Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

hohhoijaa

#13091 Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet

08.05.2013 17:25

#13074: Koordinaattori - Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet 

Ja radikaali punavihreä homopropaganda kukkii...

Kuinkahan paljon näistäkin epämääräisistä "jutuista" on suoraan kopioitu USA:n homoliikkeen ohjelmasta?

Vastaukset

Koordinaattori

#13096 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet

2013-05-08 18:26:43

#13091: hohhoijaa - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet

Olitpa sitten ensimmäinen, joka saattoi tuon uskisargumentaation typeryyden lihaksi kommenttini jälkeen. Onnittelen.

Nyt kun sinulla olisi vielä jotain muutakin sanottavaa kuin nuo opetellut retoriset tyhjänjauhamiset...  Jos osaat noihin teeseihini vastata asiapohjalta, tee se. Jos tyydyt jauhamaan höpöjä USA:n homoliikkeen ohjelmasta, olet ilmeisesti siihen kykenemätön.

Voin vihjata, että en ole kiinnostunut USA:n homoliikkeen ohjelmasta, ainakaan vuodelta 1987. Sen sijaan olen kirjoittanut nämä yhteenvedot ihan itse siltä pohjalta, mitä aika monen tieteen alalta tiedän ja mitä ällistyksekseni olen saanut lukea uskisten argumentaatiosta. Enkä siitä halua edes itseäni kehua - argumenttien typeryys tekee tämän tehtävän todella helpoksi.

taku

#13102 Re: Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet

2013-05-08 20:17:41

#13091: hohhoijaa - Re: Uskovaisten argumantaation kardinaalivirheet

en minä nyt tuota propagandaksi sanoisi kylä koordinaattorilla on ihan hyviäkin pointteja.Olen hänen kanssan samaa mieltä mys joistain asioista.Varsinkin siitä että on loukkaavaa rinnastaa homoutta pedofiileihin ja eläimiin sekaantujiin. Saattaa olla että homomiesten joukossa on prosentualisesti enemmän pedofiilejä mutta suurin osa on kuitenkin lainkuuliaisia kansalaisia eivätkä edes ole kiinnostuneita lapsista.Yhtä hyvin voitaisiiin vaatia että koska pedofiilit ovat 99%miehiä niin miehet eivät saa työskennellä lastentarhassa. naispuolinen homoseksuaali on lapselle paljon turvallisempi kuin heteromies.

ihmettelen myös miksi juuri USA n homoliike on niin kiinnostava.Mahtaakohn sekään olla kovin yhtenäinen.Muistaakeni US ssa toimii joku järjestö joka ajaa nimenomaan homopedofiilien asiaa eli sitä että aikuiset miehet saisivat harrastaaa seksiä pikkupoikieb kanssa nimi oli muistaakseni NAMBLA.Muut homoliikkeet ovat kuitenkin sanoutuneet jyrkästi irti tästä järjestöstä