Kannabis laittomaksi!

Kommentoitu viesti

menolippu

#51 Re: ääliö

18.05.2011 10:06

#25: sirpa mäkelä - ääliö

Kovin yksipuolinen näkemys tuntuu olevan käyttäjillä. Itse TIEDÄN ettei se monelle sovi.. jos nyt tosiasiassa kenellekään.

Se että ihminen haluaa pään sekaisin, kertoo hyvin emotionaalisista häiriöistä.

Valitseeko siihen sitten huumeen vai laillisen alkoholin, onkin toinen juttu.

Jos haluaa muuttua flegmaattiseksi lainrikkojaksi, joka kärsii mielenterveyshäiriöistä, niin antaa mennä vaan!

Miksi hitossa pitäisi saada lisää ongelmia yhteiskuntaan?

Kovemmat rangaistukset Kaikkien huumeiden käyttäjille, johon myös kannabis lukeutuu.

Alkoholiakin muuten syntyy luonnossa niinkuin kannabista.. Ja oopiumia, joka varmasti on monelle "hasistille" tuttu aine. Kookapensaasta puhumattakaan.

Ja on niitä kannabiksen käyttäjiä ennenkin muuttanut ulkomaille... Pikku vinkkinä ;)

Vastaukset


Vieras

#55 Re: Re: ääliö

2012-06-18 01:19:47

#51: menolippu - Re: ääliö

niin ja sä hemmetin pässinpää et tiiä mistään mitään. alkoholi tappaa maailmassa ihmisiä enemmän vuodessa kuin kannabis. Tiesitkö semmoista asiaa.

Voi voi

#59 Re: Re: ääliö

2014-10-21 22:21:27

#51: menolippu - Re: ääliö 

 Eli kaikki ketkä käyttää niin on onlegmaattisia lainrikkojia, jotka kärsii mielenterveyshäiriöistä. Moni heistä käyttää ooppiumia ja kokaiinia. Ton perusteella olen tosi surullinen niiden puolesta jotka joutuvat käyttämään kannabista lääkkeenä. Ne joutuu kärsiä mielenterveyshäiriöistä ja joutuu aiheuttaa ongelmia yhteiskuntaan :( Onneks oon lukenu enemmän ku sinä joten mun ei tarvii olla surullinen tai epäillä että jos joku kaveri kokeilee niin sen elämä tuhoutuu. Tiedän, monille se ei sovi. Mutta myös monille se sopii. Se ei ole yhtään alkoholia vaarallisempaa eikä se tuota vaimonhakkaajia niin kuin alkoholi tekee. Tällä hetkellä laki sanoo että se on huume ja sen takia sanot sinäkin. Do your research!