wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

Martti P
H

29.01.2007 22:18

"Randy Orton" minä (ja varmasti moni muukin) olen kyllästynyt noihin "SubTv on paska" jne viesteihin!

"Olen Ihan samaa mieltä kun nuo 6000tuhatta jotka lisääntyvät lisääntyvät ja lisääntyvät ja lopulta jyräävät teidät"
-Joo, olisikin noita nimiä oikeasti 6000 ERI henkilöltä ja OIKEITA nimiä. Tuskin sinunkaan allekirjoituksesi paljoa painaa adressissa, jos tämä joskus lähetetään subin porukoille. Mikset allekirjoita adressia OMALLA nimelläsi jos haluat vaikuttaa?

"...jos näin ei tule tapahtumaan niin valitettavasti en voi kun katsella teidän tuhoa koska katsoja luvut laskee 10000tuhannella"

-Noin tuskin tulee koskaan tapahtumaan. Nauroin oikeasti ääneen tuolle "...en voi kun katsella teidän tuhoa...". Jos wwe:n lopettaminen olisi vienyt subin oikeasti tuhoon niin tuskin olisivat lopettaneet ko sarjaa! Ja 99,99999999% ihmisistä jotka ovat väittäneet etteivät katsoa subtv:tä enää ikinä, ovat katsoneet heti seuraavana päivänä subia. Ja Subi ei TODELLAKAAN menetä yhtään katsojaa (paitsi sut, mutta ei ne niille mitään paina (ja olet varmasti katsonut subia tänäänkin)).

"KYLLÄ pistän sanan kiertään meijän koulus josta on monta WWE faneja et tulee kirjotaan nimensä tänne kyllä tulee WWE:takas"
-Montako teitä wwe faneja on teidän koulus? Kolme? Luulen, että tarvitsisit yli 7000 kaveria allekirjoittamaan tämän adressin, ja kun otettaisiin pois nuo keksityt/saman käyttäjän toiset allekirjoitukset (jotka on kirjoitettu eri nimillä), pois niin olisi nimien määrä oikeasti jotain 2000 luokkaa...

6388 argqer rhqerth adfhqrwth 28.1.2007 13:51
6398 gansgaA§§§§§ UGIGUI IUFIF 28.1.2007 18:21
6397 smack raw ny 28.1.2007 18:21
6398 gansgaA§§§§§ UGIGUI IUFIF 28.1.2007 18:21
6399 UI TIUG IUG 28.1.2007 18:21
6400 Q S §GI 28.1.2007 18:21
6350 k'fed l ylöjärvi 26.1.2007 09:47
6358 fd sd d 26.1.2007 19:48
6284 pepe tsaikowski merikarvia 22.1.2007 22:15
6317 j j kiekko 24.1.2007 16:38
6243 jasumin <3 Vantttaaaaaaaaaaaa <3 21.1.2007 13:49
6272 Vince MacMahon WWE Areena 22.1.2007 14:04
6206 dyg dg df 19.1.2007 21:35
6167 harry potter tylypahka 18.1.2007 18:45
6420 Randy Orton Riihimäki 29.1.2007 20:13

Tuossa muutama esimerkki "allekirjoittaneista". Kun juuri tuollaiset keksityt nimet ja näppäimistön hakkaus nimet saataisiin pois adressista, niin tämä olisi uskottavampi, tosin 4000 nimeä pienempi. Tämä vain on totuus!
Hulk Hogan
Hulkalandia

29.01.2007 22:21

Kyllä tietää että aivan turhia on nuo Smackdownin ja RAWin tilalla näytettävät ohjelmat kun huomaa aina kääntävänsä itsekin katsovansa muita kanavia (esim. nelosen leffoja) samaan aikaan kuin ennen katsoi aina WWE:tä.
Martti P
H

29.01.2007 22:22

Jälleen kerran viestini ei tullut loppuun asti näkyville... Tuossa nimilistassa olisi pitänyt olla vielä sinä, "Randy Orton" ja sen jälkeen vielä:
Tässä muutama esimerkki "allekirjoittaneista". Jos saataisiin juuri nämä keksityt- ja näppäimistön hakkaus nimet pois adressista, niin tämä adressi olisi paljon uskottavampi, tosin 4000 nimeä pienempi. Tämä on totuus! Kestä se, kun muuta et voi!
Joeli S
Riihimäki

30.01.2007 12:18

Nonnii niin joko Kelpaa Martti P ku ei oma keksimä nimi kelpaa niin matkitaan sua ja laitetaa ihan kun niin kova martti P mut munhan nimi on joeli S sukunimee en kyllä kerro äläkä valita joka asiasta Martti P taitaa tarkotaa martti paska. hehehehehahaha
Joeli S
Riihimäki

30.01.2007 12:20

Ainiin joo mä olin enne martti P Se Randy Orton
Martti P
H

30.01.2007 16:10

"Nonnii niin joko Kelpaa Martti P ku ei oma keksimä nimi kelpaa niin matkitaan sua ja laitetaa ihan kun niin kova martti P"

-Koska olen väittänyt nimeni olevan kova? Ei se mitään jos pidät nimeäni kovana, ihan sama.

"sukunimee en kyllä kerro äläkä valita joka asiasta Martti P taitaa tarkotaa martti paska. hehehehehahaha"

-Hahahhahhehhehehhahahheheh! Sä sanoit paska! Hehehahhahehahehahahaehehah!!! Mitän sun "S" tarkoittaa? Sukurutsaria? Hehehehhahah! Ja KYLLÄ! Valitan kaikesta! En voi elää jos en saa valittaa joka v*tun asiasta!

"Ainiin joo mä olin enne martti P Se Randy Orton"

-Eikös 1+1=2 ja eikös yö seuraa päivää?

"Ainiin olen katsonut WWE:tä 3Wuotta Ja olen 10Wuotta että haloo ajatelkaa"

-Joo ymmärrämme tuskasi sinä 10 kesäinen kolme vuotta WWE:tä seuranneena. Jos olisin vain kolme vuotta seurannut wwe:tä niin en menettäisi paljoakaan... Enkä nytkään tällä hetkellä menetä minuuttiakaan entisestä tahdista, päinvastoin, saan nykyään n.45 minuuttia enemmän katseluaikaa joka jaksoon + PPV:t...
Satu Laakso
Kotka

30.01.2007 16:24

ui juma 22.1 raw oli kovin <3
kuten oon sanonu, oon kattonu wweet KOHDUSTA saakka elikkä olen tr00.

harmittaa kyl noi pilanimet yms.
Satu Laakso
Kotka

30.01.2007 16:26

ja mähän oon kattonu wweet kohdusta asti.näin, olen troo.

vituttaa nää pilanimet yms...
Joeli S
Riihimäki

30.01.2007 18:52

no kuule martti P olen serannu kolme vuotta ja kattonu joka PPV:siitä lähtien ja hakenu netistä miljoonittain vanhoja PPV:tä Että sitten jos haluut vielä vittuilla
niin se on vaan voivoi enkä ymmärrä mitä ees teet täällä ku et oo varmaa sanonu mitään WWE:stä vaan valittanu joka asiata Elikkäs eiköhän herran ois aika lähteä pois jos sua ei kiinosta WWE tää on nimitääin tehty niille jotka Rakastaa WWE:tä

Joeli S
Riihimäki

30.01.2007 19:00

NO ihme olet lähettänyt wwe:stä martti p uutisia jotka ehkä kaikki tietää joten
jos olet täällä niin kirjoita kuule wwe:stä äläkä yritä haastaa riitaa

http://www.dailymotion.com tossa sivustossa kannatta käydä siel on vähä kaikki hyvii WWE videoit esim uus Royal Rumble
Jere Latvanen
Mäntsälä

30.01.2007 20:20

Ne ihmiset jotka hautovat "itsemurhaa" sen takia että WWE:tä ei näytetä enää Subtv:llä niin kannattaisi opetella warettamaan! Royal Rumble 2007 oli muuten ihan helvetin hyvä!

(Eddie "Latino Heat" Guerrero 1967-2005)
sami myllyselka
Pori

30.01.2007 21:27

Jotkut paskat kirjottelee tän pilanimiä muistakaa ette hyödy siit mitenkää
Aleksi Almenoksa
Helsinki

30.01.2007 22:28

Hyvä että päästään siitä...
Aleksi Almenoksa
Helsinki

30.01.2007 22:30

päästiin*
Martti P
H

30.01.2007 23:50

"no kuule martti P olen serannu kolme vuotta ja kattonu joka PPV:siitä lähtien ja hakenu netistä miljoonittain vanhoja PPV:tä Että sitten jos haluut vielä vittuilla"

-Ei paljoa kiinnosta (Oletko jaksanut katsoa kaikki DM:stä?!).

"enkä ymmärrä mitä ees teet täällä ku et oo varmaa sanonu mitään WWE:stä vaan valittanu joka asiata Elikkäs eiköhän herran ois aika lähteä pois jos sua ei kiinosta WWE"

-Köh köh, lue pari ylempää viestiä(ni).

"NO ihme olet lähettänyt wwe:stä martti p uutisia jotka ehkä kaikki tietää"

-NO ihme! Olet tajunnut jotain ihan itse! Ja uutiset kirjoitin lähinnä niille, jotka eivät wareta / seuraa muutenkaan mitään wwe sivuja. Mutta en kirjoita enää...

"tää on nimitääin tehty niille jotka Rakastaa WWE:tä"

-Heh, minä kun luulin, että tämä on tehty niille jotka haluavat wwe:n takaisin suomen tv -kanaville.

"http://www.dailymotion.com tossa sivustossa kannatta käydä siel on vähä kaikki hyvii WWE videoit esim uus Royal Rumble"

- Jes! Olen AINA halunnut katsoa wwe:tä ainakin kymmenessä 13 minuutin pätkissä, etenkin kun jokaisen pätkän lataaminen kestää ja kun katsot sitä ja osa 3 loppuu jonkun ottelun aikana ja joudun lataamaan seuraavan osan, niin ehdin melkein unohtaa mihin jäin. Jee! (Ok, tuo oli sarkastista, mutta itsekkin suosittelen DM:ää jos ei muuten pysty seuraamaan, mutta parhaimman version saa warettamalla).

Ja lopuksi voisin ilmoittaa, että jos ei seurani kelpaa niin voin olla tulemattakin! Ei tarvitse kuin käskeä minun pysyä poissa niin olen historiaa!
Joeli S
Riihimäki

31.01.2007 16:02

no ei sun martti p ny pakko oo lähtee mut kyl DM:mäs pystyy kattoonn latamattaki

ja vielä kerran wwe taksin suomen tv kanaville
Martti P
H

01.02.2007 21:07

"no ei sun martti p ny pakko oo lähtee"

-Et ehkä tajunnut sarkasmiani edellisessä viestissä...

"Thanks martti p, koska annoit sivun josta voi kattoo ne."

-Olkaatte hyvät.
Martti P
H

02.02.2007 16:31

"Hei Martti P, oot sitten saanu uuden vihollisen täällä... RANDY ORTON!!!!!"

-Joo-o. Näitä p**kanjauhajia tulee vastaan tosielämässäkin joten olen jo tottunut näihin...
Joeli S
Riihimäki

02.02.2007 18:28

-Joo-o. Näitä p**kanjauhajia tulee vastaan tosielämässäkin joten olen jo tottunut näihin...

Ensinnäkin en ole paskanjauhaja toiseksi martti p on
Martti P
H

03.02.2007 01:22

"Ensinnäkin en ole paskanjauhaja toiseksi martti p on"

-Ai minäkö paskanjauhaja?! Saatanan ipana perkele! Kukahan täällä on paskanjauhaja?! Jumalauta jos sä väität, että olen paskanjauha niin kyllä varmaankin adressissa kävijät tietävät kumpi on parempi!!! Saatanan kymmenen vuotias "mun elämä loppuu jos en näe enää wwe:tä!!!!" Jumalauta kasva pikkuisen ikää!! Ei jumalauta ku oot säälittävä jos et enää mitään muuta löydä elämästäs ku wwe!!! Saatanan vittu perkele jaumalauta ku tuollaiset saatanan tietämättömät pikkupaskat isoittelee (Joel s aka Randy Orton), vittu hakkaan teidät heti ku nään oikeassa elämässä!! Jumalauta Joel sä oot säälittävä!! Mitä mä äsken luin sun kommentit...

"mut kyl DM:mäs pystyy kattoonn latamattaki"

- Ööh... Jos kattoto suoraan sivuilta niin sun todellakin pitää ladata jaksot ennenkuin pystyt katsomaan ne! Ei se, että katsot videot suoraa sivuilta, tarkoita että pystyt katsomaan ne lataamattakin! Jumalauta Joel S / Randy Homo Orton mee vittu hirttämään ittes jos et parempaa kirjoittamista saatanan kusipää keksi!!!

P.S: jos loukkasin jotakuta (poislukien Joel S aka Randy Orton) niin syvimmät pahoitteluni. Olen hiukan ottanut tänään...
Ve Laamanen
helsinki

03.02.2007 11:10

*reps*

vitun pellet ei se tuu subille itkemällä takas.
Jere Latvanen
Mäntsälä

06.02.2007 16:27

Miks jotku "ipanat" mussuttaa kokoajan Martti P:lle?? Mitä pahaa se nyt taas on tehny?? :D:D:D:D:D
Joeli S
Enpäs kerro

06.02.2007 18:47

no jaa niko mykkälä taidat olla oikeassa minun pitää lopetaa kinastelu martti p kanssa jos se tolle martti p:lle käy jos olemme kummatkin suuria WWE faneja miksi kinastelemme palstalla jossa pitäisi saada WWE takas

PS:Jos vielä kiinnosta Martti P haukkua niin niin...... niin.... niin

hauku vaan mutta minun osalta se haukkuminen loppuu näihin lauseisiin

jos loukkasin jotakuta (poislukien Joel S aka Randy Orton) niin syvimmät pahoitteluni. Olen hiukan ottanut tänään...

Voi et toki loukannut taisit loukata vain itseäsi (en kyllä älyy itekkään mitä tolla tarkotin mutta...mutta...mutta se oli jotenkin hyvin ....... sanottu