KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1016 Re: Re: Re: Tiedote jäsenille ?

17.02.2011 19:33

#984: Jaana - Re: Re: Tiedote jäsenille ?

"Kun kysyin puolestaan mitä tämä kyseinen kirjanpitäjä tekee palkkansa eteen, sitä ei osannut tämä hallituksen jäsen myöskään sanoa muuta kuin että ko. henkilö tekee taloudenhoitoa ja jotain muita tehtäviä ja että häenllä on paljon paljon töitä. Totta ihmeessä pitää ollakin, jos tuollaista palkkaa saa, mutta mitä? Hänen työnsä on varmaan erittäin salaista, kun sitä ei hallituksen jäsen tai jäsenistökään saa tietää - tietääkö henkilö itsekään? Hassua, että hallituksen jäsen ei osaa asiasta kertoa, kun on ollut siitä päättämässäkin."

Niinpä!! Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. MInäkin voin sanoa olevani kiinan keisari ja uskokoon ken tahtoo USKOA. Toinen asia on sitten kun minua vaaditaan todistamaan se ja pystynkö näyttämään toteen olevani kiinan keisari.

Aivan samoin voi sanoa tuolle hallituksen jäsenelle, joka vaan puhuu mutta pystyykö hän todistamaan sen todeksi mitä puhuu.

Näyttääkin tässä yhdistyksessä olevan asiat uskonasiaoita, koska asioiden oikean laidan todistavat dokumentit tuntuvat olevan vain harvojen ja valittujen hallussa (jos niitä yleensäkään on olemassa), eikä niitä pääse katsomaan edes ne joille se oikeus kuuluu.

Ja jos jäsenistölle vuosikokouksessa ei ole selvitetty eriteltynä taloudenhoitajan toimenkuvaa niin faktat jäävät vain pelkkien puheiden varaan SIIS USKONASIOIKSI. Jos ette ole nähneet paperilla eriteltyjä tehtäviä mistä maksetaan, niin älkää ihmeessä uskoko puheita VAATIKAA selvitystä. 16.000 on iso raha ja sen maksamista jäsenistön ei pidä hyväksyä pelkkien puheiden perusteella.

Jos mitään dokumenttia palkanmaksun perusteista ei ole esitetty eikä pyynnöstä huolimatta esitetä niin on todellinen syy epäillä, että tuohon liittyy jotain salattavaa ja hämärää.

Pj kannattajineen ei kylläkään ole esiintynyt tällä foorumilla mitenkään luottamusta herättävästi ja viimeisenkin luottamuksen rippeen heihin vei tuo mustamaalaus"jäsentiedote" joka viittaa vahvasti että he eivät toimi rehellisesti eikä hyvien tapojen mukaan.