wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

Martti P
H

08.02.2007 17:12

Ok, Joel S en enää (kai) ala "tappelemaan", mutta en varmasti alkaisi "tappelemaan" jos et kirjoittaisi niin tyhmiä juttuja...

"olin neljä vuotias kun aloin kattoo wwe tä ja katoin melkee kaikki jaksot perkele ja ny wwe lopetetaan vittu"

-Ok, tuo on yks esimerkki kommentti, miksi suutun joillekkin, mutta Tuomas, WWE:tä ei tullut suomesta kun olit neljä (tai ainakin luulen ettet ole 5 -vuotias?). Ok tajusin, tuo voi olla sarkasmia jona itse sitä pidin...

"Voi et toki loukannut taisit loukata vain itseäsi"
-Kyllä, itseäni loukkasin (maksa räjähti tuona yönä, kun kirjoitin tuon "auvautumiseni" ja pää seuraavana päivänä :)

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.02.2007 13:08

tuomas viljamaa
kokkola

09.02.2007 13:30

mitä sä säädät olin 4v kun aloin kattoo wwe säätäjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Satu Laakso
Kotka

09.02.2007 15:21

olin äitin kohdus ku kattelin sielt mahan läpi matsei.♥
..eiks se subbari nyt jo vois tajuu et wwe takas.
Henkka S
Hyvinkää

15.02.2007 11:45

niin ärsyttävää... wwe on paras. Minä en ainakaan enää aio katsoa subtv:ltä enää ainuttakaan ohjelmaa, subtv menettää ainakin katsojia...
Martti P
H

15.02.2007 22:03

"niin ärsyttävää... wwe on paras. Minä en ainakaan enää aio katsoa subtv:ltä enää ainuttakaan ohjelmaa, subtv menettää ainakin katsojia..."

-Totta, on ärsyttävää, ku ihmiset vakuuttavat, etteivät aio enää koskaan katsoa subilta ainuttakaan ohjelmaa ja vielä oikeasti luulee, että subtv menettää katsojia... Subtv on menettänyt KORKEINTAAN 150 katsojaa (jos niinkään montaa)...
Anteeksi nyt vain, mutta jos haluatte jotain puhua niin puhukaa mieluusti wwe:stä, mutta herranjumala jättäkää se subtv nyt jo rauhaan... Ei ketään kiinnosta vaikka ettette katsoisikaan enää ikinä subtv:tä, koska katsotte kumminkin! Ja jos ette katso niin luuletteko sillä olevan vaikutusta? Tieto siitä, että lopetatte subin katselun on yhtä kiinnostavaa kuin tieto siitä, että runkkaatte joka päivä ja yö...

"HIMPULAT... HIMPULAT... HIMPULAT... TÄSSÄ HIMPULAT"

- Menettikkö järkes Niko?
Hulk Hogan
Hulkalandia

15.02.2007 23:58

Mistähän johtuu että samalla kun WWE lopetettiin Subilla lopetettiin niiden Conan O Brien-jaksojen näyttäminen, joissa vieraili painijoita kuten Big Show tai The Rock ? Siis ei tule uusia eikä uusintoja ?
Satu Laakso
Kotka

16.02.2007 17:36

Martti P: vapaa maa. onko sillä niinkään välii, et saa kostettuu jollee vitun tvkanavalle, ehk on kyse vaan periaatteist?

mua kiinnostaa, enkä kato subii, enkä sanois turhaan etten kato sitä jos kattoisin.

täällä vaa tapellaan (mostly..) ja jokaiseen pikkuriikkiseen asiaan pitää tarttuu ku hullu terrieri ja käydä täällä haukkuun.

kaikki meistä haluu et wwe tulis takasi, on jtn yhteist ees.
Joeli S
Enpäs kerro

16.02.2007 20:02

siis tota niko tarkotikko et mun ja martti p kinastelu on pitkällä tauolla vai wwe no pitkällä tauolla (turha kommentoida tätä viestiä martti p ku mua kiinnosta niin
niin vitu...)
Martti P
H

17.02.2007 10:02

"täällä vaa tapellaan (mostly..) ja jokaiseen pikkuriikkiseen asiaan pitää tarttuu ku hullu terrieri ja käydä täällä haukkuun."

-No asia on niin etten haluaisi tapella (oikeasti), yritän vain sanoa, että jos halutaan kunnon adressi niin tänne on turhaa kirjoittaa, että "lopetan koko subtv:n katselemisen" tai "tapan itteni..." jne tyylisiä viesteja, koska niistä ei ole apua. Mun vastalauseista porukat vain on vetäneet herneen nenään...

"siis tota niko tarkotikko et mun ja martti p kinastelu on pitkällä tauolla vai wwe no pitkällä tauolla (turha kommentoida tätä viestiä martti p ku mua kiinnosta niin niin vitu...)"

-Tässä esimerkki. Vedettiin jo herneet nenään ennenkuin ehdin sanoa mitään :)

Mutta jos tämä joskus lähetetään subille niin kai porukat miettii, että kahden ohjelman lopettaminen aiheuttanu näin suurta tappelua, niin voi olla vielä mahdollisuuksia...
Satu Laakso
Kotka

18.02.2007 16:47

martti P : tru tru, täst sais helposti asiallisen (ja vakuuttavamman!) jos kaikki osais käyttäytyy.
muttt, koska näil nyt on vissiin näit nuorempiiki katsojii, ni ehkä se on ihan ymmärrettävää et tolleen reagoi ja vetää herneitä nenää.

ja ihan kiva tietää asioista kuitenki, kuka ei kato(tai "kato") ja näin.
Kati Huhta
Pori

18.02.2007 23:06

wwe takaisin sub.lle.
Sitä jäi kyllä kaipaamaan, kun ei muutakaan perjantaisin tule tv.tä.
siihen aikaan meinaan. parasta oli kun sai töistä tultua avata tv ja katsoa ihania lihaskimppuja. voi niitä aikoja!
Jani Kiili
Halikko

21.02.2007 22:52

On se nyt vittu kun sen loppua piti!! Helvetti parasta viihdettä subilta ikinä ja NYT KÄVI NÄIN!! :S:S:S:S:S
Saatanan sub tv!!!
tuomas viljamaa
kokkola

22.02.2007 10:57

olin 4v kun katoin ekaa kertaa wwe tä ja oo nyt 10 melkee11 vitun runkkari martti p
enpäs kerro
pyhäsalmi

23.02.2007 17:09

oo hiljaa tuomas!!.älä hauku muita.se yrittää vaan auttaa.ei se ole tehny sulle mitään!!!!!!!!!!joten piäppäs se turpa tukossa.
Martti P
H

24.02.2007 20:07

"olin 4v kun katoin ekaa kertaa wwe tä ja oo nyt 10 melkee11 vitun runkkari martti p"

-No oletetaan, että uskoisin tuon, mutta on turhaa alkamaan haukkua mua... Tai onhan se odotettavaa, että 10 vuotiaat haluavat käyttää kirosanoja, koska niitä ei saisi "heh sainoin runkkari ja ja siltä kesti KAKSI VITUN päivää ennenkuin se keksi mitään vastalausetta!!!" tai en usko, että osaat vielä sanaa "vastalause"... taitaisit käyttää "vittuilemista"...

"oo hiljaa tuomas!!.älä hauku muita.se yrittää vaan auttaa.ei se ole tehny sulle mitään!!!!!!!!!!joten piäppäs se turpa tukossa."

-Kiitos enpäs! Olen ollu "riidoissa" lähes jokaisen uuden käyttäjän kanssa, mutta en usko, että sinun kanssasi tulee "riitaa"...
matti alatalo
tampere

26.02.2007 16:57

miksi just nyt piti lopettaa raw ja smackdown? jotku ehkä haluaisi katsoa sen mutta ei jaksa koska se tulee myöhään (mutta minä katon) senhän voisi vaikka siirtää lauantaiksi ja näkymään jossain klo 11.00 illalla. aika moni ehkä katsoisi sen.
tuomas viljamaa
kokkola

26.02.2007 22:54

martti sullekki tietoo et oon ny kymmenen saatanan homo perkele ja miks sanotte et ette kato enää subii ku kummiski katotte alkaa vähä ärsyttää ku joka saatanan kommentissa lukee en enää ikää kato subii
Martti P
H

27.02.2007 12:21

"onhan se odotettavaa, että 10 vuotiaat haluavat käyttää kirosanoja, koska niitä ei saisi"

"martti sullekki tietoo et oon ny kymmenen saatanan homo perkele"

.Otin aiemman kommenttinikin tuohon vertailuksi... Puhun siinä 10 (kym-me-nen, että tuo-mas-kin ta-ju-aa) -vuotiaista ja sitten alat haukkumaan mulle, että "oon kymmenen vitun vuotta!! Olen homo!!!"?

"ja miks sanotte et ette kato enää subii ku kummiski katotte alkaa vähä ärsyttää ku joka saatanan kommentissa lukee en enää ikää kato subii"

-Mitä?! Mitä?! Mitä sä tuosta alat valittamaan?! Et ole tainnut huomata, mutta olen itte ajanut tuota asiaa ja paljon muitakin asioita, että tästä adressista tulisi mahdollisimman hyvä... Että tuli aika myöhäs toi kommentti sulta, koska olen ehtinyt valittaa noista asioista jo ennemmin!

Odotan innolla seuraavaa kommenttiasi Tuomas Viljanmaa, koska en usko, että pystyt mitenkään älylliseen keskusteluun täällä niin se on aina kiinnostavaa lukea kuinka seuraava viestisi taas täyttyy kirosanoista, koska et keksi mitään muuta...
Satu Laakso
Kotka

02.03.2007 00:45

Tuomas Viljamaa, rauhotus nytte. Älä keuhkoo, saat ittes näyttään tyhmältä.

suomen nuoriso on NIIN kujalla, mua surettaa kattoo kun 10v. pojat kiroilee ja haukkuu homoks tai huoraks joka vastaantulijaa (offtopic).
Kati Rautiainen
joensuu

04.03.2007 17:47

Siis mie en älyy miks wwe täytyi lopettaa? Vai että muka pienet katsoja luvut! HAH paskapuhetta! sanonko miks wwe täytyin lopettaa. siks että saadaan näyttöön jotain vitun uusintoja jostain paska rysänpäällä ja seksigurut! kuinkahan moni sitte niitä kattoo! ja se on aika saletti että tähä loppuu mun subtvn katselu! SUBTV TAKAS SUOMEN KANAVILLE!!