Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.
Vieras |
#3901 Re: Julkisen sana neuvostoon: http://www.jsn.fi/kantelulomake/19.03.2013 16:15#3900: Juhani Starczewski - Julkisen sana neuvostoon: http://www.jsn.fi/kantelulomake/
Jos käyttäisit yhtä paljon aikaa rukoilemalla palavasti Marko Ahosen puolesta, kuin mitä käytät hänen kyttäämiseensä, haukkumiseensa ja oikaisuvaateiden tehtailuun, niin kaveri olisi jo kenties synnintunnossa itse korjaillut tekstejään. Kokeile. Aina kun mieleesi tulee Marko Ahonen, rukoile hänen puolestaan. Keskity väen väkisin rukoilemaan. Tuollainen mesoaminen on huonoa mainosta Jeesukselle. Uskonnoista viis, mutta tuollainen riehuminen ja rähjääminen saa ihmiset karsastamaan Jeesustakin. Ihmiset kuvittelevat, että Jeesus on samanlainen kireäpipo pilkunviilaaja. Jeesus viihtyi parhaiten syntisten kanssa, ota mallia siitä.
| |||||||||||||
Vieras |
#3902 Re: Julkisen sana neuvostoon: http://www.jsn.fi/kantelulomake/20.03.2013 00:18#3900: Juhani Starczewski - Julkisen sana neuvostoon: http://www.jsn.fi/kantelulomake/ Juhani Starczewski
Hyvä veli. Luin kirjoituksen. Siinä ei ole mitään lainvastaista, ei lähellekään. Veljen tulee muistaa, että kirjoittaja ei ole kristitty. Ei-uskovana hän vaeltaa siis Pimeydessä, ja hän puhuu Pimeyden sanoja ja tekee Pimeyden tekoja. Koska hän on Pimeydessä, hän on sokea, eikä hän tunne Totuutta. Kirjoittaja käyttäytyy ja puhuu kuten Pimeyden lapset tekevät. On täysin turhaa ruveta nostamaan meteliä sellaisesta, mikä on itsestään selvää, jos on lukenut raamattua. Kirjoittaja on synnin orja, ja hän toimii sen mukaisesti. Hänen ajatuksensa ja maailmankuvansa ovat synnin orjuuttamia ja pimeyden sokaisemia. Ei synnin orjalta voi vaatia Valkeuden lapsen käytöstä ja puhetta. Jos niin tekee, saattaa vain itsensä ikävään asemaan, kenties naurunalaiseksi. Kaikenlisäksi aivan turhaan. Tekstissä ei todellakaan ollut mitään lakia tai kenenkään kunniaa loukkaavaa, eikä siinä yllytetty vihapuhein mitään ihmisryhmää vastaan. Tekstin sävy oli toki subjektiivinen, omahyväinen ja joustamaton, mutta se ei ole laitonta. Poleeminen kirjoitustyyli nimenomaan tavoittelee kärkevää ja haastavaa otetta aiheeseen, ja toivoo lukijan heräävän keskustelemaan ja olemaan puolesta tai vastaan. Se on kirjallinen tyylikeino.
Veljen reaktio kirjoitukseen on siis ollut merkittävässä määrin ylireagoiva. Tällaista mittavaa ylireagointia on tapahtunut aiemminkin, ajoittain. Ärtymystä, raivoisaa syyttelyä, tuomitsemista, kirjelmien ja selitysten laatimista, julkista retostelua ylikierroksilla ja maanisella pakkotahdilla. Arviointikyvyn pettämistä niin että käytös vaikuttaa jo lähes vainoharhaiselta. Veljen maailmankuva tuntuu ikäänkuin menettävän todellisuudentajua aina toisinaan, kausittain. veljen käytöksessä on joitain piirteitä, jotka eivät selity edes "tulisella temperamentilla". Suosittelisin seuraavaa MDQ-testiä: http://www.raahenpsyyke.fi/selvinmielin/MDQtesti.html
Kun olette lukenut tämän kommentin, poistanette sen.
|
Juhani Starczewski |
#3903 illä usko ei ole joka miehen.20.03.2013 13:19Sitten vielä, veljet, rukoilkaa meidän edestämme, että Herran sana nopeasti leviäisi ja tulisi kirkastetuksi muuallakin niinkuin teidän keskuudessanne, ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen. Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta. |
Vieras |
#3904 Suomessa tehtiin yhä Pohjoismaista vähiten abortteja20.03.2013 20:27Suomessa tehtiin yhä Pohjoismaista vähiten abortteja Ruotsissa tehtiin 47 prosenttia kaikista Pohjoismaiden raskaudenkeskeytyksistä vuonna 2011. Kotimaa Pohjoismaissa tehtiin noin 80 500 raskaudenkeskeytystä vuonna 2011. Hedelmällisyysikäisiin eli 15 - 49-vuotiasiin naisiin suhteutettuna Suomessa oli Pohjoismaista vähiten abortteja. Keskeytyksistä 37 750 eli 47 prosenttia tehtiin Ruotsissa, 15 970 Tanskassa, 15 340 Norjassa, 10 490 Suomessa ja 970 Islannissa. Väestöön suhteutettuna Islannin keskeytysluvut olivat samalla tasolla Tanskan ja Norjan kanssa. Raskaudenkeskeytysten määrä on pysynyt 2000-luvulla melko tasaisena Suomessa ja Islannissa. Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa keskeytysten määrä on 2000-luvulla noussut, mutta kääntynyt laskuun viime vuosien aikana. Kaikissa Pohjoismaissa suhteellisesti eniten abortteja tehtiin 20 - 24-vuotiaille. Alle 20-vuotiaiden aborttien määrä on laskenut 2000-luvulla kaikissa Pohjoismaissa, erityisen voimakkaasti Ruotsissa ja Norjassa. Keskeytysten suhteellisiin määriin vaikuttavat Pohjoismaiden lainsäädännölliset erot. Suomessa aborttiin on aina anottava lupa, kun taas Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa keskeytyksen saa naisen oman pyynnön perusteella. Islannissa tarvitaan kansallisen lautakunnan lupa 16. raskausviikon jälkeen. |
Vieras |
#3905 Re: illä usko ei ole joka miehen.20.03.2013 20:53#3903: Juhani Starczewski - illä usko ei ole joka miehen.
Harlem shake (Orthodox version)http://www.youtube.com/watch?v=BvyAittaS3k
Jewish Harlem Shake (Kosher Edition)http://www.youtube.com/watch?v=j5yNBuDWe4w
Harlem Shake Yeshiva Stylehttp://www.youtube.com/watch?v=BiKCu9gIrUQ
Harlem Shake Jewish versionhttp://www.youtube.com/watch?v=ZhPZEePdxbM
|
Missä mennään! |
#3906 Kannattaa lukea!20.03.2013 22:29 |
Vieras |
#390720.03.2013 22:47Marko,,,Ahosen ihraisesta ruhosta,,,tiristää leciferion monta,,,rasiallista margariiniä!!!! |
Vieras |
#3908 Re: Kannattaa lukea!21.03.2013 01:01#3906: Missä mennään! - Kannattaa lukea!
Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa.
|
Tiedoksi: |
#3909 Kannattaa lukea:21.03.2013 09:55 |
Tiedoksi: |
#3910 Kannattaa lukea:21.03.2013 09:57 |
Vieras |
#3911 Re: Re: Vetoomus: allekirjoittakaa homoliittolakia vastustava adressi!21.03.2013 21:13 |
Tuuli Viita |
#391221.03.2013 21:16Vastustan homojen ja lespojen ajamaa uutta avioliittolakia, Olen Kristillisen avioliittolain kannalla. |
SANA |
#3913 SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Perjantai 22.03.201322.03.2013 08:34----------------------------------------------------------------- SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Perjantai 22.03.2013 ----------------------------------------------------------------- Avaa sinä suusi hiljaisten puolesta, hanki oikeutta syrjityille. Avaa suusi ja anna oikea tuomio, aja kurjan ja köyhän asiaa. Sananl. 31:8-9 Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia. 1. Kor. 9:19 ----------------------------------------------------------------- Data Missionary Fellowship ry - http://www.damif.org/ ----------------------------------------------------------------- |
Vieras |
#3914 Kutsu Jeesus Israelille -seminaariin 22.4.22.03.2013 17:03Suomen Juutalaisevankelioimisentyöryhmä (JUST) järjestää maanantaina 22.4. vuotuisen seminaaripäivän, joka käsittelee juutalaisevankelioimisen keskeisiä kysymyksiä ja kipeitä solmukohtia. Ulkomaisena vieraana on tanskalainen tri Kai Kjaer-Hansen, joka on toiminut aikaisemmin kansainvälisen Lausanne Consultation on Jewish Evangelism –verkoston koordinaattorina ja Mishkan-lehden päätoimittajana. Puheenvuoron käyttää myös Venäjän messiaanisen allianssin johtaja Evgeny Blinov, joka kertoo näkymistä Venäjällä. Ruokailun vuoksi on tärkeää ilmoittautua ajoissa. Paikka: Suomen lähetysseura, Lähetyskirkko, Tähtitorninkatu 18, Helsinki Osallistumismaksu 40€ (sis kahvit ja lounaan) hlö, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset 30 €. Etukäteen tilille SEKL:n tilille OP FI 1450 4319 2000 3452 viite 79659. Tuo kuitti maksusta mukaan tapahtumaan! Maksuun sisältyvät ohjelman ruokailu ja kahvit Ilmoittautuminen 17.4. mennessä os israelseminaari@patmos.fi tai puh. 09-856 74988. Jeesus Israelille- seminaarin järjestävä JUST (Juutalaistyön Suomen työryhmä) on osa kansainvälistä Lausannen liikkeen juutalaisevankelioimisen verkostoa Lausanne Consultation on Jewish Evangelism (LCJE) TERVETULOA! Juhani Koivisto, JUST:n pj. ---------------------------------------- JUUTALAISEVANKELIOIMISEN SUOMEN TYÖRYHMÄ (JUST) on kansainvälisen Lausanne-liikkeen juutalaisevankelioimisen työryhmän (LCJE) suomalainen sisarverkosto. JUST sitoutuu toiminnassaan samoihin päämääriin LCJE:n kanssa. Nämä päämäärät on kirjattu Lausanne-liikkeen asiakirjoihin seuraavasti: LCJE on ainoa olemassa oleva maailmanlaaja verkosto, joka saattaa yhteen juutalaisevankelioinnissa mukana olevia tahoja ja ihmisiä. Toiminnan tarkoituksena on tulla yhteen viiden selkeän tavoitteen äärelle, jotka ovat: · Kerätä, julkaista ja jakaa juutalaisevankelioinnissa hyödyllistä informaatiota sekä tietotaitoa. · Tutkia juutalaisevankelioimisen sekä juutalaisuuden nykytrendejä. · Innostaa toinen toisiamme tutkimaan juutalaisevankeliointiin liittyviä teologisia ja missiologisia kysymyksiä. · Suunnitella sitä kuinka yhä useammat juutalaiset maailmanlaajuisesti saisivat kuulla evankeliumin Jeesuksesta ja tulla tuntemaan Hänet. · Järjestää konsultaatioita, joista on hyötyä niille, jotka toimivat juutalaisevankelioimisen saralla. Tämä työryhmä · Ei kilpaile toiminnallaan olemassa olevien järjestöjen työmuotojen kanssa. · Ei edusta minkään yhden toimintaan osallistuvan järjestön teologista näkökantaa. · Ei valtuuta toisia järjestöjä taikka anna arvioita toisten järjestöjen toiminnasta. · Jatkaa toimintaansa vain niin kauan kuin se palvelee edellä tarkoituslausekkeessa ilmastuja tavoitteita. Lähteet: Thailand Report 1980, LCJE Purpose Statement |
Vieras |
#3915 Israelin kibbutseihin liittyvän ohjelmakiertue israelilaisen Aya Sagi'n kanssa22.03.2013 20:06Suomi-Israel Yhdistysten Liitto ry järjestää Israelin kibbutseihin liittyvän ohjelmakiertueen tänä keväänä israelilaisen rouva Aya Sagi'n kanssa seuraavasti: 24.4. klo 17 Jugend-sali (Cafe Aschan), Pohjoisesplanadi 19, Helsinki. Mukana suurläh. Dan Ashbel 25.4. klo 18 Aleksanterin kirkon krypta, Pyynikin kirkkopuisto, Tampere 26.4. klo 18 Pelastusarmeija, Ilmarisenkatu 2, Jyväskylä 27.4. klo 12 Kaupunginkirjasto, Maaherrankatu 12, Kuopio 28.4. klo 16 Keskusseurakuntakeskus, Kirkkokatu 28, Joensuu 29.4. klo 18 VIP-nuorten Raittiustalo, Isoympyräkatu 30 B, Hamina Aya Sagi kertoo kuvin ja sanoin Israelin kibbutsiliikkeen nykytilanteesta. Hän on ko. liikkeen vapaaehtoisosaston johtaja. Tilaisuuksissa on mahdollisuus keskusteluun erityisesti vapaaehtoistyöstä kibbutseilla. Kerrotaan myös Suomi-Israel Yhdistysten Liittosta sekä Karmel-yhdistyksestä. Aya Sagin puheen hepreasta suomeksi tulkkaa SIYL'n pj. Juha-Pekka Rissanen. |
Totuus on tarua ihmeellisempi! |
#3916 Re: Kannattaa lukea:22.03.2013 21:12#3909: Tiedoksi: - Kannattaa lukea:
Raamatun sana jokamiehelle Timo Hakanen 21.3.2013 00:01Kirjoittaa mm: Tuo on hyvä kommentti ja onkin hyvä tutkia tarkemmin sen sisältöä: Roomalaiskirjeen 1.luku: TOINEN MOOSEKSEN KIRJA, EXODUS 31 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:1. KÄSKY: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani. 2. KÄSKY: Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. 3. KÄSKY: Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. 4. KÄSKY: Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen. 5. KÄSKY: Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. 6. KÄSKY: Älä tapa. 7. KÄSKY: Älä tee huorin. 8. KÄSKY: Älä varasta. 9. KÄSKY: Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. 10. KÄSKY: Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa. Pyhä Raamattu; toinen Mooseksen kirja 20 luku jakeet 1-17 ja viides Mooseksen kirja 5 luku Nykyisen Katekismuksen vuonna 787 muutetut 10 käskyä 1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia. |
Näkymättömästä Luojasta tehty luodun ihmisen kaltainen! |
#3917 Re: Re: Kannattaa lukea:22.03.2013 21:21#3916: Totuus on tarua ihmeellisempi! - Re: Kannattaa lukea: Joo, oikeassa olet. Koska kirkko on Jumalan käskyt kieltämällä aiheuttanut tämän nykyisen homoseksuaalisuus buumin, niin pitäähän sen nämä "lapsensa" hoitaa, niin kuin se onkin jo alkanut tekemään. Ja näinhän tulee tapahtumaan pikavauhtia, että äiti tunnustaa ja tunnistaa lapsensa, eikä yritä enää väistää vastuutaan ja tunnustaa synnyttäneensä heidät! |
Kahdeksas ekumeeninen synodi.... |
#3918 Re: Re: Re: Kannattaa lukea:22.03.2013 21:41 |
Vieras |
#3919 Hoitohenkilökunnalle myönnettävä omantunnonvapaus - adressi23.03.2013 00:11Hoitohenkilökunnalle myönnettävä omantunnonvapaus Suomi, Ruotsi ja Makedonia ovat Euroopan ainoat maat, joissa hoitohenkilökunnalla ei ole omantunnonvapautta eettisistä tai uskonnollisista syistä kieltäytyä hoitamasta raskaudenkeskeytyksiä työssään. Hyvä lääketiede on moraalista toimintaa, joten on tärkeätä, että hoitohenkilökunnalla on mahdollisuus toimia keskeisten eettisten periaatteidensa mukaisesti. Tätä tavoitetta tukee myös Maailman Lääkäriliitto (WMA) sekä Suomen Lääkäriliitto. Euroopan neuvoston päätöslauselmassa 1763 (2010) todetaan, että hoitohenkilökunnalla on oltava oikeus ilman mitään sanktioita tai syrjintää kieltäytyä tekemästä tai avustamasta abortin tai eutanasian suorittamisessa. Hallitusohjelmassa on kirjattuna, että mahdollisuutta hoitohenkilökunnan omantunnonvapauteen selvitetään. Tämän adressin allekirjoittajat vetoavat, että lainsäädäntöä muutetaan niin, että omantunnonvapaus mahdollistuu tässä asiassa Suomessakin. Adressi tullaan luovuttamaan vuoden 2013 alkupuolella sosiaali- ja terveysministeriöön. http://www.adressit.com/hoitohenkilokunnalle_omantunnonvapaus |
Abortin todellisuus on ruma ja kauhistuttava. |
#3920 Re: Hoitohenkilökunnalle myönnettävä omantunnonvapaus - adressi23.03.2013 00:35 |
Vieras |
#3921 Obaman puhe Israelissa juutalaisille opiskelijoille23.03.2013 12:56 |
Minä olen Herra, eikä toista ole |
#3922 Re: Re: Re: Re: Kannattaa lukea:24.03.2013 17:29#3918: Kahdeksas ekumeeninen synodi.... - Re: Re: Re: Kannattaa lukea: Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle, siitä alkaen kuin minä perustin ikiaikojen kansan. He ilmoittakoot tulevaiset, ja mitä tapahtuva on. Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuskalliota, minä en ketään tunne. Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään. Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta. Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt! "Ainoastaan sinun tykönäsi on Jumala, ei ole toista, ei yhtään muuta jumalaa." Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja. Häpeän ja pilkan he saavat kaikki, pilkan alaisina he kulkevat kaikki, nuo kuvien tekijät. Mutta Israelin pelastaa Herra iankaikkisella pelastuksella, te ette joudu häpeään ettekä pilkan alaisiksi, ette ikinä, hamaan iankaikkisuuteen saakka. Sillä näin sanoo Herra, joka on luonut taivaan - hän on Jumala - joka on valmistanut maan ja tehnyt sen; hän on sen vahvistanut, ei hän sitä autioksi luonut, asuttavaksi hän sen valmisti: Minä olen Herra, eikä toista ole. |
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
26.03.2013 15:19- Poiston ajankohta: 26.03.2013
- Poistamisen syy:
Juhani Starczewski Adressin tekijä |
#3924 Tämä siitä seuraa 126.03.2013 16:31Yleisönosastokirjoitus Keskisuomalaiseen 23.3.2013 Tämä siitä seuraa 1 Keskisuomalaisen uutispäällikkö Keijo Lehto pyysi minua kirjoittamaan paperilehteen, kun olen kirjoittanut tuonne keskustelusivuille, joista hyvin usein kirjoitukseni nykyään poistetaan. Olen ollut vuosikymmeniä Keskarin kestotilaaja. Nykyään minulle näytetään lehdestä ”keskaria” ja meitä tietynlaisia tilaajia kutsutaan ilkeiksi ja ääliöiksi. Toimittaja Marko Ahonen on päätoimittaja Pekka Mervolan suojeluksessa saattanut meidät todelliset uskovat kaikin tavoin ikävään valoon kirjoituksillaan. Olen Jumalaan ja Hänen Sanaansa eli Raamattuun uskova mies, isä ja myös monessa mukana oleva päättäjä jne. Nyt Ahonen tyrmää Raamatun: ” Nyky-yhteiskuntaa ei voida rakentaa ikivanhaan, ihan toisessa kulttuurissa tehtyyn kirjoituskokoelmaan. Ristiriitainen, epäselvä ja surkeasti kustannustoimitettu teos on historiallisesti merkittävä, mutta se ei merkitse maallisen lainsäädännön kannalta mitään. Raamattuun vetoaminen on tällaisissa asioissa sama kuin vetoaisi Taruun sormusten herrasta. Siinä ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä.” Minulle Raamattu on Pyhä Kirja, joka tuo pelastussanoman ja hyvät elämisen ohjeet kaikille ihmisille kaikkina aikoina. Nyt saan lukea KSML:sta: ”Kaikkein masentavinta on ollut uskovaisten lähettämä palaute. Kun keskustelussa nousee esiin Jumalat ja pyhät kirjoitukset, keskustelun taso romahtaa välittömästi tasan nollaan. Keskustelun korvaa tyhjänpäiväinen ”koska Raamattu” -inttäminen. Tämä ateisti odottaa harvinaisen suurella innolla Jeesuksen paluuta keskuuteemme. Haluan kuulla Jeesuksen mielipiteen ihmisistä (uskovista), jotka käyttävät häntä ja hänen isäänsä pahuuden levittämiseen.” Ahonen kirjoittaa blogeissaan paljon muutakin, jonka voi tulkita kunnianloukkaukseksi, jopa törkeäksi sellaiseksi. Mielestäni Ahonen rikkoo myös uskonrauhaa sekä kiihottaa kansanryhmiä vastaan mm. Raamattu-uskovia sekä kristillisdemokraatteja, joihin kuulun. Ne ovat selkeitä vihapuheita! Ahonen jatkaa: ” Tasa-arvoinen avioliittolaki torpattiin eduskunnassa siksi, että kristillisdemokraateille oli hallitusohjelmassa luvattu, että tämä hallitus ei nosta asiaa esiin. Yksi ahdasmielinen pikkupuolue saa näin terrorisoida kohtalaisen suurta ihmisryhmää vapaasti. Kristillisdemokraattien ylimielisyys, erilaisuuden pelko ja ajattelumaailman vanhakantaisuus ja kapeus ovat vastenmielinen ilmiö. Ihmisoikeuksien polkeminen on liian kova hinta hallitussovusta. Tarkoitushakuista kuvainnollista kieltä käyttäen voisi sanoa, että se oli diili itsensä paholaisen kanssa. Päivi Räsäsen porukka saa Suomessa kuitenkin paljon enemmän tuhoa aikaan kuin muutama oikealle pahasti kallistunut nuori mies humalapäissään. Toivottavasti Supolla on myyränsä myös kristillisdemokraateissa.” Mielestäni tuo teksti on todella ala-arvoista, törkeää ja vääristynyttä. Kun kaiken tuon vuodatuksen kahdesta blogista ja yhdestä lehtijutusta luin, otin yhteyttä KSML:n johtoon ja korkealta tasolta saamieni neuvojen mukaan, pyysin poistamaan tuollaiset vihakirjoitukset. Päätoimittaja Mervola ei tähän suostunut, joten laitoin kantelun Julkisen sanan neuvostoon Ahosen kirjoituksista. Tekisin myös tutkintapyynnön poliisille, mutta silloin tutkinta lopetettaisiin Julkisen sanan neuvostossa. Kun lyhyellä ajalla on joutunut henkilörekisteririkoksen ja tuollaisen vihakirjoittelun kohteeksi, niin ei enää voi jäädä toimettomaksi ja hiljaiseksi. Raamattu kertoo myös tällaisesta ajasta, jossa nyt elämme. Sodomasta ei löytynyt enää 10 vanhurskasta ja me tiedämme, miten siinä kävi. Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä. Kaikesta Ahosen kirjoittelusta huolimatta haluan pitää vanhurskautta yllä sekä elää hiljaista ja rauhallista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa Suomessa ja uskon myös, että meitä vielä on riittävästi! Jatkossa en halua olla tukemassa Ahosen kaltaista kirjoittelua kestotilaaja- (289,-/vuosi) ja mainoseuroillani! Juhani Starczewski kaupunginvaltuutettu, KD http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/Tama_siita_seuraa_1_KSMLeen_23.3.2013 |
Juhani ... |
#3925 ... teki sen taas !!!26.03.2013 20:29Miten homoliitot liittyvät Tuomiojan anteeksipyyntöön Israelilta? JS avasi taas Pandoran lippaan, josta jälleen pääsi riivaajien armeija villitsemään ja eksyttämään kansaa. Merkillistä: vastustipa tai puolustipa JS jotain, niin aina lopputulos on päin p....ttä. Näinkö sen pitää näinä h/l-liittojen aikana ollakin? Eli, jos haluat jonkun asian edistyvän, niin palkkaa JS sitä vastustamaan ja päinvastoin: jos haluat jonkun asian menevän mönkään, niin värvää JS sitä puolustamaan. JS:n tapaiset hörhöt pitävät huolen siitä, että KD:n kannatus ei pääse nousemaan tasolle, jossa se voisi olla puolueen hyvän ohjelman, monien erinomaisten jäsenten ja vastuunkantajien puolesta, puolueen erinomainen puheenjohtaja ja monet erinomaiset kansanedustajat mukaan lukien. Sisäministerin ja KD:n sotkeminen JS:n pyrkyryyden asianlaidaksi ei edistä perinteisen avioliiton asemaa, ei KD:n asiallisten tavoitteiden edistymistä eikä Israelinkaan asiaa. "Autuaita ovat ne, jotka vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvataan ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa.". kirjoittaa eräs veli. Näin on, mutta onko autuas se/hän, jota poliittisen pyrkyryytensä tähden vainotaan tai pilkataan? “Jos käyttäisit yhtä paljon aikaa rukoilemalla palavasti Marko Ahosen puolesta, kuin mitä käytät hänen kyttäämiseensä, haukkumiseensa ja oikaisuvaateiden tehtailuun, niin kaveri olisi jo kenties synnintunnossa itse korjaillut tekstejään.” Toiminta tämän ohjeen mukaisesti saattaisi tuottaa paremman tuloksen. |
Kommentoi adressia |
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
35241 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
2220 Luotu: 02.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
524 Luotu: 01.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2104 Luotu: 07.10.2024
Tikkurilan Lukioon takaisin HSL-aikataulunäyttö
355 Luotu: 28.10.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
902 Luotu: 08.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
242 Luotu: 05.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1533 Luotu: 25.10.2024
Ikäihmisten palveluiden säilyttäminen Askolassa.
581 Luotu: 27.10.2024
Lohikosken lähikirjasto tulee säilyttää
177 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
159 Luotu: 01.11.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15399 Luotu: 20.10.2022
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
505 Luotu: 15.10.2024
Pohjanmaan hyvinvointialueen säästösuunnitelma koskien Kaskista peruttava /Sparplan för Österbottens välfärdsområde gällande Kaskö bör återtas
485 Luotu: 27.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28281 Luotu: 08.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14870 Luotu: 15.07.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3001 Luotu: 13.01.2023
Vetoomus kirjanvaihtopisteiden ja poistokirjatapahtumien tuomisesta Kotkan kirjastoihin
69 Luotu: 22.10.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
616 Luotu: 15.10.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6753 Luotu: 27.09.2024