wwe takaisin suomen televisioon kanaville
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.
suomipoi Enkerro SubTV WWE nurkka |
#25106.01.2007 01:55Siis eihän tämä vetele! En katto muuta telkkarista kuin WWE! SubTV laittaa nyt kiltisti sen takas listalle tai menettää tuhansittain katsojia. |
Jere Latvanen Mäntsälä |
#25206.01.2007 12:51Laittakaa ehdotuksia muille kanaville että ne ostaisivat WWE:n näyttämis oikeudet! Mä olen lähettänyt ehdotuksen jo urheilukanavalle ja MTV3 Maxille! Nyt ei ole sopiva aika ainakaan luovuttaa yhen viikon ollaan oltu vasta ilman WWE:t! Toivotaan että Subtv vaan kokeilee uusia ohjelmia SD:n ja Rawin paikalla ja kattoo kummassa on enemmän katsojia! Eddie "Latino Heat" Guerrero 1967-2005 |
Valtteri Välimäki Ilmajoki |
#25306.01.2007 14:28WWE on elämäntapa. Osa jokaista viikonlppua, se on traditio. Joka viikonloppu kokoonnutaan kaverien kanssa jonnekkin katsomaan raw ja smackdown, se on parasta ajanvietettä mitä on!! Subtv:n herrat ne valittaa katsojaluvuista.. Mitäs esittävät ohjelman siihen aikaan.. Tuoko joku täysin penkin alta oleva seksigurut (kaiken lisäksi uusintana) sitten enemmän katsojia kuin wrestling? Epäilen vahvasti. Tähän asti olen Subilta katsonut säännöllisesti tasan tarkkaan WWE:n ja satunnaisesti Late Night with Conan O' Brienin. Tämän "uudenvuodenpommin" vuoksi olen päättänyt lopettaa koko kanavan katsomisen kokonaan. Hyvää uuttavuotta vaan Subin herroille! |
jeff hardy Kalsua |
#25406.01.2007 14:45WWE TAKAISIN TV:HEN |
Marko Karkama Oulu |
#25506.01.2007 23:35Miks v*tussa smackdown & Raw piti lopettaa ... nehän oli painiviihteen aatelia.. sitä mobiili / chat paskaa siellä kyllä näytetään vaikka 24/7 |
Marko Karkama Oulu |
#25606.01.2007 23:51Siis tossa meinasin että miks SD ja Raw esittäminen subilla piti lopettaa ... tulee joskus aina noita asioita ilmaistua väärin kun ottanu bissee :D |
Niko Nurmisto Tampere |
#25707.01.2007 02:14MARTTI P ONKO SULLA JOKU HELVETIN ONGLEMA???? EI SE SUN ELÄMÄÄN VAIKUTA MITÄ ME SANOTAAN, VITTU OOT VARMAAN JOKU VINEEVÄ TEINI JOTA KAIKKI OTTAA PÄÄHÄ?!?!?!?! MITÄ VITUN VÄLJÄ SILLÄ ON ET KIRJOTAIN JOTAIN KOMMENTTEJA, TUUT VAAN TÄNNE AUKOON PÄÄTÄS NIILLE JOILLE WWE ON MUUTAKIN KUN OHJELA!!!!!! |
Niko Nurmisto Tampere |
#25807.01.2007 02:22ohjelma* |
Niko Nurmisto Tampere |
#25907.01.2007 02:24IHMISLLÄ ON TAAS NIIN VITUN HAUSKAA NAURAA TOISTEN KOMMENTEILLE..... HANKKIKAA ELÄMÄ! |
Niko Nurmisto Tampere |
#26007.01.2007 02:27sitä paitsi ei subtv voi saada tarkkoja katsojalukuja! ESIM. Mennään porukalla kavereille yöks ja monta ihmistä tuijottaa samaa näyttöö, tuskin sielä mitään kameraa on mikän näkee kuinka monta ihmistä katoo.... Tarkkoja katsoja lukuja EI VOI SAADA! |
Niko Nurmisto Tampere |
#26107.01.2007 02:31SIT PAITSI EN EES TIIÄ MITÄÄN SIVUU MSITÄ VOIS WARETTAA:( |
Niko Nurmisto Tampere |
#26207.01.2007 02:34"Täyttä sarkasmia ja valheita... Lukekaan (esim. Niko Nurmiston ekoja kommentteja) niin tajuatte... btw, tässä Niko Nurmiston eka kommentti: "JOS WWE LOPPUU NIIN SUBTV ON NIIN MAHDOTTOMAN PERSEESTÄ KUN OLLA JA VOI JA MUN KIINNOSTUSTA EI SAA EDES SIMPSONEILLA(JOITA KATON, MUT LOPETAN JOS WWE:TÄ LAKATAAN NÄYTTTÄMÄSTÄ!)!!!!! WWE ON MUN KOKO ELÄMÄ! MÄ HAAVEILENKIN SINNE PÄÄSYSTÄ!!!! ARGGGG! MUA VITUTTAAAAAAAAA...... JOS RAW:A JA SMACDOWN:A LAKATAAN NÄYTTÄMÄSTÄ MÄ LÄHETÄN SINNE JOKA PÄIVÄ VALITUSKIRJEITÄ JA PROTESTOIN SUBTV VASTAAAN. OON KÄNY KATTOON WWE:TÄ LIVENÄ AINA KUN OO PÄÄSSY JA KATON SITÄ SUBTV:TÄ JOKA VITUN VIIKKO! SUBTV ON TEKEMÄSSÄ ISOO VIRHETTÄ JOS NE WWE:TÄ LAKKAA NÄYTTÄMÄSTÄ! JOS LAKKAA SUBTV SAA PAINUA HELVETTIIN KOSKA MÄÄ EN SIT SITÄ ENÄÄ IKINÄ KATO!!!!!" miten toi oli martti p täynnä valheita... en ehkä lähetä joka päivä valutus kirjeitä mut oon muuten toteuttanu kaikki... |
Tiger Poo ThaTham |
#26307.01.2007 09:21Te ootte kaikki niin hauskoja täällä... Luuletteko että kaupallista televisiokanavaa harmittaa paljoakaan jos vaikka kaikki ne huimat 6 - 15 tuhatta katsojaa (smackdown/raw) lopettaa kanavan katsomisen sillä kanavaa tuijottaa joka päivä reilusti yli miljoona ihmistä? Täälläkin suurin osa avautuu katsoneensa vain tän homostelun ohella jotain yhtä tai kahta subin ohjelmaa, ja nyt ei sit enään niitäkään ni voi voi. Ilmaisissa kanavissa on se etu että aina voi vaihtaa toiselle kanavalle, kukaan ei pakota sinua katsomaan subin chatteja tms. Voit helposti vaihtaa kakkoselle, maikkarille tai neloselle ja katsoa ne chatit/pelit sielläkin.Olisitte tyytyväisiä että saitte nauttia homostelusta näinkin kauan, koska ei monikaan kanava tuollaista ohjelmaa vuosia esittäisi vaikka se ei edes ketään kiinnostaisi, onko tuota miettinyt kukaan? Ja tiedän että sinua nyt askarruttaa tuo lauseeni että ketään ei kiinnosta, mutta niin se vaan oli. Nuo katsoja luvut ovat ihan julkista tietoa kun osaa vaan oikein googletella ja sieltä saa noin vuoden ajalta vanhojakin talteen, siitä sitten tarkastamaan jokainen homostelun väärin ymmärretty kuluttaja asian itse... Sieltä näkee myös että seksiguruja katsotaan noin neljä kertaa enemmän kuin poikapainia... Mut ei muuta ku trikoot jalkaan ja tatamille. |
Tiger Poo ThaTham |
#26407.01.2007 09:31Sit viel se tuli mieleen,että ettette aiheuta jotain nauruhalvausta siellä subilla kun lähetätte tän adressin, niin korjatkaa nyt ihan aluksi tuo adressin otsikko suomenkieltä vastaaksi. :)"wwe takaisin suomen televisioon kanaville":) Aina pitäisi vältellä näitä oman nimen väärin kirjoituksia kun yritetään jotain virallista laitella eteenpäin. Hei hei |
Martti P H |
#26507.01.2007 16:27MARTTI P ONKO SULLA JOKU HELVETIN ONGLEMA???? EI SE SUN ELÄMÄÄN VAIKUTA MITÄ ME SANOTAAN, VITTU OOT VARMAAN JOKU VINEEVÄ TEINI JOTA KAIKKI OTTAA PÄÄHÄ?!?!?!?! MITÄ VITUN VÄLJÄ SILLÄ ON ET KIRJOTAIN JOTAIN KOMMENTTEJA, TUUT VAAN TÄNNE AUKOON PÄÄTÄS NIILLE JOILLE WWE ON MUUTAKIN KUN OHJELA!!!!!! Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:14) -Kai minulla sitten on ongelma... IHMISLLÄ ON TAAS NIIN VITUN HAUSKAA NAURAA TOISTEN KOMMENTEILLE..... HANKKIKAA ELÄMÄ! Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:24) -On siinäkin oikea tyyppi puhumaan elämästä! sitä paitsi ei subtv voi saada tarkkoja katsojalukuja! ESIM. Mennään porukalla kavereille yöks ja monta ihmistä tuijottaa samaa näyttöö, tuskin sielä mitään kameraa on mikän näkee kuinka monta ihmistä katoo.... Tarkkoja katsoja lukuja EI VOI SAADA! Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:27) -Mutta meneekö yli 10 000 ihmistä noin 10 ihmisen porukoissa yhden telkkarin eteen? Eli joka perjantai raw:n ja sd:n aikoihin tuhannessa suomalaisessa kodissa olisi kymmenen ihmisen porukat katsomassa ko ohjelmia, että olisi voinut tulla vaikutusta tuosta "kun kavereiden luona katsotaan niin ei saa tarkkoja katsojalukuja" -teoriasta. Onko selvä? SIT PAITSI EN EES TIIÄ MITÄÄN SIVUU MSITÄ VOIS WARETTAA:( Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:31) -Se on oma ongelma... Minäpä tiedän! "Täyttä sarkasmia ja valheita... Lukekaan (esim. Niko Nurmiston ekoja kommentteja) niin tajuatte... btw, tässä Niko Nurmiston eka kommentti: "JOS WWE LOPPUU NIIN SUBTV ON NIIN MAHDOTTOMAN PERSEESTÄ KUN OLLA JA VOI JA MUN KIINNOSTUSTA EI SAA EDES SIMPSONEILLA(JOITA KATON, MUT LOPETAN JOS WWE:TÄ LAKATAAN NÄYTTTÄMÄSTÄ!)!!!!! WWE ON MUN KOKO ELÄMÄ! MÄ HAAVEILENKIN SINNE PÄÄSYSTÄ!!!! ARGGGG! MUA VITUTTAAAAAAAAA...... JOS RAW:A JA SMACDOWN:A LAKATAAN NÄYTTÄMÄSTÄ MÄ LÄHETÄN SINNE JOKA PÄIVÄ VALITUSKIRJEITÄ JA PROTESTOIN SUBTV VASTAAAN. OON KÄNY KATTOON WWE:TÄ LIVENÄ AINA KUN OO PÄÄSSY JA KATON SITÄ SUBTV:TÄ JOKA VITUN VIIKKO! SUBTV ON TEKEMÄSSÄ ISOO VIRHETTÄ JOS NE WWE:TÄ LAKKAA NÄYTTÄMÄSTÄ! JOS LAKKAA SUBTV SAA PAINUA HELVETTIIN KOSKA MÄÄ EN SIT SITÄ ENÄÄ IKINÄ KATO!!!!!" miten toi oli martti p täynnä valheita... en ehkä lähetä joka päivä valutus kirjeitä mut oon muuten toteuttanu kaikki... Niko Nurmisto (Tampere, 7.1.2007 02:34) -Jos joskus lukisit koko kommenttini niin et sinäkään kyselisi noin tyhmiä! Tarkoitin, että se "anteeksipyyntö" -viesti oli täynnä sarkasmia ja valheita! Ns. anteeksipyyntö viestissä väitit ettet ole koskaan väittänyt että lopettaisit subtv:n katsomisen/että tekisit itsaria jos se loppuu/jotain muuta paskaa ja heti ekassa ja toisessa viestissäsi väitit tekeväsi kaikki nuo asiat! Ei helvetti Niko Nurmisto! "VITTU OOT VARMAAN JOKU VINEEVÄ TEINI JOTA KAIKKI OTTAA PÄÄHÄ?" Kumpikohan meistä kuullostaa enemmän vineevältä teiniltä jota ottaa päähän? Ja haluaisinpa todellakin tietää ikäsi... 6-9 vuotta? |
Niko Nurmisto Tampere |
#26607.01.2007 18:28En oo missään viestissä väittäny et peruisin sen et en kato subtv:tä.... okey... aselepo? en jaksa aina tulla tänne ja kattoo kun joku vinee mulle... jos voisit ystävällisesti kerto jonkun sivun misät saa wwe:tä? |
Martti P H |
#26707.01.2007 20:59Hmm... Haluut aselepoa, koska tiedän sivuja mistä saa wwe:tä? Aselepo käy, mutta sivuja en anna... |
Mikko Hautanen Jämsä |
#26807.01.2007 22:10Mikä tääl on hätänä. Eij tää paikka ehkä ole tappeluille tarkoitettu. En sano että kumpikaan teistä tappelis mut kaikille tiedoks, et jos tämä aihe ei ole puheenaiheena ni onhan toij habbohotelli :D Onko tätä adressia lähetetty vielä...? Alkais olla jo aika jos eij ole... |
Mikko Hautanen Jämsä |
#26907.01.2007 22:12Ja tarkoitan siis että voi mennä www.habbo.fi jos haluaa rellestää :D WWE + TV = PErfecto. WWE + pelkästää latailu = menee mut sais tulla töllöstäki |
Tiger Poo ThaTham |
#27008.01.2007 06:10Tuolla mininovassahan noit homosteluja tuntuu olevan jakelussa.Jokainen meistähän tietää, että netistä lataaminen on rikollista, joten en suosittele kenellekkään, mutta jos sillä joku pelastaa päivänsä niin kait sekin on parempi vaihtoehto kuin homostella jonkun kaverin tai tuntemattoman kanssa, ihan vaan sen takia ettei tvstä voi katsoa homostelua... |
Martti P H |
#27308.01.2007 17:18No ok... Rey ei oo palannu takaisin ja DC++:lla voi ladata, mutta ei kannata sillä: 1.siinä voi mennä todella kauan... 2.Ei tiedä minkä laatuinen on tulossa... Suosittelen näitä lataussivuja: www.mininova.org, www.piratebay.org, www.rautaportti.net, www.finbytes.org mininova on enkuksi, piratebay on suomeksi (mutta ruotsalainen sivu) ja rautaportti ja finbytes on kokonaan suomalaisia ja finbytes on ehdottomasti paras, mutta sinne ei pääse ellei tunne ketään joka on jo valmiiksi sisällä sillä sivulla... Ja nuo sivut vaatii jonkin torrent -clientin, että voit ladata niitä... Näistä kaksi parasta on: BitComet ja uTorrent... Siinä olkaatte hyvät *odottaa krp:tä ovien taakse* |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Suomi ei saa luovuttaa tosiasiallista päätösvaltaa kansanterveydestään Maailman terveysjärjestölle / Finland får inte ge bort sin faktiska beslutsrätt angående folkhälsan till WHO
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
1868 Luotu: 03.02.2025
Jalkapallohalli Naantaliin
1187 Luotu: 21.01.2025
Pelastetaan Kuggomin puuvenekoulu
517 Luotu: 31.01.2025
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
486 Luotu: 28.01.2025
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
1035 Luotu: 24.11.2024
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
1043 Luotu: 19.01.2025
Itämeri EI ole akkuteollisuuden kaatopaikka
68413 Luotu: 15.02.2024
Päiväkoti Karvikan toiminnan tulee jatkua
139 Luotu: 28.01.2025
Suomi ei saa luovuttaa tosiasiallista päätösvaltaa kansanterveydestään Maailman terveysjärjestölle / Finland får inte ge bort sin faktiska beslutsrätt angående folkhälsan till WHO
12542 Luotu: 25.08.2023
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2837 Luotu: 01.12.2024
Vetoomus HIFKn toimistolle ja johdolle vääränlaisen fanikulttuurin kitkemiseksi
63 Luotu: 03.02.2025
Uitonrannan/Rantalaurilan tontti säilytettävä Keminmaan kunnan omistuksessa ja siitä on kehitettävä kaikkia kuntalaisia palvelevaksi virkistysalueeksi
158 Luotu: 26.01.2025
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101738 Luotu: 27.09.2024
Helsingin kantakaupungin veneiden talvisäilytyspaikat turvattava
40 Luotu: 01.02.2025
Ei pumppuvoimaloita Kemijärvelle
843 Luotu: 14.01.2025
Vetoomus Kinnulan uimahallin aukipitämisen puolesta
262 Luotu: 14.01.2025
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
533 Luotu: 13.12.2024
Nuorisotyöntekijä Karttulaan