Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 12:42



Vieras

#40052 Re: Re:

02.08.2014 12:59

#40005: - Re:

 

 

No Hei! Ja minä taas kiitän,  että uudestaan toit tuon San Remon tärkeyden esiin.  Tämä historiapuoli pitäisi aina vähän kerrallaan opetella oikein ulkoa.  Muuten sitä ei saa ulos suustaan tarpeen tullen. 
Se sarkastinen Hamasin kiitos taisi vaan kuule jäädä puoleen väliin jos oikein muistan.  Kyllä se oli Israel Today:n sivuilla,  mutten nyt löytänyt paikkaa.

Kuule,  ottaisivatkohan sinne Ylelle tämän jutun

https://s3.amazonaws.com/media.clarionproject.com/03-2012/logo1203.png...

:n sivuilta,  jossa erittäin nuivasti Israeliin suhtautuva The Palestinian Centre for Human Rights, a non-profit organization based in Gaza City,  selvittää kuinka Israel näkee vaivaa todella pelastaakseen siviilit:

Tämä on kertomus yhden kohteen osalta:  Jossa annettiin useat varoitukset viiden minutin välein,  ennenkuin pommitettiin:   

The owner of the house stated to PCHR that
he woke up hearing the explosion of the first missile in the yard of the
house. He awoke members of his family, and they all left the house. About
5 minutes later, a second explosion was heard, and after another 5 minutes,
a third explosion was heard. When al-Hashash went back to the house a few
hours later, he found that the house had been completely destroyed.

http://www.imra.org.il/story.php3?id=64264



Vieras

#40053 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

02.08.2014 13:04

#40034: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

 

 

 

AI,, hieno nimi tuo synkkä yksinpuhelu.  Mutta en nyt taida ihan homofoobikko olla.  Eikä ole vielä sellaista vastaan kävellyt :)  Mutta tästä senverran,  että  en lähtenyt siitä tilanteesta.  Jäin vangiksi,  ja kyllä kesti päästä irti.  Tässä kohden ei ollut kokemuksen tuomaa viisautta.  Nyt sitä on,  ja toisillekkin voi jakaa.


Ja   seuraukset oli kannettava päivästä päivään. Ja se oli kovaa.  


Vieras

#40054 Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 13:11

#40048: - Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

 

 

Hei!  Laittakaas noita linkkejä sinne Ylellekkin näkyville!  Mihin voi postittaa.

Uutisissa esim.  pieni valmistaautumisaika haittaa toimittajaa perehtymästä esim Lähi-Idän uutisen TAUSTOIHIN.

SE ON HYVÄ HUOMIOIDA KUN KIRJOITTAA VASTINETTA.  

Uutisankkuri Keijo se ja se,  tämä uskistoimittaja kerran kertoi haastattelussaan näin.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:13


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:15


Bögarnas fel

#40057 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

02.08.2014 13:16

#40043: pidetää Suomi homohivistä puhtaana. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

Missään mitä sanot ei ole järjen hiventäkään.Aivan hullun puheita siis- ja niitä toistelet täällä joka päivä.Se vain vahvistaa tätä käsitystä.Kukaan normaaliälyinen tasapainoinen ihminen  ei tekisi noin.

Sinä teet....

Mikään puhe ei sinulle auta ,koska mitä ilmeisimmin olet psyykkisesti häiriintynyt ihminen.

"Diagnosoit" ´tosta vaan´,eli summamutikassa ja omien ´näkemystesi ja ajattelusi pohjalta´ toistasataatuhatta ihmistä  sairaiksi ketään heistä tapaamatta,tuntematta tai edes näkemättä-eli siis mitään tietenkään  heistä kenestäkään tietämättä.....

Mitä luulet ,että joku lääkäri sanoisi noista sinun ,tältä  pohjalta tänne  näpyttelemistäsi jutuistasi jos näkisi?

Kiittelisi varmaan ansiokkaasta ja korkeatasoisesta AIDS-tiedotuksesta?

Kai sitten haluat ,että sinulle kerrotaan joka päivä aina uudelleen, että olet ns.´vajakki´. Mitäpä muuta sinusta oikeastaan voisi todetakaan...

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:16


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:19



Vieras

#40060 Re: Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 13:24

#40059: - Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

 

 

On kyllä vaikea päästä sisälle tuohon,  eikä oikein ole motivaatiota ruveta lukemaankaan.

Mutta asiasta neljänteen.  Sainkohan koneelleni tartunnan,  kun ikkuna ilmoittaa,  että lisäosa hidastaa laitteen toimintaa?
Onkos tälläisestä kokemusta?  Shockvave Flash  nimeltään, legomallinen arpakuutio mustalla pohjalla?  means what?

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:28



Vieras

#40062 Re: Re: Re:

02.08.2014 13:31

#40052: - Re: Re:

Hei, tässä ensiksi linkki Hamasin kiitoksiin......Näin sen oliko Arutz Shevan sivuilla myös.
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/24785/Default.aspx

Ja sittten Ylen palaute sivu......lähetä...
http://yle.fi/yleisradio/ota-yhteytta#anna-palautetta

Eilen aamulla oli tv1:n jälkiviisaissa Joonas Nordman, joka juuri tässä asiassa puolusti Israelia. Googleta nimi niin tiedät kenestä on kysymys.

Sitten oli eilen illalla Jerusalem studiossa Tv7:lla Gazan sota -extra. Oletko huomannut sen, että on tauon jälkeen alkanut....

TV7 Israel News

Joka arkipäivä nähtävät Israel-aiheiset uutiset, jotka toimittaa Jonathan Hessen suoraan TV7:n studiolta Jerusalemissa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.08.2014 13:38



Vieras

#40064 Re: Tukholman Pride-paraati

02.08.2014 13:41

#40063: - Tukholman Pride-paraati

 

 

Ja minäkun luin ensin,  että paratiisissa!


Vieras

#40065 Re: Re: Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 13:48

#40060: - Re: Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

Jos olit sellaisella sivulla, vaikka alkuperäiskieleltään englanniksi ja olit valinnut siitä 'käännä tämä sivu' suomeksi, niin tuolla käännetyllä sivulla ei videot toimi Flash Playerillä -natisee päivittämään, alkuperäisellä sivulla toimii hyvin. Tätätäkö tarkoitit?


homous on rappiotila.

#40066 hiv on homojen,kansantauti THL.

02.08.2014 13:51

Hivi Se vuan leviää ja aidsi tappaa homohurjastelijat.
naisen ja miehen tasa arvoisen avioliiton puolesta.

#40067 homous

02.08.2014 14:05

Aiheuttaa hiviä, peräsuolensyöpää, peräsuolen venymää ja pidätyskyky heikkenee, peräsuolen tukoksia kun toinen homo touhuaa peräsuolessa. Homous aiheuttaa monenlaisia ongelmia terveydelle.

Vieras

#40068 Re: Re: Re: Re:

02.08.2014 14:49

#40062: - Re: Re: Re:

 

 

Kiitti vaan kaikista!   Meirän talo vaihto "ohjelman toimittajaa"  - seiska ei enää kuulu kokelmiin.  Siksi hyvä,  että mainostit senkin uutisia. Netin kauttahan se onnistuu kuitenkin.  Niin ja olin vallan unohtanut Jerusalem studion! Plarasinkin jo vähän.  Ja jatkan.


Tässä asiaa Karkun opistolta  RAAMATTU- JA LÄHETYSTEOLOGISET PÄIVÄT -  TAPAHTUMASSA HYVIN VAHVAA SAKKIA MUKANA

http://sley.fi/sites/default/files/imagecache/iconic-node/iconic/raamattujalahet...



MAANANTAI 11.8.2014

8.00-9.00 Aamiainen
9.00 Aamurukous Maksetut viulut
9.45 Piika ja kuningatar Voiko uskoa ymmärtää, puolustaa ja perustella järjellä? Aku Visala ja Lauri Thurén, keskustelua johtaa Timo Nisula
11.30-12.30 Ruokailu
12.45 Todistamisen hinta tänään Timo Keskitalon jututettavina Aisha, Abdul ja Amina, joista on tullut kristittyjä
14.30-15.00 Kahvi

15.00 Työpajat

  • Väärin todistamisen lyhyt oppimäärä. Mikä saa kristityt todistamaan huonosti? Lauri Thurén
  • Haasteena ateistinen uskontokritiikki Aku Visala
  • Minulla on hidas puhe ja kankea kieli. Mikä minä olen todistamaan? Raimo Lähteenmaa
  • Ihan sama mulle, oikeesti. Miten todistaa, kun kuluttajaa ei kiinnosta? Timo Eskola (vain maanantaina)
  • Todistaminen Kirkkojen Maailmanneuvoston uudessa lähetysasiakirjassa Pekka Huhtinen
  • Hyvä vai huono todistaja? Raamattupiiri Joonan kirjasta. Matti Rusama

http://sley.fi/node/23457



Vieras

#40069 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 14:53

#40065: - Re: Re: Re: Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

 

 

No en sellaista,  vaan se tarttui jostain mukaan,  en edes huomannut.  Saattoi olla juuri Israel Today - sivuilla.  No tietysti siellä jos missä on nyt kaikkea mahdollista kiusantekoa.


Vieras

#40070 Re: homot ovat todella

02.08.2014 14:54

#40044: - homot ovat todella

Olen positiivisella mielellä liikkeellä. Kyllä homot oppivat siinä missä heterotkin, kunhan vielä kertaamme asioita:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)


Vieras

#40071 Re: Re: homot ovat todella

02.08.2014 14:56

#40070: - Re: homot ovat todella

että meidän huumoripalsta


Vieras

#40072 Re: homot ovat todella

02.08.2014 15:00

#40044: - homot ovat todella

Nyt ei voi muuta sanoa kun voi teidän kanssa.


Vieras

#40073 Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 15:26

#40049: - Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

Tuohon en nyt lähe mukaan ollenkaan, koska olen oikeasti ollut tv-lakossa noin kuukauden verran huvin vuoksi vaan. Totesin, että kesällä pärjää ihan hyvin ilman telkkariakin ja niin on pärjännytkin. Eilisestä alkaen olen jotakin sieltä katsonut. Salattuja elämiäkään en ole katellut ainakaan seitsemään vuoteen, ei ole tarvetta. Lehdestä luin aikoinaan, että siihenkin ohjelmaan piti saada joku homo mukaan ihan malliksi meille suomalaisille. Oli siinä homo tai ei, en ole muutenkaan kaipaillut moista ohjelmaa.


Vieras

#40074 Re: Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

02.08.2014 15:34

#40049: - Re: Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa -ryhmän kootut aivopierut

Juurihan tässä on pride-viikosta toivuttu. Ohjelmien välissä on homotusta.


Vieras

#40075 Re: Tukholman Pride-paraati

02.08.2014 15:34

#40063: - Tukholman Pride-paraati

”Ja Jumala sanoi: ’Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat: minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä. Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä, muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa. Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on.’ Ja Jumala sanoi Nooalle: ’Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on.’ " (1. Moos. 9:12-17)

http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2013/199/5/8/promise__not_pride_by_featherlynn...

"Ja Baabelin, valtakuntain kaunistuksen, kaldealaisten ylpeyden ja loiston, käy niinkuin Sodoman ja Gomorran, jotka Jumala hävitti." (Jes. 13:19)