Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Vieras
Vieras

#2477 Re: JEESUS RAKASTAA HUUMEKÄYTTÄIJIÄ

18.11.2010 01:35

#2385: ANTTI VAURIO ON OIKEA NIMENI - JEESUS RAKASTAA HUUMEKÄYTTÄIJIÄ 

Jeesus poltti varmaan itse Kannabista ku oli terve mies.
Vieras

#2478 Re: jee

18.11.2010 10:57

#2: Reija Tyynismaa -  

Tupakka tappaa sikiöt ja kahvi lisää keskenmenoja... tapu tapu!
Vieras

#2479 Re:

18.11.2010 19:00

#44: Aikuinen Nainen -  

Montako vastaavaa tarinaa saadaan alkoholistien läheisiltä ?
asdne
Vieras

#2480 lol

18.11.2010 19:15

Kannabiksessa on hyviä ja huonoja puolia,
viinassa ja tupakassa on vain huonoja puolia..

..et miettikää sitä NII !

Vieras

18.11.2010 19:20

"viinassa ja tupakassa on vain huonoja puolia.."

Jos juot vain yhden annoksen päivässä niin sillä on kylläkin positiivinen vaikutus kuten veren kierron paraneminen ja punaviini kuulemma estää syöäpää näin nautittuna myös. Minä vaan en suomalaisena osaa nauttia sitä vain yhtä
asdne
Vieras

#2482 Re:

18.11.2010 20:29

#2481: -  

nimenomaan että ku porukka joisikin vaa sen yhen lasin, bullshit ! mut kannabiksel on paljon enemmänki hyviä puolia ku vaa yksi ;)
antti vaurio porista
Vieras

#2483 WIKIPEDIA KERTOO ENEMMÄN FAKTAN ASIAA!

18.11.2010 20:59

LUKEKAA JA SITTEN MIETTIKÄÄ KUNNOLLA TARKASTI!!!!MARIHUANA EI OLE MEITÄ VARTEN OIKEUTESTI KÄYTTÖTAVARAA. SAIRAUDET VOIDAAN KÄYTÄ KANNABISLÄÄKKELLÄ. TERVE IHMINEN EI KUULU MARIHUANANKÄYTTÖÖN!RIIPPUVYYS,MASENNUS,JNE
antti vaurio porista
Vieras

#2484 Re: Re: JEESUS RAKASTAA HUUMEKÄYTTÄIJIÄ

18.11.2010 22:08

EN OLE TÄYDELLINEN IHMINEN!.Jeesus auttaa ,jos haluat. Hän on ainoa auttaja ja lohduttaja.Hän rakastaa sinua. Minä ANTTI olen aika mitätön ihminen ,jolle pilkataan ja halveksitaan.Sen minä hyväksyn ehdottomasti.En häpeä siitä,että kaikki ihmiset pilkkasivat ja nauraavat halveksien mua.JOS MINÄ AIHEUTAN TEILLE KOVIA TUSKIA PUHUMALLA PILKATEN,HALVEKSIEN,JNE,NIIN PYYDÄN ANTEEKSI JUMALAN TÄHDEN. HALUAN KERTOA SINULLE:MENE JEESUKSEN PUOLEEN ,JOS OLET HÄDÄSSÄ.ÄLÄ KÄYTÄ HUUMEITA .

antti vaurio porista
Vieras

#2485 Re: Re RAKASTETTU JA KUNNIOITETTU AKU HAILO

18.11.2010 22:14

Minä pyydän anteeksi henkilökohtaisesti,olin ollut ilkeämielinen ja pilkallinen sinua kohtaan.
JEESUS RAKASTAA SINUA!
antti vaurio porista
Vieras

#2487 Hei Aku Hailo

19.11.2010 11:06

Sinä olet Hyvä Ihminen pohjimiltaan.Kohtelias ja Ystävyys Kaikkien ihmisten kanssa vaikka mitä he ovat.Jotkut käyttävät vaarallisia huumeita. Se on itsetuhoon tuomittu.Toivottavasti sinä et käytä .Ihmiselämä voi olla onnellinen,jos muuttuu itsensä ja jättää vanhan minuuden. Ikävä asia monen ihmisten kuolleen huumeeseen.Minut pelasti uskonelämä ,vahva tahto ja mun vaimoni.olin ollut sunnitellut itsemurhaa monta kertaa.Onneksi en tehnyt sitä.NYT ELÄMÄ ALKOI MAISTUA PAREMPI. Aikuiset lapset tuovat minulle rikasta elämää ja elämyksiä.Ensi keväällä minä ja vaimoni matkustamme kanarian saaret-lomalle ja vuorossa australiaan tyttäreni luo,koska hän on tuleva vaimo australialaisen miehen kanssa. Brisbane on kolmanneksi suurin kaupunki 1,8 milj. asukkaita.Vanhin poika sai vakituisen työpaikan porin kaupungin talossa. Toinen poika on tietokoneinsinööri ,jolla on työpaikka.Nuorin tytär käy turun yliopistossa.Meillä oli 4 lastaa,nyt minä ja vaimoni jäimme yksin suuressa omakotitalossa.MINÄ TOIVON:RAITIS ELÄMÄ KAIKILLE NUORISOLLE! OTTAKAA MALLI MEISTÄ.MINÄ RAKASTAN SINUA!!!!

Lemonjuice
Vieras

#2488 Keisarella ei ole vaatteita!

19.11.2010 12:28

Jack Hererin kirja Kannattaa jokaisen lukea, on sitten Kannabiksen puolesta tai vastaan ni sillä ei ole merkitystä ni voi tän pienen kirjasen lukea (jos olet lukutaitonen) ni ei vie paljon aikaasi. Se et Nykyihminen uskoo mitä uskoo ei ole heidän vikansa jos heille on opetettu hyvässä uskossa pienestä pitäen lastensa parasta mutta Maailman on mikä on tänään ja vain uusisukupolvi voi pelastaa tän maailman ja lopettaa valheitten kertomisen niin kun tähän asti.

Lukekaa, miettikää ja tehkäämme yhdessä jotain tän maailman parhaaksi...

Kansanedustajille pitäisi lähettöö/pyytää lukea tän kirjan ja pitämään sen jälkeen piiitkä keskustelu aiheesta uudelleen, Mitä tän maailman eteen pitäisi tehdä.

Jack lupaa 100.000 (satatuhatta) dollaria sille joka pystyy todistaa että sen kirjan väitteet ei pidä pakkaansa. Kiitos!

Vieras

19.11.2010 15:27

Syksy pitäs kieltää lailla kun takuulla aiheuttaa enemmän masennusta kun ganja
reikänaama
Vieras

#2490 joo

19.11.2010 21:18

kyllähän sen niin täytyy olla että jos ei viinalla saa päätä sekasin ni ei pidä vetää yhtikäs mitään! ihan omilla avoilla taas ajateltu..
Ano Laurila
Vieras

19.11.2010 21:49

Kyllä!!
t-i
Vieras

#2492 antti aivoVauRio

19.11.2010 23:57

hei antti vaurio, minkämoinen reikä sul on pääSSÄ ?
minä
Vieras

#2493 hamppu mielenosotus

20.11.2010 13:35

eli nyt sit kaikki tänään tuonne hesperian puistoo neljäks.
joku sano tos aikasemmin täällä et tulis tää adressiki mukaan.

YLPEÄ PORILAINEN
Vieras

#2494 Re: antti aivoVauRio

20.11.2010 15:19

KIITOS KUNNIAMITALISTA! Fiksu sinulta

Vieras

#2495 haha

20.11.2010 18:52

te kannabiksen kannattajat olette kyllä tyhmiä :D eikä tarvitse edes perustella, katsokaa peiliin
Vieras

#2496 Vastustan kannabiksen laillistamista

20.11.2010 18:58

Ei ikinä. Huume se vain on.
randomi
Vieras

#2497 haitarista koko homma!

20.11.2010 19:02

kaikki tän adressin perustelut on aivan täyttä paskaa. miettikää ny ittekki "Myyntiä voitaisiin valvoa, alaikäisten olisi vaikeampi hankkia kannabista" sit kun se laitettais lailliseks nii jokkut täys ikäset vaa hakis sitä ala ikäisille ihan saman lailla ku alkoholiaki toiseks pilven polttelu on aikas haitarista. miettikää ny ittekki.

Vieras

#2498 Täh?

20.11.2010 19:54

Miten niin cannabis on haitarista? Onko kivempaa katsoa kun nuoret juo ittensä hengiltä tai hakkaa kännipäissään toisia? Rikkoo suhteensa ja sekoilee humalassa? Vai olisiko parempi, että he rauhanomaisesti hieman sekaisin juttelisivat toisilleen ja myös ulkopuolisille? Olisi turvallisempaa jos yrttiä olisi nuorelle antamassa oma isä tai kaupassa käyvä nuorimies, kuin että se täytyisi hake ties kuinka paatuneelta huumekauppiaalta, joka myy myös vahvempia aineita. Alkoholi on haitarista, jos minulta kysytään. ----> Laillistakaa.
Niilo Narkki
Vieras

#2499 Aivot tyhmiksi kannabiksella

20.11.2010 19:59

Lisää kannabiksen "erinomaisia" vaikutuksia:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2279222
Jos huumeita haluat, muuta Hollantiin!
Vieras

#2500 Kannabis on hermomyrkky!

20.11.2010 20:13

Katsokaa oheinen linkki:

http://kauppa.savenmaa.fi/Kalajokilaakso+26_5.pdf

"Kannabis on voimakkaampi psykomotoriikan heikentäjä kuin alkoholi."

P.S En suosittele tupakkaa enkä viinaakaan!