KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #874 Re: Re: Re: Re: Kuulin huhua

09.02.2011 12:34

#531: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Kuulin huhua

Olisi varmaan korkea aika vaihtaa tilintarkastajia!

Ottakaa asia esille vuosikokouksessa ja vaatikaa kunnollista selvitystä KAIKESTA tiliasioihin liittyvistä, älkää tyytykö mihinkään puolinaiseen älkääkä luottako sanoihin vaan varmistakaa omin silmin että asiat ovat kunnossa! Vaatikaa erityistilitarkastus asioiden varmistamiseksi, jos vuosikausia on menty näin.

Epäilyksiä herättää, jo meissä ulkopuolisissakin tätä ketjua seuraavia, yksistään jo se mitä täällä on kerrottu pj ei nauti enää jäsenten luottamusta. Ennekaikkea pj,n ärhäkkäät epäsialliset lausunnot täällä, mitä hän koittaa peitellä? Myöskin se, että samaa tilintarkastajaa on käytetty vuosikausia ja sama puheenjohtaja on ollut 32v.

Jos asiat ovat kunnossa niin kellään ei luulisi olevan mitään sitä vastaan, että luottamuksellisuuden varmistamiseksi tehdään erityistilintarkastus. Luulisi että pj ja hallitus ilomielin suostuisi tähän sillä sehän vaan varmistais,i että kaikki on kunnossa!

MUTTA jos se torpataan syystä tai toisesta, kannattaa miettiä MIKSI!!

Yhdistys perusteelliseen selvitystilaan, aihetta kyllä on.