KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Peltoniemen Pirjo on reilu ja rehti
Vieras

/ #890 PIRJO PELTONIMELLÄ FACEBOOKISSA VAALISIVU!

09.02.2011 18:00

#870: Pirjo puheenjohtajaksi - Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

Pirjo Peltoniemelle on perustettu oma vaalisivu facebookkiin ja se löytyy nimellä:

PIRJO PELTONIEMI KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEN UUDEKSI PUHEENJOHTAJAKSI

Pirjon vaalisivun vasemmassa alareunassa lukee JAA. Klikkaamalla jaa-sanaa saat liitettyä omaan profiiliisi linkin Pirjon vaalisivulle.

Voit myös kopioida ja laittaa kaikille kissaihmisille alla olevan facebook-viestinä, meilinä tai vaikka tekstarina:

Kissojen Katastrofiyhdistys Pirkanmaalla kaipaa uudistusta, avoimuutta sekä parempaa yhteishenkeä ja sitä on valmis tarjoamaan uusi puheenjohtajaehdokas Pirjo Peltoniemi. Koska nykyinen KKY:n puheenjohtaja Terttu Kanervo on kieltäytynyt julkaisemasta Pirjon vaalipuhetta jäsenlehti Katti-Matissa, olemme perustaneet Pirjolle oman vaalisivun facebookiin, jossa kaikki voivat esittää kysymyksiä ja tutustua Pirjoon paremmin. PIRJO PELTONIEMI KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEN UUDEKSI PUHEENJOHTAJAKSI sivulla kaikki voivat esittää Pirjolle kysymyksiä ja tutustua hänen arvoihinsa ja tavoitteisiinsa. Kerrothan sivusta kaikille kissaihmisille, kiitos. Pelastetaan kissat yhdessä!

Tervetuloa tutustumaan Pirjon vaalisivulle. Vaalisivulla muistiinpanoista löytyy Pirjon oma vaalipuhe ja tiedoista tietoa sivun tarkoituksesta. Pirjo vastaa mielellään myös kysymyksiin, jotka voi kirjoittaa suoraa Pirjon vaalisivun seinälle. Mikäli ei halua seinälle näkyviin omia tietojaan voi lähettää kysymykset jne pirjomarjatta@elisanet.fi tai laittaa facebook- viestinä Pirjon henkilökohtaisen sivun Pirjo Peltoniemi kautta. Meili- ja facebook-kysymykset, ehdotukset jne julkaistaan vastauksineen Pirjon vaalisivun seinällä, mutta kysyjän nimeä ei julkaista, ellei hän erikseen niin toivo.

Pelastetaan kissat yhdessä!