN PARISSA JA OLEN SAANUT KOTOANI MYÖS EVÄÄT SIIHEN, ETTÄ REHELLISYYS MAAN PERII JA TOISIA IHMISIÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA. SELLAISIA IHMISIÄ ON TOSIN VAIKEA KUNNIOITTAA, JOTKA EIVÄT SIIHEN ITSE PYSTY JA VAIN POLKEVAT MUITA TOIMINNALLAAN. 

USKON ETTÄ OIKEUS VOITTAA AINA LOPULTA JA VALHEET PUREVAT VAIN VALHEIDEN KERTOJIEN OMAAN NILKKAAN, KUTEN NYTKIN ON JO KÄYNYT.

KUKAS SINÄ MUUTEN OLET, VAI USKALLATKO ESIINTYÄ MUUTA KUIN NIMERKIN TAKAA?

PS. CAPSLOCK JUMAHTI TAAS PAIKOILLEEN ELI ISOT KIRJAIMET EIVÄT OLE HUUTOA TÄLLÄKÄÄN KERTAA! ;)