Kannabis laittomaksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis laittomaksi!.

menolippu

#51 Re: ääliö

18.05.2011 10:06

#25: sirpa mäkelä - ääliö

Kovin yksipuolinen näkemys tuntuu olevan käyttäjillä. Itse TIEDÄN ettei se monelle sovi.. jos nyt tosiasiassa kenellekään.

Se että ihminen haluaa pään sekaisin, kertoo hyvin emotionaalisista häiriöistä.

Valitseeko siihen sitten huumeen vai laillisen alkoholin, onkin toinen juttu.

Jos haluaa muuttua flegmaattiseksi lainrikkojaksi, joka kärsii mielenterveyshäiriöistä, niin antaa mennä vaan!

Miksi hitossa pitäisi saada lisää ongelmia yhteiskuntaan?

Kovemmat rangaistukset Kaikkien huumeiden käyttäjille, johon myös kannabis lukeutuu.

Alkoholiakin muuten syntyy luonnossa niinkuin kannabista.. Ja oopiumia, joka varmasti on monelle "hasistille" tuttu aine. Kookapensaasta puhumattakaan.

Ja on niitä kannabiksen käyttäjiä ennenkin muuttanut ulkomaille... Pikku vinkkinä ;)

apa koski

#52 näin on

20.08.2011 22:03

jep.
Jorpe

#53

10.05.2012 16:03

Olen omin silmin nähnyt vuosia sitten, kun paras kaverini muuttui ihmisistä eristäytyneeksi, psykoottiseksi möröksi ja joutui jättämään koulunsakin kesken- ja sain kuulla jälkikäteen että tällä kasvilla hän oli leikkinyt!
dingdong

#54 Nyt on kyllä muumit karannu laaksosta

29.05.2012 20:30

On muuten aivan järjetön adressi ja vielä ei edes koske meidän maata. En alleKIRJOITA. Hiekan syöminen on kivaa, kuten adressin tekijäkin on sen huomannut hyväksy tavaksi kuluttaa aikaa.

Vieras

#55 Re: Re: ääliö

18.06.2012 01:19

#51: menolippu - Re: ääliö

niin ja sä hemmetin pässinpää et tiiä mistään mitään. alkoholi tappaa maailmassa ihmisiä enemmän vuodessa kuin kannabis. Tiesitkö semmoista asiaa.

Kiinnostunut

#56 Re:

22.02.2013 23:20

#2: Eemu Bertling -

Oletko vielä yhtynyt häneen?

Totuus tuolla jossain

#57

23.02.2013 11:26

Kaikki kielletyt huumausaineet tulisi melkein muutamaa poikkeusta lukuunottamatta dekriminalisoida uudestaan (näin muuten onkin jossain päin maailmaa, ja toimii paremmin, kuin suomen malli) ja lääkkeenähän näitä kaikkia käytetäänkin, että ihan apteekista saa respalla. Psykedeelejä ei, mutta en itse henkilökohtaisesti pidä psykedeeleistä, enkä myöskään mistään liuottimesta, sisältäen alkoholin, joka on yksi maailman vaarallisimmista huumausaineista, mutta täällä ihmiset eivät tajua kyseistä asiaa. "Se on päihde ei huumausaine!". Mitähän ne huumausaineet sitten tekee, jos ne ei päihdytä jollain tapaa, tai muuten vaikuta keskushermostossa positiivisella/negatiivisella tavalla? Alkoholi ei myöskään vaikuta millään tavalla ihmiseen positiivisesti, vaan tekee heistä aivottomia apinoita. Niinkö tylsää tämä elämä on, että pitää olla muistamattomassa tilassa turuilla ja toreilla ja sitten nauraa jälkeen, ku oli niin hauskaa vaikkei muista mitään? Melkein kaikki linnassa istuvat on siellä alkoholin takia, mutta sokea kansa ei hiffaa. Realismi hukassa.
Rosana Ekelund

#58 Cure syövän kanssa kannabisöljyä

17.12.2013 22:51

Mieheni oli diagnosoitu eturauhasen syöpä, niin me tuhlannut paljon rahaa vuosia hoitoon, kunnes minä näin phoenixtear.ca internet, joka Hamppu öljy voi parantaa kaikki syövät, on yrittänyt etsiä tapa ottaa yhteyttä tohtori . Eric Oliver ja lopulta ystäväni, joka hän auttoi sähköpostitse: ericolivermedicalservice@hotmail.ca ravintoloitsija minut tavoittaa hänet, meillä oli mukava kahden lähettää hänelle sähköpostia ja osti öljyä, mieheni alkoi ottaa se 12. maaliskuussa ja kunnia olkoon kaksi hyvä oli parantunut kesäkuussa, kun hänen viimeinen skannaus, haluaisin kiittää Dr.Eric Oliver ajaksi hän vietti saada tätä öljyä kaksi pelastaa ihmishenkiä hänen sähköpostiosoitteensa on ericolivermedicalservice@hotmail.ca, öljy toimii kaikkien syöpien ja se on sen arvoista.

Rosana Ekelund
Voi voi

#59 Re: Re: ääliö

21.10.2014 22:21

#51: menolippu - Re: ääliö 

 Eli kaikki ketkä käyttää niin on onlegmaattisia lainrikkojia, jotka kärsii mielenterveyshäiriöistä. Moni heistä käyttää ooppiumia ja kokaiinia. Ton perusteella olen tosi surullinen niiden puolesta jotka joutuvat käyttämään kannabista lääkkeenä. Ne joutuu kärsiä mielenterveyshäiriöistä ja joutuu aiheuttaa ongelmia yhteiskuntaan :( Onneks oon lukenu enemmän ku sinä joten mun ei tarvii olla surullinen tai epäillä että jos joku kaveri kokeilee niin sen elämä tuhoutuu. Tiedän, monille se ei sovi. Mutta myös monille se sopii. Se ei ole yhtään alkoholia vaarallisempaa eikä se tuota vaimonhakkaajia niin kuin alkoholi tekee. Tällä hetkellä laki sanoo että se on huume ja sen takia sanot sinäkin. Do your research!

persettä

#60 jgldsafhvlsvhsleldldjvzlixcfkkhsjjluhjl b urewuoflsdflisdfgydslogfyseyewysfp Re:

18.11.2014 08:38

#14: Sampo Leskinen -  

 pfudtilhiuhfiu hfiuhfiuhdshfdsifh wehrurytuyruhsd dpiureairerey iupiirierth v4ehr4epiuetyh vuy435538745874p92 v vpö      soita mulle 8365487237386 uhfdousdhfldsflidefdfsdgfdsfa weufdsugfsudgfdsu gu 

Valehtelevatnarkit

#61 Kannabis narkkareilla patologinen tarve vähätellä omaa ongelmaansa

09.11.2020 16:41

Se on huvittavaa kun nää narkit tuomitsee alkoholin ja sit itse vetää alkoholia ja kannabista sekakäyttönä. Juu ei meillä mitään ongelmaa oo ja moni kannabis käyttäjä käyttää ajoittain voimakkaampia Huumaus aineita ja alkoholia. Eihän se vika oo koskaan teissä kun käytätte psykoosia ruokkivaa aineita. Kyllä niitä kannabis psyykosejakin on. Kaikki narkkarien syrjintä on just ok koska omasta mielestä niillä ei ole ongelmaa. Pitää palauttaa realiteetit noille joilla todellisuudentaju on kujalla.