Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#13076 Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 13:42#13074: Koordinaattori - Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Timanttinen listaus. Jatkokäyttöä ajatellen olisi hyvä, jos argumentaatiovirheet numeroitaisiin; näin adressin kannattajien paikoin kovinkin köykäiseen viestintään voisi vastata ykskantaan asiaan sopivilla numeroilla. |
Vieras |
#13077 Re: Re: Re: Re: Selvittäkääs sellainen, että...?Aviol,iitto on naisen ja miehen välinen julkinen lii08.05.2013 13:53Kyllä saa mennä ohi............. |
Vieras |
#13078 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 13:56#13076: - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet En malta olla tässä kertomatta vanhaa vitsiä skottilaisista. He kokoontuivat iltaisin pubiin kertomaan vitsejä. Lopulta nuukat sktotit olivat sitä mieltä, että jos vitsit numeroitaisiin, niitä ei enää tarvitsisi kertoa kokonaan. Niinpä yksi ilta eteni siten, että joku huusi 121, ja muut nauroivat katketakseen. Toinen huusi seuraavaksi 84 samoin seuraamuksin. Sitten joku huusi 6 ja vain yksi nauroi vatsa kippurassa. Toiset hänelle, että mitä sinä nyt noin naurat, vanha vitsihän tuo oli...? Tämä heille, että "...mutta minäpä kuulin sen ensi kertaa!" |
taku |
#13079 Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 14:02#13074: Koordinaattori - Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Noh kerrohan sitten missä minä olen tehnyt "kardinaalivirheen".En ainakaan ole väittänyt että homoudella olisi yhteys pedofiliaan tai efebofiliaan.Sateenkaariperheen lasten kehityksestä en myskään ole sanonut mitään.HIV :n kohdalla olen tuonut esiin että anaaliyhdynnässä on korkeampi riski saada HIV kuin ns vaginayhdynnässä mutta en ole väittänyt että se olisi puhtaasti homotauti.Mitän tieteellisiä tutkimuksia en muista esittäneeni.Olen erottanutRaamatun ja tieteen. Järjestä olen todennut että tuskin kukaan ihminen kykenee näitäasioita rationaalisesti ja objektiivisesti käsittelemään.Tämä ei ole vrsinaisesti tiedettä mutta olen kylä istse puhunut monie ihmisten kanssa enkä ole vielä tavannut yhtään sellaista joka ajattelisi puhtaan rtionaalisesti ja objektiivisesti.Se tieteestä.Juridiikassa olen todennut että juridiikass tai pikemminkin politiikassa eli lainsäädännössä on kyse hyvin pitkälti etiikasta. Tätä kukan tuskin kiistää?Mutta tuosta sukurutsasta niin kerrohan minulle että kuka tai mikä on se suojaton osapuoli?Arvaan kuitenkin mitä vastaat syntymätön lapsi.No entäs silloin kun toinen osapuoli on steriili.Tuolla perusteell tuomittakoon sitten mys vakavista perinnöllisistä sairautta kantavien ihmisten seksi ja avioituminen. En ole vedonnut Vanhaan testamenttiin homokysymyksessä vaan ainoastaan uuteen. En ole myöskään vähätellyt tai nonsoleeerannut mitään uuden testamentin kohtia.ehkä lukuunottamatta sitä missä Johannes opetuslapsi mainitan muita rakkaampana mutta se lienee ihan toinen juttu.Olen tosin tuonut esiin sen että Raamattu on KIRJKOKOELMA KAANON ja että jos evnkeliumit ovat ristiriidassa muiden kirjojen kanssa ne ajavat sen yli mutta missään kohtaa Evankeliumissaei puhuta sanaakaan homoudesta.Eikä myöskään erilaisuudesta.Etiikan kohdala olen todennut että minun mielestäni Jumalan sana yksin määrää oikean ja väärän jos näin ei olisi hän ei olisi KAIKKIVALTIAS! Ja huomautan että demokraattisessa yhteiskunnassa kukin hakee itse omat vaikuttimensa.
Mitä sitten olen tuonut esiin?Olen pohtinut avioliiton olemusta.Sekä todennut että avioliiton solmimiselle on oltava joku järjellinen SYY.Lisäksi olen tuonut essin vaaran että tämä avioliittolain muutos lietsoo uskoa absoluuttiseen ja ehdottomaan totuuteen.Tähän ei ole esitetty vasta-argumentteja
|
Vieras |
#13080 Re: Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 14:03#13078: - Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Tiedätkö, meinasin oikeasti kirjoittaa tuon vitsikerhojutun, mutta sitten laiskuus vei voiton.. noh, great minds think alike.. Viestisi on muuten oikein kohdallinen, sillä sehän on vitsi vitsistä vitsissä (eli tässä adressissa): jokeception! |
Vieras |
#13081 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 14:10#13079: taku - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet ...."HIV :n kohdalla olen tuonut esiin että anaaliyhdynnässä on korkeampi riski saada HIV kuin ns vaginayhdynnässä mutta en ole väittänyt että se olisi puhtaasti homotauti.Mitän tieteellisiä tutkimuksia en muista esittäneeni.Olen erottanutRaamatun ja tieteen. Järjestä olen todennut että tuskin kukaan ihminen kykenee näitäasioita rationaalisesti ja objektiivisesti käsittelemään."....
Voi kun siellä on niin kaunis ilma! Avaa edes ikkunasi, kiitos. |
Vieras |
#13082 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 14:26#13079: taku - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet 5, 13, 2, 9, 32, 17, 18, 21, 5, 8, 14, 19, 22 ja 27. |
taku |
#13083 Re: Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 14:31#13082: - Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet i do not understand |
Koordinaattori |
#13084 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 15:46#13079: taku - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Sun ajatukset ovat sen verran yksilöllisiä, ettei niitä kannata noihin listoihin liittää. Olen hakenut tyypillisiä uskisuskomuksia ja argumentteja. Kaiken lisäksi muista poiketen yleensä vastaat haasteeseen aidosti pohtimalla esitettyjä argumentteja, vaikka en olekaan yleensä samaa mieltä lopputuloksesta. |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
08.05.2013 16:36- Poiston ajankohta: 08.05.2013
- Poistamisen syy:
p. |
#1308608.05.2013 16:38Iltapalaksi: Jesu meine freude
Menyy voi olla tosin vähän pitkä ja raskas, satunnainen kuuntelija suattoo siirtyä sujuvasti etteenpäin, kun kiintiö täyteen tulloo ! |
Vieras |
#13087 Re:08.05.2013 16:48Motetti on ihana. Asialla musiikin suurin mestari. |
Vieras |
#1308808.05.2013 16:49 |
Teller |
#1308908.05.2013 17:03 |
Vieras |
#1309008.05.2013 17:22Susan Boyle First Audition - Britain's Got Talent - "I Dreamed A Dream" http://www.youtube.com/watch?v=aRiJNS8Oz6E |
hohhoijaa |
#13091 Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 17:25#13074: Koordinaattori - Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Ja radikaali punavihreä homopropaganda kukkii... Kuinkahan paljon näistäkin epämääräisistä "jutuista" on suoraan kopioitu USA:n homoliikkeen ohjelmasta? |
p. |
#13092 Re: Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 17:35#13078: - Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet No tähän yhteyteen sopiikin loistavia kielenkantoja vielä kohottamaan tunnelmat Royal Albert Hall`ista. http://www.youtube.com/watch?v=GI2dXQ3Eckg
|
Vieras |
#1309308.05.2013 17:55Urkumusiikista pitäville: ALBINONI: ADAGIO - XAVER VARNUS PLAYS THE INAUGURAL ORGAN RECITAL OF THE PALACE OF ARTS OF BUDAPEST http://www.youtube.com/watch?v=OL1oSGgrEuk&feature=related |
P. |
#13094 Re: Re:08.05.2013 17:58Kiitos! Hiukka raskaskin se on, mutta tuo Susan Boylen pätkä on parhaita hänestä tehtyjä! |
Teller |
#13095 Go find your bible!08.05.2013 18:14http://www.youtube.com/watch?v=TwQyEL9lzSw ja osat 2 ja 3 perään. |
Koordinaattori |
#13096 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 18:26#13091: hohhoijaa - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Olitpa sitten ensimmäinen, joka saattoi tuon uskisargumentaation typeryyden lihaksi kommenttini jälkeen. Onnittelen. Nyt kun sinulla olisi vielä jotain muutakin sanottavaa kuin nuo opetellut retoriset tyhjänjauhamiset... Jos osaat noihin teeseihini vastata asiapohjalta, tee se. Jos tyydyt jauhamaan höpöjä USA:n homoliikkeen ohjelmasta, olet ilmeisesti siihen kykenemätön. Voin vihjata, että en ole kiinnostunut USA:n homoliikkeen ohjelmasta, ainakaan vuodelta 1987. Sen sijaan olen kirjoittanut nämä yhteenvedot ihan itse siltä pohjalta, mitä aika monen tieteen alalta tiedän ja mitä ällistyksekseni olen saanut lukea uskisten argumentaatiosta. Enkä siitä halua edes itseäni kehua - argumenttien typeryys tekee tämän tehtävän todella helpoksi. |
Avioliittolakia ei saa mennä ropeloimaan |
#1309708.05.2013 18:28On hienoa että tällä adressilla vaikutetaan siihen että avioliitto pidetään naisen ja miehen välisenä julkisena liittona! Homot ja heitä sympatisoivat keksiköön itsellensä jonkun muun liiton jos rekisteröity parisuhde ei homoille riitä. |
Vieras |
#13098 Re:08.05.2013 18:59#13097: Avioliittolakia ei saa mennä ropeloimaan - Olen tässä jo 400 sivua yrittänyt sinulta kysyä mihin sinä luulet tällä adressillasi vaikuttavan? EI vastausta niinkuin teillä uskovaisilla (helluntailaisilla) on tapana! 16 vuotiaat saavat allekirjoittaa! Sano minulle kuinka moni teidän helluntaiperheitten alaikäisistä lapsistanne on "pakotettu" osallistumaan tähän? Anteeksi sanailuni mutta voin täydestä sydämestäni sanoa että juuri te helluntailaisette olette tehneet minulle sen verran huonoa oloa minun elämääni että en edes toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään! Joten allekirjoittakaa ihmiset! Älkää vain antako ihmisarvoa muille kuin teidän jumalaanne uskoville! Polkekaa muut saveen jalkojenne alle ja olkaa ylpeitä itsestänne! |
hohhoijaa |
#13099 Re: Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet08.05.2013 19:32#13096: Koordinaattori - Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet Noin sitä juuri pitää vastata niille jotka uskaltavat lyttäävät torsoksi kaikki ne "hienot teesit" joita on hiki pinnassa yritetty vääntää rapakon takaisesta homomaailman ajatusmuodosta suomalaiseen muotoon paremmin istuviksi "argumentaatiovirheiksi". Omahyväisyyden ja itsekehun löyhkän sivumaustettakaan ei voinut olla tuosta teelmästä haistamatta, vaikka se tosin on lähinnä vain sivuseikka. Ai niin muuten, niistä argumentaatiovirheistä puheenollen, olen vaan tässä huomannut, että eihän noilla radikaaleilla homoilun ja homoliittojen puolestapuhujakiihkoilijoilla juuri muita argumentteja olekaan ollut käytössä kuin jatkuvia olkinukkeja, kaltevilla pinnoilla liukastelua, todistustaakan kääntämistä, väärää vastakkainasettelua, ad-hoc selityksiä, heikkoa analogiaa, ja erityisesti silmiinpistäviä ad hominem -hyökkäyksiä. Näistähän saisi kirjoitettua jo pienen romaanin verran teesejä kaikkine lukuisine esimerkkeineen!... Jos jollakin riittää tällaiseen tutkimukseen kiinnostusta ja aikaa, niin hyvää materiaalia ainakin löytyy täältä runsain mitoin. |
Again ,and again, and again ,and... |
#13100 Re:08.05.2013 19:49#13097: Avioliittolakia ei saa mennä ropeloimaan - Olisikohan tästä parisuhteen nimitysasiasta keskusteltu tässä tässä ketjussa jo vähän aiemminkin? En tiedä mihin ja kehen päättäjiin tällä ketjulla loppujen lopuksi vaikutetaan ,mutta sinä ainakin vaikutat tähän melko vast´ikään tulleelta.... |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48193 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
583 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2732 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
865 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14942 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2181 Luotu: 10.02.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
185 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024