Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Palestiinalaiset eivät halua rauhaa vaan maan!

#3981 Re: Re: Juudean ja Samarian asukkaat olla entistä toivottomampia

27.05.2013 13:03

#3975: - Re: Juudean ja Samarian asukkaat olla entistä toivottomampia  

Luulisi pinnan palavan juutalaisilta, kun saa kokea jatkuvaa kiusantekoa palestiinalaisten taholta!

Juhani Starczewski

#3982 Lehti: Ensimmäinen rekisteröity pari lähetystyöhön

05.06.2013 16:40

Vieras

09.06.2013 17:28

Miltä Juhani tuntuu tulla itse sensuroiduksi? Aika pian hävisi keskisuomalaisen nettisivuilta tuo linkittämäsi keskustelu...
Juhani Starczewski

#3985 Re:

09.06.2013 18:42

#3983: - Miltä Juhani tuntuu tulla itse sensuroiduksi? Aika pian hävisi keskisuomalaisen nettisivuilta tuo linkittämäsi keskustelu...
Tuttu juttu! : ))
Nythän vasta päästään mielenkiintoiseen vaiheeseen! : )
Kaikella aikansa!
Tänään!

#3990 Re: Re: Re: Re: Re: Lehti: Ensimmäinen rekisteröity pari lähetystyöhön

11.06.2013 20:13

'Lähtekäämme, käykäämme etsimään Herran mielisuosiota, etsimään Herraa Sebaotia.' - 'Minäkin lähden

#3991 Lähtekää sen keskeltä, puhdistautukaa, te Herran aseenkantajat!

12.06.2013 06:27

2.Korinttolaiskirje:
6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? 6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
6:18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."

Ilmestyskirja:
18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa
Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään!

#3992 Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä!

12.06.2013 06:37

Roomalaiskirje:
1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta."
1:18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
1:19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
1:20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. 1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
Jeremia 23

#3993 Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra!

12.06.2013 06:39

23:16 Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.
23:17 He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus.'
23:18 Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
23:19 Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.
23:20 Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat. >> Jakeen lisätiedot
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
23:23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
23:24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
Nyt se alkaa!

#3994 Trombit iskivät peräkkäisinä päivinä koiranäyttelyyn Alavudella

12.06.2013 07:03

Ja jatkuu....

#3995 Tampereella tulvi - katso hurja video lainehtivasta keskustasta

12.06.2013 07:05

Sitä saa, mitä tilaa!

#3996 Massiivinen matalapaine lähestyy Suomea - yhtenäistä ja rankkaa sadetta

12.06.2013 07:06

Jatkuvan luopumuksen seuraus!

#3997 Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi."

12.06.2013 11:24

Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden. Vaikka pahat tekomme todistavat meitä vastaan, tee työsi, Herra, nimesi tähden; sillä meidän luopumuksemme ovat monet, sinua vastaan me olemme syntiä tehneet.Sinä Israelin toivo, sen vapahtaja ahdingon aikana, minkätähden sinä olet kuin muukalainen maassa, kuin matkamies, joka poikkeaa majaan vain yöpyäksensä? Minkätähden sinä olet kuin tyrmistynyt mies, kuin sankari, joka ei voi auttaa? Ja kuitenkin sinä olet meidän keskellämme, Herra, ja me olemme otetut sinun nimiisi; älä meitä jätä. Näin sanoo Herra tästä kansasta: Noin he mielellänsä harhailevat, eivät pidätä jalkojansa. Ei Herra mielisty heihin; hän muistaa nyt heidän pahat tekonsa ja rankaisee heidän syntinsä.
Voisiko Kambodža lähettää Suomeen Jumalaapelkääviä ja tervejärkisiä Raamattuun uskovia lähettejä!?

#3998 Kambodžan kirkko ei halunnut lähettipariskuntaa työyhteyteensä

13.06.2013 13:24

Viikonloppuna Lähetysjuhlilla Kambodžaan työhön siunatut, parisuhteensa rekisteröineet henkilöt menevät julkisuudessa olleiden tietojen mukaan alueelle kehitysyhteistyöhön. Suomen Lähetysseuran mukaan paikallinen kirkko ei halunnut lähettiparia suoraan työyhteyteensä.

Nyt mennään ojasta allikkoon!

#3999 Re: Kambodžan kirkko ei halunnut lähettipariskuntaa työyhteyteensä

13.06.2013 14:48

Löytyykö tarvittava määrä?!

#4000 Re: Re: Kambodžan kirkko ei halunnut lähettipariskuntaa työyhteyteensä

13.06.2013 15:01

#3999: Nyt mennään ojasta allikkoon! - Re: Kambodžan kirkko ei halunnut lähettipariskuntaa työyhteyteensä 

Suomen suurin ongelma on nyt, että löytyykö vielä riittävästii vanhurskaita!
Jos ei löydy, niin tiedämme, mitä siitä seuraa!

Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää...

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…