Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Juhani Heinonen
Vieras

/ #561 Re: Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut..

08.12.2010 22:47

#543: Vieras - Re: Re: Re: Re: sori nyt vaan mut.. 

Ei se mitään, jos minun viestini meni mielestäsi "sekavan oloiseksi". Minun juttujani saa ihmetellä, mutta en minä niitä usein osaa itsekään mitenkään täsmentää. Sen voin mainita, että en kuulu enää ev.lut.kirkkoon, mutta minulla on "kansalaisoikeus" kommentoida ev.lut. kirkkoon liittyviä asioita. En minä oikeastaan ev.lut. puolen kirkkokuorojen toimintakulttuurista ole selvillä, mutta olettamusten perusteella minä ko. kuorojen toimintatapoja ja -kulttuuria vähän niinkuin "hatusta vetämällä arvioin ja arvuuttelen".

Hyvähän se olisi, jos itse Ikuinen Jumala kirkkokuoroon potentiaalisia laulajia suosittelisi, mutta en minä tiedä tapahtuuko sitä ev.lut. puolella; toivottavasti sentään joissan paikallisseurakunnissa. Vapaissa suunnissa sen sijaan, esim. Suomen Vapaakirkossa ja helluntaiherätyksessä tällaista Herran Sebaotin suosittelua tapahtuu erilaisiin vastuutehtäviin. Joku seurakunnan profeetta voi saada Pyhän Hengen välityksellä profetian, jossa vaikkapa mainitaan, että Juhani Heinonen olisi varsin sovelias kirkkokuoroon laulajaksi. Tällaista profetiaa minä odottelenkin ja vihjeitä ja vihiä siitä olen jo saanut, että se piakkoin tulisi.