Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

"El Coyote"

#28101 Re: Re: Scotland the Brave March

09.02.2014 10:10

#28091: - Re:  

Katsoin tuon ja pidin kovasti. Hienoja perinteitä tuossa maassa , upeat asut ,kurinalaisentarkkaa soitantaa .! (kiitokset postaajalle) MIKÄ tuossa muka ÄRSYTTI ???!!! Kommenttisi on aivan käsittämätön! Ei auennut minulle sen tarkoitusperä eivätkä vaikuttimet, no..... mutta voihan tietysti ihmistä ärsyttää periaatteessa aivan mikä tahansa. Esim. sellaisetkin kuin lumikolat, polkupyörät,pilkkikairat,kirjahyllyt, ämpärit, tai vaikka sitten  pesuvadit voivat ärsyttää jotakuta jne.jne.jne Sanalla sanoen:mikä tahansa voi,tai  vaikka sitten  sekin voi  ettei mitään ärsykkeitä ole. Psykiatriallekin on sen tutkimisessa vielä paljon arvoituksia....

Vieras

09.02.2014 10:16

Päivän Sana

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Joh. 10:10 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

Vieras

#28103 Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

09.02.2014 11:28

Vieras

#28104 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tätäkö haluatte myös Suomeen?

09.02.2014 12:16

#28064: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tätäkö haluatte myös Suomeen?

Ymmärrän oikein hyvin sen, ettei se aukea sinulle.

Kukin vuorollaan. Kommunistien perilliset, Putin ja Kirillkin saavat toki rangaistuksensa pian, mutta niin saavat monet muutkin, jotka ovat luopuneet Jumalan Sanasta ja luulevat itse olevansa jumalia.

Vieras

#28105 Re: Hei, muistakaa desantti Johan "Perspäristin" Bäckman

09.02.2014 12:30

#28093: - Hei, muistakaa desantti Johan "Perspäristin" Bäckman

Taas kuulimme syvältä tulevaa? homosivistystä, seta vaatii kunnioitusta ja ihmisarvoa tällaiselle...

Vieras

#28106 Re: Ajateltavaa

09.02.2014 12:34

#28098: Vieras (Herran oma) - Ajateltavaa

Lopettakaa nyt ihmeessä jo tuo väärä tempauksen opetus. Tiedätkö miksi sitä seurakunnissa opetetaan? Siksi, että kun tempausta ei heti tulekaan, niin monet luovuvat uskosta, eivät halua uskoa sitten mihinkään, kun heitä on huiputettu. Sillä asialla te oletta, tietämättänne.

Vieras

#28107 Jumalan Sana ei muutu

09.02.2014 13:04

Vieras

#28108 Re: Re: Re: Scotland the Brave March

09.02.2014 13:10

#28101: "El Coyote" - Re: Re: Scotland the Brave March

Think about!   Ei kappaleissa ole mitään vikaa, mutta  jos vähän katselet asiayhteyttä,  huomannet miksi:

Skotlanti - äänestystulos -musiikki samasta paikasta  - selvä ärsytystarkoitus.   Saahan sitä aikuinenkin leikkiä,  mutta kyllästymispiste saavutettu jo kauanaikaa sitten.  Jää niinsanotusti nauha päälle.   Mutta menneen talven lumiahan ne nyt on.  Musiikissa ei mitään vikaa,  eikä pyykkilaudassakaan.  Käytetäänhän sitä muuten soittimenakin,  ookkos nähny?

:9

Vieras (Herran oma)

#28109 Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:12

#28106: - Re: Ajateltavaa

Kyllä se sieltä tulee - jaksat vaan odottaa!

Vieras

#28110 Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:18

#28109: Vieras (Herran oma) - Re: Re: Ajateltavaa

Voitais kyllä pyytää viisautta "yläilimoista",  siihen miten näitä esitellään  tämän maailman ihmisille,  joilla ei vielä ole sitä ratkaisevan tärkeää turvakalliota  jalkojensa alla.  Tulee kaoottinen vaikutelma uskonasioista.   Mutta en muuten tahdo puuttua,  tutkaile rauhassa vaan,  veliseni :)

Vieras

09.02.2014 13:27

Olis kasviskeittoa,  tulkaahan syömään!

Taisin motkottaa viimeyönä, mutta muistakaas, että mullekkin sopii motkottaa, vaikka tiedän, että kyllä herkästi sattuu se miunkin nahan alle. Ihminen on merkillisen haavoittuvainen, me kaikki olemme. Sitä toinen vaan ilmentää toisin.  Tuo varmasti auttaa,  että  tekee selkeän päätöksen,  keskittyä vain ja ainoastaan  asiaan,  ja upottaa siihen tarmonsa.  Niiden esiinkaivamiseen,  siinä riittää urakkaa.  Ja jättäytyy pois sen  alta mikä haastaa meidän ns.vanhaa ihmistä.  Sitähän se yks tahtoo riepottaa.

Olen tätä ajatellut paljon viimeaikoina, miten arvaamaton elämä, ja miten murtumaan altis ihmislapsi on.  Ne panssaroiduiltakin vaikuttavat ovat heikkoja ihmisiä.
Eipä tuo Herra Jeesus antanut mitään muuta tietä,  eikä Paavalikaan,  kuin rakkauden.  Se on verration tie,  ja tuo ilon sydämeen.

Siksi avaimet, jotka Kristus Jeesus on ainoastaan antanut ovat huikean hyvät: ennenkuin kerrosta liiaksi kasvaa, eli heti, mene lähteelle, jonka tiedät olevan olemassa. Siinä saa kaikesta puhtaaksi tulla.
Vain tuoda kaiken,   ja itsenikin,    tahdon. 
Syväpuhtaus tuo Herran Jeesuksen läsnäolevaksi elämäämme. Ja pienen pyynnön päässä tämä kaikki ja taivas myös!

Vieras

#28112 Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:41

Profeetta Jouko Piho profetoi ylöstempausta presidenttikautensa jälkeen.

Vieras

#28113 Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:43

Vieras

#28114 Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:44

#28112: - Re: Re: Ajateltavaa

Taas jää epäselväksi, oliko Jouko Piho-juttu vitsi vai tahatonta surkuhupaisaa komiikkaa. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Vieras

#28115 Re: Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:48

#28114: - Re: Re: Re: Ajateltavaa

Ei olis uskonut,  että tuollaanen naisihminen nostelee tollasta painoo!

Lajivoimaa!

Vieras

#28116 Re: Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:51

Vieras (Herran oma)

#28117 Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:57

Matteus 25:5

Kun sulhanen viipyi, heitä kaikkia alkoi väsyttää ja he nukahtivat.

Vieras

#28118 Re: Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 14:25

#28117: Vieras (Herran oma) - Re: Re: Ajateltavaa

Raamattu kertoo totuuden, eivät valheelliset papit.

2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, 
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

1 "Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. 2 Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. 3 Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät.

2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä. (Ensin pitää olla Pyhä Henki, se ei tule sillä, kun väärä pappi niin sanoo).

" El Coyote"

#28122 Pesulaudalla...

09.02.2014 16:04

#28108: - Re: Re: Re: Scotland the Brave March 

Oon toki kuullut. Ehdoton suosikkini sillä instrumentilla on tämä:

Youtube- Washboard Sam: ´Diggin´ my potatoes ´      ( like it?)

Vieras

#28123 Re:

09.02.2014 16:30

#28088: -

Tuohon voisi ainakin pyrkiä. Muistan vielä hetken, jolloin kuulin David Wilkersonin kuolemasta 27. huhtikuuta 2011.

Vieras

#28125 Re: Re:

09.02.2014 18:31

#28123: - Re:

Joo,  kun olin jkin aika sitten ystäväni luona,  ja puhuimme vanhusten vaikeista elinoloista (osan) tämän päivän Suomessa.  Ja omat kovat kokemukset omien vanhempien kohdalla  ovat vereslihalla.   Vielä Ajankohtaisen Kakkosen vanhusohjelman katsottuamme olimme  todella järkyttyneitä.   Lähdin sitten jossakin vaiheessa kotia kohti ja autolle mennessä,  kysyin mielessäni, " Mitäs sää Jeesus tähän sanot?

Yleensä en saa mitään vastausta.   Usein kuitenkin suuntaan ajatukseni ylöspäin.
Joskus todella harvoin saan,  ja silloin se tulee aivan heti.

Nyt se tuli, ja kuului: "Minä tulen pian."