Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras (Herran oma)

#28117 Re: Re: Ajateltavaa

09.02.2014 13:57

#28106: - Re: Ajateltavaa

Matteus 25:5

Kun sulhanen viipyi, heitä kaikkia alkoi väsyttää ja he nukahtivat.

Vastaukset


Vieras

#28118 Re: Re: Re: Ajateltavaa

2014-02-09 14:25:38

#28117: Vieras (Herran oma) - Re: Re: Ajateltavaa

Raamattu kertoo totuuden, eivät valheelliset papit.

2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, 
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

1 "Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra. 2 Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra. 3 Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät.

2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä. (Ensin pitää olla Pyhä Henki, se ei tule sillä, kun väärä pappi niin sanoo).