KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vakava tilanne
Vieras

/ #703 Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

01.02.2011 17:28

#696: epäilevä - Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

Hallitushan on jatkuvasti torperoinut Pirjon työtä ja lopulta eliminoinut koko hänen työnkuvansa aivan toiminnan ruohonjuuritasolla. Pirjo on tämän yhdistyksen tämän hetkinen kantava voima ja viisaus, ja jonka takana iso joukko jäseniä ja ensikoteja myös vakaasti seisoo. Me tiedämme konkreettisesti tilanteen vakavuuden ja missä täällä mennään. Olemme keskellä koko tätä vyyhtiä, mutta emme lamaantuneita ja voimattomia!

Pirjohan on tehnyt niska limassa konkreettisia töitä loukuttaen kissoja ympäri maakuntaa OMALLA kustannuksellaan ja sijoittanut niitä eri ensikodeille että omaan kotiinsa. Ollut aina valmiina lähtöön, kun on ollut tarvetta. Toiminut neuvovan puhelimen toisena kantavana voimana Kirsti Hildenin ohella ja ollut KKY:n hallituksessa jo useamman vuoden. Pirjo on ollut meidän enskotien todellinen ja konkreettinen että henkinen apu kissojen hoitoon liittyen. Ei tästä kukaan, Pirjokaan, palkkaa saa! Mikä sinusta "epäilevä" on sitten Pirjon motiivi toimia yhdistyksessä ja haluta puheenjohtajaksi, jos ei rakkaus kissoihin sinulle riitä syyksi?

Olen kuullut, että KKY:n toiminnan ydin eli kodittomien kissojen talteenotto on tällä hetkellä kokonaan jäissä. Terttu Kanervo antaa vaan tylysti vastauksena, ettei voi auttaa asiaa, kun hänelle on soitettu erilaisissa kissatapauksissa. Kuka kissoja noutaa nyt ulkoa tai mistään, kun todellisia sijoittajia ei ole? KKY ei ota enää näköjään mitään ulkoa löytyneitä kissoja vastaan sen paremmin kuin kotikissojakaan uudelleen sijoitukseen. MIKSI?

Herää kysymys, mikä on istuvan hallituksen mielestä KKY:n tehtävä? Jäseniä ei oteta, kissoja ei oteta? Rahatkaan eivät juuri enää lisäänny, kun ei ole tietoa, minne rahoja voisi lahjoittaa. Toisaalta ketään kiinnostaa lahjoittaa yhdistykselle mitään, kun sillä rahalla ei kissojakana enää auteta.

Täällä poljetaan niin kissojen kuin jäsenten oikeuksia! JÄSENET; nyt on aika herätä tästä horroksesta ja saada hallitus vaihtoon! Äänestäkää Pirjo Peltoniemi puheenjohtajaksi vuosikokouksessa!