Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

antti vaurio porista
Vieras

#2401 OLE REHELLINEN TUNNUSTAMAAN TOSIASIAT

08.11.2010 11:00

#2400: pienivihreämies - antti heij, mikä on:/

MINÄ TOISTAN VIELÄ :OLE REHELLINEN VASTAMAAN KAIKEN! Älä valehtele väittäessään miten hamppu rentouttaa sinua vaan olet riippuvainen siitä ilman toisten apua.ON vaikea irtautua siitä pois eli lopetat.KÄSIÄTKÖ ? Ole  ymmär t ämään vastaa rehellisesti:olet riippuvainen marihuanasta, ETKÄ VOI OLLA ELÄÄ ILMAN MARIHUANAA.MITÄ minä puhun jeesuksesta? NO ei kukaan auta sinua ,siksi minä toivon:JEESUS VOI AUTTAA SINUA,JOS HALUAT VAPAAEHTOISESTI OMASTA  TAHTOSTASI.NÄIN AINOA MAHDOLLINEN APU! YMMÄRRÄTKÖ?  Minä olen halukas auttamaan sinua,jos olet epätoivoinen ihminen ja luulet kaikkien ihmisten ei välitä sinusta.TOTTAKAI SUOMESSA VALLITSEE KYLMÄÄ VÄLINPITÄMÄTÖNTÄ SUHTEESSA KAIKKIIN IHMISIIN ESIM PALJON KÖYHIÄ SUOMALAISIA . RIKKAAT IHMISET POLKEVAT NUORTEN OIKEUKSIA JA MONIA ASIOITA.MIKSI NUORET LANKESIVAT HUUMEESEEN. SIINÄ ON YKSI SYY. SUURI SYRJÄYTYMINEN,SUURI TYÖTTÖMYYS JA PIENI AVUSTUSRAHA. KIITOS JA NÄKEMIIN T:ANTTI

JÄRKEVÄ IHMINEN
Vieras

#2402 31,331

08.11.2010 18:59

HEI SIELLÄ KANNATTAJAT! OLEN ENTINEN HUUMEKÄYTTÄJÄ. NYT OLEN ONNELLISEMPI IHMINEN .MINULLA ON IHANA AVIOLIITTO JA IHANA 4 AIKUISIA LAPSIA. TUNNEN OLEVANSA OIKEA MIES ,NIIN OLEN SYVÄSTI YLPEÄ ITSESTÄÄN.ON MUKAVA ELÄÄ RAITTIINA JA KULKEE VAPAASTI.EN HALUAA OLLA LAPSELLINEN MARIHUANAN POLTTAJA.HULLU POLTTAA MARIA.JÄRKI SANOO:MARIHUANA EI OLE OIKEA TAPAELÄMÄ MEITÄ VARTEN.VAAN SE TUHOAA !!!!!!!!!
Vieras
Vieras

#2403 Re: 31,331

08.11.2010 22:44

Kaikki tuhoaa jos käyttää liikaa. esim alkoholi

Vieras
Vieras

#2404 Re: Re: 31,331

08.11.2010 22:59

#2403: Vieras - Re: 31,331

AJAN KULUESSA 31,331 VUOROSSA JOPA 10-20 VUODESSA . OSA HEISTÄ MIELISAIRAALASSA,OSA MULLAN ALLA, OSA LOPETTI MARIN KÄYTÖN, OSA ONGELMAIHMISIÄ, OSA TYÖTTÖMYYSELÄKKEELLÄ,OSA VARHAIN VANHUSKODISSA,OSA VANKILASSA JNE

pienivihreämies
Vieras

#2406 antille asiaa syrjinnästä

09.11.2010 00:58

mukavaa kun ihmiset puhuvat kuinka kannabiksen käyttö ajaa syrjäytymiseen.

Eihän siittä koituisi syrjintää jos laillistettaisiin. Ihmiset saattaisivat jopa hyväksyä tämän käytön, jos sitä saisi kaupasta ja uteliaimmat voisivat kokeilla ilman alamaailman huumehörhöihin sotkeutumista.

Nykyisin asiasta tietämättömät katsovat alentavasti, ja mieltävät jokaisen huumeita käyttävän väkivaltaiseksi ja luottamattomaksi yms. Tällöin myös kannabista käyttävälle henkilölle työllistyminen ja koulutus olisi helpompaa ilman "huumehörhö" leimaa.

Ei pilveä käytetä kuten kovempia huumeita, jotta oltaisiin sekaisin vai mitä antti mietit rastafareista, tuhoavatko nämä elämänsä? Sinä antti olet se syy minkä takia meille ei uskalleta tarjota töitä.

Olet jo kaikille täällä kertonut kuinka pilvi ajaa syrjintään ja ainut mikä auttaa on rukoilu. Kuka palkkaa ihmisen jota ei uskalla pitää töissä ilman rukoilua?

Mutta ennenkuin totuus pilvestä on paljastunut kaikki oli hyvin. Oli työ ja ystäviä, antin rasismi toi syrjinnän.

Ja jumala on auttanut minuakin monessa asiassa, eikä hän vieläkään ole laittanut kiviä minun tielle kannabiksen käytön tai aatteen levittämisestä.

En todellakaan vähättele herran sanaa, mutta mielestäni kirkollinen näkö kenttä voitaisiin jättää pois kannabis keskusteluista, kun se on nyt jo niin sekaisin omasta seksualisuudestaan.
Naurettavaa
Vieras

#2407 Re: antille asiaa syrjinnästä

09.11.2010 02:22

#2406: pienivihreämies - antille asiaa syrjinnästä

rastafarithan on täydellinen esimerkki siitä mitä liika poltteleminen teettäää.. eivät tee töitä ja makailevat rannalla kaiket päivät ja viettävät ''hienoa elämää''.. Pilvestä henkisesti riippuvaiset puolustelevat täällä omaa herraansa!

antipsykoosi
Vieras

#2408 Re: Re: antille asiaa syrjinnästä

09.11.2010 05:14

#2407: Naurettavaa - Re: antille asiaa syrjinnästä

Älä oo tollanen, niinkuin jo monta kertaa todettu: Elämän saa tuhottua kaikella kannabiksen ja ylensyönnin välillä. Kannabiksen kuuluisi olla laillista, se ei ole hampuusien herra, vaan rakastaja. Hyvä iltaisin ja hellä aamuisin niinkuin sanotaan. Vois jo tää "huumesota" ruveta loppumaan, se on jätkät hävitty sota! Hampun vähäiset ongelmat poistuisivat laillistamalla! Ottakaa ny herranjumala se pää pois perseestä ennenku menee se selkäranka kieroon, tästä on puhuttu ennenkin

antti vaurio porista
Vieras

#2409 HEI PIENIVIHREÄMIES

09.11.2010 10:16

#2406: pienivihreämies - antille asiaa syrjinnästä

Älä luule semmoisia juttuja ,jonka en tarkoittanut tätä : minä ajan kaikki pilvenpolttajat työttömyyseläkkeelle.en sano mitään huumehörhö-sanakäytöstä.Minä olen itseoppinut omalla vastuulla. Ei kukaan opeta minua.Kuunnelkaa tosiasiaa:pilvenpolttaja ei huomaa olevansa oikeasti riippuvainen pilvenpolttaja.MONTA VUOTTA PILVENPOLTTAJA MUUTTUU KOKO AIKA TÄYSIN SELLAISEKSI HENKILÖKSI ,JOKA MENETTÄÄ OMAN JÄRKEVÄN.NIIN HÄN EI PYSTY KYKENEMÄÄN TAI YMMÄRTÄMÄÄN.AVUTON HENKILÖ EI AJATTELEE TERÄVÄSTI JA ÄLYKKÄSTI. SINUN TÄYTYY SÄÄSTÄ OMAA ÄLYÄSI ILMAN HUUMEET. Ymmärrätkö mitä tarkoitin juuri tätä .MENKÄÄ JUOKSEMAAN JA VOIMISTELEMAAN TAI UIMAHALLIIN OMAN KUNTON KOHENTAMISEKSI.OLET YHÄ TYÖPAIKALLA,JOS JAKSAT.SYRJÄYTYNEISUUS : MINÄ TARKOITAN ,SUOMESSA KUKAAN VOI JOUTUA SYRJÄYTYMISEEN MITÄ TAHANSA.ESIM VOI OLLA MINÄ.MINÄ EN HALVENTA HUUMEKÄYTTÄIJÄ,VAAN PÄINVASTOIN MINÄ HALUAN NOSTAA SINUA ONNELLISEEN ASEMAAN. JEESUS ON AINOA OIKEA MIES! RAKKAIN TERVEISIN ANTTI

asdasd
Vieras

#2410 ad

09.11.2010 12:21

das
Vieras

#2411 Re:

09.11.2010 13:23

#35: Jouni Järvinen -

olipas rakentava kommentti!! näinhän tätä huumekeskustelua on käyty jo vuodesta 1936. HAISTA ITSE!!

jiitee
Vieras

#2412 ajatuksia

09.11.2010 14:57

Muistaako kukaan Super Size Me -dokumentin? Siinä kaveri vetää 30 päivää hampurilaisia, kärsii vakavista terveyshaitoista ja lääkäri kehottaa jopa lopettamaan kesken tempauksen.
Super High Me niminen dokkari perustuu samanlaiseen ideaan, mutta siinä koomikko Doug Benson polttaa pilveä 30 vuorokautta.
Saiko koomikko psykoosin, kuoliko hän, tuliko hänestä reikäpäinen narkkari? Vastaus on EI kaikkiin kolmeen.
Itse asiassa Doug Benson hoitaa jopa koomikon työnsä koko 30 vuorokauden jakson ajan. Mitään terveyshaittoja hänellä ei ollut. Pientä laskua matenmaattisissa kyvyissä, painon nousua ja 3 % lasku keuhkojen kapasiteesissa kuukauden pössyttelystä.
Mitenköhän olisi käynyt jos sama temppu tehtäisiin aalkoholilla tai vaikkapa energiajuomilla?

Kannabiksesta saa itselleen ongelman, jos oikein kovasti yrittää ja tekee siitä koko elämänsä sisällön. Mutta samalla tavalla joku vetää likaa hampurilaisia, cola-juomia, alkoholia tai pelaa rahapelejä netissä.
Ongelmakäyttäytyminen on ihmisessä itsessään, sosiaalisissa taustoissa, ympäristössä, asenteissa yms.
Tällä hetkellä kannabiksen käytön pahimmat haitat ovat:

- Diilerilta ostettu kukka, lätkä voi sisältää oikeasti vaarallisia aineita, jotka tuhoavat aivosoluja, voivat aiheuttaa syöpää tai hengitysvaikeuksia.
- Diileri ei kysy asiakkaansa ikää, ei katso tuotteensa laatua tai maksa minkäänlaisia verotuloja / eläkemaksuja.
- Polttelusta tulee sakot, H-merkintä ja rikollisen leima, joka hankaloittaa esim. työpaikan saantia, ajokortin hankintaa yms.
- Nuorten huumevalistus on epäuskottavalla pohjalla, joten nuoret kokeilevat helpommin myös vahvempia huumausaineita, koska valistukselta on lähtenyt pohja ja uskottavuus aikoja sitten.
- Yhteiskunta kärsii totaalikiellosta, rikolliset sen sijaan hyötyvät.
- Kieltolaki estää myös tutkimustyön.
- Kieltolaki on aiheuttanut Suomen Sosiaali- ja terveysministeriöön sellaisen byrokratian, että kannabiksen lääkekäyttö on käytännössä mahdotonta Suomessa. Kannabiksen lääkekäytöstä hyötyisivät tuhannet ihmiset, mutta tätä ajatusta poliitikot eivät uskalla myöntää.

Uusia tutkimustuloksia ja julkaisuja kannabiksen laillistamisen puolesta tulee koko ajan, mutta näitä asioita ei oteta mukaan päihdekeskusteluun. Miksi?
Siksi että media päättää, mitä ja miten se uutisoi asioita, poliitikot ovat tässä asiassa työntäneet päänsä pensaisiin ja julkisessa keskustelussa vedetään aina päihderiippuvaiset ja alaikäiset koko keskustelun pääteemaksi.

Vastustajien argumentit pohjautuvat pelkoon, asenteisiin ja olettamuksiin. Mikä ihme siinä kannabiksessa pelottaa niin paljon?

Me elämme yhteiskunnassa, jossa on maahanmuutajia, rasismia, väkivaltaa, väärinkäytöksiä ja epäkohtia sekä ärsyttäviä asioita joka puolella. On erilaisia uskontoja, tapoja ja uskomuksia. Ongelmia löytyy mistä tahansa, kunhan rupeaa oikein vatvomaan, mutta turha niitä asioita on lakaista maton alle. Tarvitaan avoin ilmapiiri keskustelulle ja päätöksille, jotka oikeasti kehittävät tätä yhteiskuntaa eteenpäin.
Fakta on se että nykyinen kieltolaki ei tee tehtäväänsä. Se ei suojele tavallista veronmaksajaa, se ei suojele alaikäisiä, se ei suojele kannabiksen käyttäjää.
Kieltolain aiheuttamat kustannukset yhteiskunnalle ovat laskettavissa miljoonissa euroissa.

Kaikesta negatiivisesta huolimatta uskon edelleen vankasti siihen, että me suomalaiset olemme fiksua kansaa ja faktojen pohjalta jokainen kykenee tekemään omat johtopäätöksensä.
Itse olen ottanut avoimen linjan, eli olen kertonut lähipiirilleni ja perheelleni kannabiksen käytöstä, keskustelen ja vastaan heidän kysymyksiinsä. Mutta ennen kaikkea he näkevät omilla silmillään, ettei elämäni ole romuttunut, vaan päinvastoin, elämänlaatuni on parantunut monella sektorilla, lähtien ihan terveydellisistä seikoista ja päättyen omaan positiiviseen elämänkatsomukseeni.

Uskon kannabiksen nousevan vielä laajempaan yhteiskunnalliseen keskusteluun, mutta ennen sitä meillä jokaisella on vastuu siitä, että asioista puhutaan avoimesti.
Jos jokainen pilven polttaja rupeasi puhumaan avoimesti lähipiirinsä kanssa omasta kannabiksen polttelustaan, niin asennemuutos ja turhien pelkojen murtuminen olisi todellisuutta lyhyessä ajassa.
Hampster
Vieras

#2413 Re: ajatuksia

09.11.2010 15:41

#2412: jiitee - ajatuksia

Tässä asiallinen kommentti. Olen täysin samaa mieltä. Järkeä poliitikot :)

~Peace and Love

Kaffenarkki
Vieras

09.11.2010 20:28

Ensin kun kitkettäisiin yhteiskunnasta pois ongelma nimeltään alkoholi, niin siihen kun tuotaisiin tilalle tämä 'vaaraton' päihde. Turha tuoda lisää päihteitä entisten päälle.

Itselle se ja sama, 'päihdyn' ainoastaan kaffesta.
antti vaurio porista
Vieras

#2416 Hei Aku Hailo

09.11.2010 22:49

KATSO MITÄ KIRJOITIN UUSI AIHE ESPOONKRUUNUN VEROKOROTUKSET ADRESSISSA. SINUA RAKASTETAAN JA KUNNIOITETAAN.MINÄ EN VOI SINULLE MITÄÄN,NIIN YRITÄN AUTTAA SINUA.VOITKO MENNÄ PARANTUAKSEEN MUUALLA. TIEDÄN ,ETTÄ SINULLA ON VAIKEA SAIRAS,JOTA TÄYTYY HOITAMAAN OIKEILLA LÄÄKKEILLÄ.NYT MINÄ SANON SINULLE ,EN OLE KÄYTTÄNYT LSD:TABLETTEJA KANADASSA.OLEN KOTONA MINUN VAIMONI KANSSA.MINÄ HÄMMÄSTELIN ,KUN VÄITIT MINUN OLLEEN PAHAPSYKOOSI SAIRAISESTI. HUOMA UTIN SINUA:OLEN TÄYSI TERVEJÄRKINEN IHMINEN! ÄLÄ ARVIOIKO MUA.EN OLE SELLAINEN MIELIPUOLINEN HULLU.VAAN EHKÄ MINÄ ÄRSYTIN SINUA TAI LOUKKASIN SINUA TYKINSANOILLA.ET KESTÄ PÄÄTÄSI,KUN KUUNTELET.MINÄ TYKKÄÄN SINUSTA.KOSKA HALUAN OLLA SINUN YSTÄVÄSI.JEESUS KRISTUS RAKASTAA SINUA!KIITOS JA NÄKEMIIN T:ANTTI

pienivihreämies
Vieras

#2417 antti ja 420laiset

10.11.2010 00:17

voitaisiinko jättää jumala ja jeesus vähemmälle, tänne on tultu keskustelemaan lakiuudistus ehdotuksesta ja mikäli\kun lakiin tehdään uudistus, niin ei kyseisillä pykälillä kuitenkaan mainita uskontoon viittaavin tekstein.

Mikäli antti aiot pitää tekstisi edes minun kohdalla kiinnostusta herättävänä, jätä uskonnollisuus. Tuo pöytään tilastoja ja faktoja eläkä sano, että kaikki jotka tunnen.

Kannabista voi ja pystyy käyttämään työelämän ohella, ei ihmiset päissään mene töihin vaikka juovat vapaalla. Valvottu myynti toisi verorahoja valtiolle ja vähentäisi poliisien kuluja, resurssit muutenkin loppumassa kesken. Ja kannabis on myös lääke, ihmisillä olisi mahdollisuus valita luonnontuotteen ja kemikaalien väliltä, lääkkeistä jää kuitenkin kuonaa elimistöön.

Vanha sanonta rahat tai henki. Nyt on menossa kummatkin. Verot valuu huumerahana pois valtiolta ja lääkinnän kehitys rullaa paikallaan. Mitä muuta voidaan viedä, vapaus?
Vieras
Vieras

#2418 turha kommentti

10.11.2010 00:43

#2382: vieras - turha adressi

Täysin naurettavaa väittää että kannabis olisi pahin portti vahvempiin huumeisiin. Varmasti tämä entinen paras ystäväsi on ennen kannabista juonut viinaa ja ennen viinaa polttanut tupakkaa. Mikäs se portti tähän kaikkeen oli?

Elimistö EI tule kannabikselle immuuniksi tai vaadi vahvempia aineita. Toleranssi kannabikseen kyllä nousee niinkuin alkoholiinkin, mutta järkevä hampuusi pitää vaikka muutaman päivän taukoa ja nauttii taas matalasta toleranssistaan.

p.s. mihin unohdit kannabikset RASVALIUKOISUUDEN kun tekstissäsi oli muut kliseet hyvin edustettuina? Voit myös ajatella ihan itse etkä lukea suoraan yläasteen hUUUUmevalistusta..

OIKEA HAILO
Vieras

#2419 ASIAAN!

10.11.2010 00:48

MEIDÄN PIKKU ANTTI AIVOVAURIO SEKOILEE AIKA MONELLAKIN PALSTALLA ESITTÄEN MITÄ ERIKOISEMPIA MIELIPITEITÄ: HENKILÖKOHTAINEN MIELIPITEENI ON ETTÄ CANNABISTUOTTEET OVAT YLEISESTI OTTAEN HUOMATTAVASTI VAARATTOMAMPIA KUIN ESIMERKIKSI ALKOHOLI; JOIDENKIN IHMISTEN KOHDALLA CANNABISKAAN EI KUITENKAAN ILMEISESTI SOVI JOS VAIKKA USKOMME ANTTI AIVOVAURION TARINOITA: SANOISINPA ETTÄ TÄMÄ HERRA ON TODENNÄKÖISESTI KÄYTTÄNYT KAIKKEA MITÄ MAA PÄÄLLÄÄN TARJOAA TAI ON MUUTEN ONNISTUNUT PÄÄSEMÄÄN NIIN ONNELLISESTI HENKISEN TILAAN JOSSA EI ENÄÄ TAJUA MITÄ TEKEE: ANTTI AIVOVAURIO MISSÄ OLET HOIDOSSA; VOIN TULLA TAPAAAMAAN SINUA JA TUODA YMMÄRRYKSEN JA RAKKAUDEN SANAA: MINÄ JA ALLAH RAKASTAMME SINUA
Aktivisti
Vieras

#2420 Adressi

10.11.2010 06:18

Ihan kivasti nimiä, valitettavasti ketään ei kiinnosta.
Hyvä Suomi!
Vieras

10.11.2010 06:28

Hienoa huomata, hihhulit ovat löytäneet tämän adressin. Se on portti mediaan tässä maassa, odottakaa vain muutama vuosi vielä niin tästä saattaa olla muutama rivi Kainuun Sanomissa.
Radikaali
Vieras

10.11.2010 06:44

"Aion saapastella adressin kanssa 20.11.2010 eduskunnan portaille katsomaan että onko yhdessäkään kansanedustajassa sen verran suoraselkäisyyttä että vastaanottaa kymmenientuhansien ihmisten vaatimuksen, kehotan kaikkia tulemaan mukaan ja näyttämään kaksikymmentä yli neljän mitä ovat tästä kieltolaista mieltä. Infoa tapahtumasta sekä linja-autokyydityksistä löytyy sivulta cannabis.kansanliike.fi sekä facebookista, tapahtuma on radikaalimarssi 2010."

Vieras

#2423 Re:

10.11.2010 17:42

#6: Valtteri Hjelm -

"Kannabis aiheuttaa myös tutkitusti erilaisia psykooseja"

Kerroppa/linkitä mistä kyseinen tutkimus löytyy? Olen huomannut että kannabiksen puolestapuhujilla on aina esittää oikeita tutkimuksia sekä faktatietoa, kun taas vastustajat käyttävät aina MuTu tietoa..

TUNTEMATON RUNOILIJA
Vieras

#2424 VALHE ELÄÄ LAAKERIN PARATIISISSA

10.11.2010 20:13

VALEHTELIJAT KEKSIVÄT PASKAJUTTUJA,MARIHUANA ON MUKA VAARATON AINE.EI OLE MITÄÄN VAARATONTA AINEITA OLEMASSA.SEPPELE PÄÄSSÄÄN NAURAEN JA VIKIEN PYSÄHTYY ÄKKIÄ HUOMATESSAAN SAATANAT TULEVAT TAPPAMAAN HEITÄ,VERI ROISKEE RUNOLAULUEN JA SÄVELEN OHJAMANA.KUOLEMA TULEE PERKELEESTI, KOVIN ELÄMÄN LYHYESTI OHIMENNESSÄÄN NOIN. MAKAESSAAN KUOLLUT AIVOTON KANA!
31.388
Vieras

#2425 31.388

10.11.2010 23:29

31.388