KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras taitaa olla kovin tuttu
Vieras

#1030 Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 00:44

#1028: Vieras - Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Peltoniemi on yrittänyt kohdistaa sanomansa vain jäsenille. Kanervo on estänyt KAIKIN hallussaan olevin jopa laittomin keinoin yhdistyksen sisältä päin toimimisen. MItä jää jäljelle?

 

Kuinka itse toimisit, jos sinun työtäsi yrittää yhdistyksen PJ vahingoittaa jatkuvasti?

 

Miten nahka-alalla toimiminen estää eläinsuojelutyön. ONKO kaikkien KKY:ssä toimivien oltava vegaaneja? Olen varma, että Kanervo syö lihaa ja käyttää nahkatuotteita. KUINKA SE SITTEN OLISI SEN SOVELIAAMPAA.

 

Kanervo on ollut työssä Valmetilla, jonka toimialaan kuuluu myös ihmisten tappamiseen soveltuvat laitteet. Hänen miehensä on ollut sotavoimissa. Näetkö kuinka naurettava mielipiteesi on?

 

Kenen oikeudella nykyinen PJ mollaa Kissojen rahoista maksatetussa kirjeessä julkisesti jopa kolmeakymmentä ihmistä? Kanervo saastuttaa luontoa ja mieliä lähettämällä 750 jäsenelle usea sivuisen kirjeen, jonka sisältö oli pelkkää saastaa.. Siinä on nahkahommat aika pieniä.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1031 Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 01:00:36

#1030: Vieras taitaa olla kovin tuttu - Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Onpa mielenkiintoista yhdistystoimintaa. Kissat eivät kyllä taida tämmöisestä julkisuudesta saada sen parempaa hoitoa kuin mitä yhdistyksen yhteen hiileen puhaltamisella voitasiin saavuttaa.

Erivieras
Vieras

#1032 Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 03:06:15

Kanervo syö lihaa. Ihmisen tappamiseen soveltuvat laitteet. Mies ollut sotavoimissa. Mikset kysyisi myös itseltäsi naurettavista kommenteista sekä mielipiteistä? Kerro, miten nämä mainitsemasi asiat liittyvät käytyyn keskusteluun Peltoniemen sopivuudesta uudeksi puheenjohtajaksi? Vai oliko taas aika hieman mustamaalata nykyistä yhdistyksen puheenjohtajaa? Kovasti ainakin tunnut tietävän asioita Terttu Kanervon elämästä.

Pirjo Peltoniemi, mikset perustaisi uutta yhdistystä, joka toimisi samalla asialla kuin KKY? Voisit toimia täysin oman kokemuksesi sekä näkemyksesi johdattamana, ilman että toimiasi yritetään estää.  Ja olethan jo kerännyt itsellesi tukiverkostoakin mahdollisiksi jäseniksi. Samalla kissojen suojelutyölle saataisiin lisää resursseja toimia laajemmin kuin nykyisin. Voisit jopa huomioida työssäsi kiistellyn villikissakannan.

Olen syvästi pahoillani yhdistyksen, sekä erityisesti Kissojen puolesta, mikäli peltoniemi valitaan puheenjohtajaksi, vai voisinko sanoa, jos hän ostaa itsensä puheenjohtajaksi. Pelkään, että tässä tapauksessa myös yhdistyksen arvot muuttuisivat. 

Olen itse KKY:n jäsen, ja olen aidosti huolissani kissojen hyvinvoinnista.

Vieras
Vieras

#1090 Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 14:57:09

#1030: Vieras taitaa olla kovin tuttu - Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Voisiko joku valistaa mikä oli väärää jäsenistölle lähetetyssä kirjeessä.

Sanoitte niitä 750 lähetetyiksi yhdistyksen varoilla.

Miten Peltoniemiä on mollattu kirjelmässä? Olisi hyvä tietää.