Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#23301 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

28.10.2013 08:56

#23299: - Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

Luin kirjoitelman #23292 Re: Re:. Norjan malliin et antanut viitettä.

Tokaisusi oli siis yhtä tyhjän kanssa.

 

 


Vieras

#23302

28.10.2013 08:56

Päivän Sana

Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

2. Moos. 15:26 (KR33/38)

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=2.+Moos.+15%3A1&rnd=1382949571114

Vieras

#23303 Re: Re: Ihmisen paikka?

28.10.2013 08:58

#23300: - Re: Ihmisen paikka?

 

Hehee, siinä taas joku kristofasisti jakelee tuomiovaltaa jumalalleen.

 

 

 


Vieras

#23304

28.10.2013 09:03

Päivän Sana

Oi te kaikki puhdassydämiset, nostakaa päänne ja ottakaa vastaan mieluisa Jumalan sana ja kestitkää itseänne hänen rakkaudellaan, sillä te voitte, jos mielenne on aluja, ikuisesti.

Jaakob 3:2

Vieras

#23305 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

28.10.2013 09:07

#23299: - Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

 

Hei!  Tästä Norjan mallista oli josssakin juttua,  muistatko missä?


Vieras

#23306 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

28.10.2013 09:10


Vieras

#23308 Re: Re: Re: Re: Ihmisen paikka?

28.10.2013 09:20

#23307: - Re: Re: Re: Ihmisen paikka? http://www.EVVK!!!

 

Siinäpä taas esimerkki aikuismaisesta keskustelutaidosta.

 

 


Vieras

#23309 Re: Re: Re: Re: Re: Ihmisen paikka?

28.10.2013 09:25

#23308: - Re: Re: Re: Re: Ihmisen paikka?

Täällä oppii kaikenmoista. Pidä sinäkin hyvänäsi!


Vieras

#23310 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

28.10.2013 09:32


Vieras

#23311 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roolimallit, identiteetti ja lasten synnynnäinen perusoikeus.

28.10.2013 09:41

Tuhoisa kehityssuunta

#23312 Haluammeko Norjan tielle?

28.10.2013 09:51

Haastetta kerrakseen

#23313 Norjan tie ja Suomi

28.10.2013 09:59

Kannattaa harkita

#23314 Norjan malli tulisi kalliiksi Suomelle

28.10.2013 10:02

Kohti parempaa

#23316 Norjan tietä harkitaan

28.10.2013 10:03


Vieras

#23317 Re: Haluammeko Norjan tielle?

28.10.2013 10:40

#23312: Tuhoisa kehityssuunta - Haluammeko Norjan tielle? Emme halua tätä!!!! http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=618

http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=618 Kiitos, kun vastasit. Joskus käyn näillä sivuilla.  Häiritsijät ovat täällä aina kiusantekijöinä ja käytöstavat sen mukaisia.

 


Vieras

#23318 Adressin taustajärjestölle uusi johtaja

28.10.2013 10:44




Änkyräkristittyjen ukkokerhon Suomen Evankelisen Allianssin johtoon on valittu Timo Tikka. SEA on tämän adressin bulvaani. Varsinaiset narujen nykijät löytyvät kristillisteokraattisen puoluetoimistosta.

Entinen pitkäaikainen SEA:n pää-änkyrä Timo Keskitalo jatkaa vielä ukkokerhon hallituksen jäsenenä. Uutena jäsenenä hallitukseen astuu Suomen Ev.lut. Kansanlähetyksen lähetysjohtaja Mika Tuovinen ja uutena varajäsenenä Espoon kaupunginvaltuutettu ja Majakka-seurakunnan johtava pastori Antero Laukkanen. Hallitukseen kuuluvat lisäksi Rauno Kokkola (Suur-Helsingin seurakunta), Ilkka Rytilahti (Suomen Raamattuopisto), Juhani Ahola (Operaatio Mobilisaatio), Pirkko Säilä (Patmos lähetyssäätiö) ja Richard Brewis (Suomen Vapaakirkko) sekä varajäseninä Hannu Nyman (Kansan Raamattuseura) ja Juhani Huotari (Stefanus-Lähetys).


http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/12898-timo-tikka-sea-n-puheenjohtajaksi




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vieras

#23319 Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto!!

28.10.2013 10:54

Avioliittolaki on voimassa oleva laki, eikä siihen pidä tehdä muutoksia.

Rekisteröity parisuhdelaki on voimassa oleva laki ja hoitakoot itse asiansa sitä kautta.

Vieras

#23320 Profeetta Jouko Pihon Profetia-sivuilta

28.10.2013 10:57


Nimimerkin "Ystävä Hämeestä" saama kehotus ja rohkaisu uskoville

Kun minä kuolin tämän maan edestä, kun minä kuolin myös suomalaisten edestä ristinpuulla, minä vereni vuodatin maahan peittääkseni kaiken kirouksen, kaiken synnin, jotta teillä on vapaa pääsy Kristuksen kautta Jumalan, Isänne luo. Usein olette tämän sanoman kuulleet, usein olette sen ilolla vastaanottaneet.

Kuitenkin, tänä päivänä ne äänet, jotka yrittävät estää minun sanomani, minun ilosanomani kuulemista, minun omieni korviin, ovat kovia ääniä, ja ne kuuluvat kaikkein kuuluvimmin. Ne ovat niitä äänekkäimpiä ääniä. Ja niiden äänekkäiden äänten takana on henkivaltojen vallat, jotka yrittävät sumuttaa, tehdä sumuiseksi sen sanoman, joka on selkeänä annettu, myös suomalaisten sydämiä varten.

Selkeä sanoma: Jeesus Kristus kuoli meidän syntiemme edestä, ja vain hänessä, vain yksin hänessä on lunastus ja armo. Ei ole armoa hänen ulkopuolellaan, ei ole pelastusta hänen ulkopuolellaan.

Vaikka uskonnot yhdistyisivät, vaikka kuinka puhuttaisiin, kaikki saa vain tulla.

Ellei sydän ole puhtaaksi pesty ja puhtaaksi vihmottu pyhällä verelläni, ei se Jumalan edessä kestä.

Se elämä, se joka yrittää tuoda vierasta tulta alttarilleni, se ei onnistu, eikä se tuota hedelmää, eikä se tuota iankaikkista elämää.

Te minun omani, muistakaa, ette voi arvostellen toinen toistanne, ette voi arvostellen toinen toistenne työyhteyksiä, ette voi näin arvostellen käydä, ja samalla odottaa suurinta siunausta, sielujen pelastusta. Ei, vaan teidän täytyy nöyränä siunata silloinkin kun ette ymmärrä, silloinkin kun ette haluaisi edes siunata. Silloinkin kun tuntuu, että tuo on jo niin vaikeaa, se siunaaminen, että siihen ei kykene. Silloinkin siunatkaa! Siunatkaa ne asiat minulle, ja minähän olen hän jolta viisaus tulee, jolta tulee ongelmiin ratkaisut. Minulta tulee kaikki mitä tarvitaan, niin että veljien välit voivat olla hyvät, että siskot voivat kylki kyljessä palvellen, toinen toistaan tukien käydä.

Ei niin, että selän takana, että suljettujen ovien takana tuleekin toinen ääni kelloon, tuleekin toisenlaiset puheet, tulee toisenlaiset asenteet. Seurakunnissa istumme vierekkäin, mutta kotona olemme toinen toisiamme moittien. Ei se ole Jumalasta, ei se ole Jumalan siunaavasta Hengestä. Ei se ole rakkauden täyttämää elämää.

Kun herätystä rukoilette, tutkikaa ensin omaa sydäntänne, tutkikaa omat asenteenne, etsikää mikä on minulta. Ja kun sitä pyydätte mikä minulta on, kun sitä anomalla anotte, tulette näkemään siunausta. Ei vain ympärillänne, vaan myös omassa elämässänne.

Ja kun tulee se hetki, että minun Henkeni tulee lähelle, älkää estelkö, älkää ajatelko, ettei juuri nyt sovi, älkää ajatelko, että eihän näin voida tehdä. Älkää ajatelko,mitenkäs tuo toinen tuossa ajattelee, jos minä otankin uutta vastaan Jumalalta, jos minä iloitsen tai itken, jos puhun sanoja joita Jumala on henkeeni laittanut.

Älkää antako minkään estää, sillä minä haluan tänä päivänä Henkeni voivan levätä kaiken lihan yllä. Niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Aika on käymässä lyhyeksi, ilta lähestyy, ilta on jo pitkällä, on jo itse asiassa syvin yö.

Siksi olkaa kuuliaiset, olkaa kuuliaiset kun Henkeni lähestyy teitä, kun hän laskeutuu yllenne. Olkaa hänelle hyvin kuuliaiset.

Te, joille Jumala on suonut runsaasti maallista siunausta, katsokaa, että käytätte runsauttanne hänen tahtonsa mukaisesti. Olkoon se "kymmenyksinä", olkoon se lähetystyössä, mutta olkoon se myös köyhien hyväksi, jotka keskuudessanne ovat. Moni itkee yössä, ihmetellen, millä lapsensa pukee, ruokkii. Te joilla on, katsokaa, ettei heillä olisi sellaista surua, sellaista murhetta niin paljon. Kyllä, Sanani sanoo, että köyhät ovat aina keskuudessanne, mutta ei se siksi ole niin kirjoitettu, ettei heitä kukaan auttaisi. Paremminkin sen tähden olen sen sanonut, että sydämenne taipuisi myös heitä siunaamaan, joskus myös hyvinkin käytännöllisesti.

Pysähtykää eteeni ja kysykää, mikä on minun tahtoni kullekin asialle, ja myös talouden ja toimeentulon suhteen.

Kun te itsellenne etsitte kaikkea maallista hyvää, se usein vie teiltä voimat ja ajan, ja usein se myös vie teitä kauemmaksi Jumalasta, jos omaisuuteen sydämenne kiinnitätte. Jumala ei haluaisi, että sydämenne olisi kiinni missään tämän maailman tavarassa. Hän ei sitä haluaisi, hän joka on antanut sen kaiken hyvän teille.

Ei se ole "synti", että teillä on talot ja tavarat, ei se ole "synti", että teillä on. Kuitenkin, jos sydämmenne jää kiinni turhuuksiin, silloin se omaisuutenne tulee teille esteeksi. Niinkuin kaikki muukin mikä on ihmisen ja Jumalan välillä tulee helpolla esteeksi, ja Henkeni ei voikaan silloin virrata kauttanne, niin kuin hänen virrata tulisi. Henkeni tulisi virtojen lailla virtaamalla virrata teissä ja kauttanne.

Katselkaa heitä, joille olen paljon uskonut, ja jotka ovat antautuneet minun kanavikseni, onko heiltä sen jälkeen puuttunut jotain? Ei, vaan olen heille lisäämällä lisännyt. Se joka sydämestään kykenee siunaamaan toisia, se myös tulee siunatuksi, tavalla taikka toisella.

Ja vielä, älkää etsikö korkeimpia istuimia, niitä istuimia, joilta kaikkein kauimmaksi näytte, kaikkein kauimmaksi kuulutte, jossa saatte korkeita arvonimiä. Älkää niin olko arvonimien perään, ne ovat vain nimityksiä tästä maailmasta, ja tälle maailmalle tärkeitä.

Minun edessäni on vain yksi, jolle kuuluu kaikki kunnia, jolle kuuluu kaikki ylistys, ja jolle kuuluu kaikki palvonta, Hän on minun Poikani Jeesus Kristus, joka kuoli edestänne. Hänelle kuuluu kaikki kunnia, hänelle kuuluu kaikki palvonta, ja hänelle kuuluu kaikki arvostus.

Ilmän häntä, Jeesusta, teillä ei ole toivon hiventä. Ilman häntä ei Jumalan rakkaus, joka Jumalan sydämeltä haluaa virrata teihin, voisi teitä milloinkaan tavoittaa. Muistakaa tämä.

Nöyrinä kulkekaa. Puhun tätä, koska haluan valmistaa kansaani siihen mitä on tulossa. Se väkevä, se siunattu, se kauan odotettu, se paljon rukoiltu voimani ilmestyminen eri paikkakunnilla, ilmestyminen, joka tulee eri tavoin tavoittamaan koko maan, se tulee kohtaamaan seurakuntianne. Se tulee kohtaamaan pastoreitanne, pappejanne, se aika, kun voimani ilmestyy, se tulee tavoittamaan ihmisiä monin tavoin, heitäkin jotka eivät kirkoissa käy.

Tietäkää, että kun voimani tulee, se tulee koskettamaan niin laajalti, niin voimalla, että ellette te ole sydäm mistänne antautuneita ja siten edessäni, jotta voin teissä vaikuttaa ja käyttää, silloin jäätte ikään kuin sivuraiteille katselemaan. Minä haluaisin, että olette sen kaiken keskellä, voimani ilmestymisen sydäm messä, minun käsinäni, minun jalkoinani, minun silminäni, ja minun suunani. Minä haluan asettaa omiini minun voimaani, mutta minun täytyy ikään kuin ohjata teitä, viedä teidät siihen, nöyryyden paikalle, pienelle paikalle, paikalle jossa voin teihin luottaa. Varjella teidät nöyryyden kautta, ristintiellä, ettette kompastu omiin suuriin saappaisiinne.

Olkaa valmiina, sillä se tie voi viedä kipuun, pilkkaan, väärinymmärrykseen ja ehkä teitä jopa kidutetaan. Tietäkää siis, että tulevat päivät haastavat omiani, mutta se haaste on hyvä, kun olette nöyrtyneet ristin alle.
Tietäkää, suuri siunaus ja suuri suunnitelma, joka on aikojen alusta ollut, jo pian astuu täytäntöön. Vain pieni tuokio, ja sitten Henkeni lepää maanne yllä. Vain pieni tuokio, ja te tulette näkemään Jumalanne suurta kirkkautta jälleen kerran.

Aamen.


666

#23321 Profeetta Jouko Pihon puolueprojekti pedon merkeissä

28.10.2013 11:09


Profeetan ikioma kinkeriyhdistys Suomen Laillisuuspuolue SLP halajaa Profeetan johdolla rekisteröidyksi puolueeksi, eduskuntavaaleihin ja seuraavaan hallitukseen. Kovin kivikkoiselta vaikuttaa tämä Jumalan oman puolueen taival, sillä Profeetta Piho kirjoittaa kannattajakorttien keruusta seuraavasti:

"Pieleen menneen Helsingin tempauksen jälkeen, kun saimme kuitenkin kokoon yhden kortin, SLP:lla on koossa tällä hetkellä 666 korttia."

Silti kannatuskorttien keruuraportin kuvateksti huokuu Jumalan Valitun vankkumatonta itsevarmuutta: "Suomen Laillisuuspuolue Helsingissä Paasikiven aukiolla 25.10.2013. Jouko Piho pitää telttaa kiinni, ettei se lennä taivaan tuuliin puuskatuulien voimasta. Taustalla Pihon tuleva työpaikka Eduskuntatalo." http://www.jouko-piho.fi/u/i78793373._szw1280h1280_.jpg.jfif












Vieras

#23322 Re: Adressin taustajärjestölle uusi johtaja

28.10.2013 11:12

H#23318: - Adressin taustajärjestölle uusi johtaja

 

Hyvä Antero Mooses Laukkanen!  Hyvä Pirkko Säilä!  Hyvä Juhanit Ahola ja Huotari!   Hyvä Ilkka Rytilahti  JA KAIKKI MUUT !
Todella upeeta porukkaa!

Tästä muodostuu oikein tosi voimapakkaus kun pohja on nyt aika laajan tuntuinen (vanhasta en kyllä ole perilläkään)! 
Kaikkivaltias siunatkoon työnne,  ajatuksenne ja pyrkimyksenne!


Jeesuksen oma

#23323 Norjasta

28.10.2013 11:12

Norjalainen Olav Rodge sai profetian morsiusseurakunnan ylösotosta.

Netissä.

Vieras

#23324 Re: Profeetta Jouko Pihon puolueprojekti pedon merkeissä

28.10.2013 11:14

#23321: 666 - Profeetta Jouko Pihon puolueprojekti pedon merkeissä

 

No niin, tässä se nyt on ensimmäinen,  ja näitä tulee sitten TASASTA TAHTIA,  JA MEILLÄ EI NIIDEN KANSSA MITÄÄN TEKEMISTÄ!   ANNA OLLA VIIMONEN KERTA KUN ESITTELET TÄÄLLÄ PIHON JUTTUJA ! 


Vieras

#23325 Re: Norjasta

28.10.2013 11:17

#23323: Jeesuksen oma - Norjasta

 

HEI  Sulle juuri,  otat sitten ja keskustelet ja perustelet nuo Pihon jutut ja vänkäät hamaan selvään asti, kun ne kerran tänne kylvät,   et jätä niitä meidän kannettavaksi!