Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!.


Vieras

#451

30.03.2016 18:33

Asia on hyvä ja tärkeä.

Vieras

#452

31.03.2016 02:16

Jotta sairaanhoitajat joskus saisivat tehtäväänsä nähden hyvän palkan. Työ on vaativaa ja raskasta.
Milla

#453 Re: Re:

31.03.2016 08:05

#155: - Re:  

 Ei vähennä ruuan tai vessataukojen tarvetta, mutta ehkä tämä adressi kertoo jotain sairaanhoitajien talousahdingosta - mielummin otettaisiin enemmän rahaa kuin pidettäisiin työssä ansaitut tauot, koska palkka on nyt niin huono ettei sillä välttämättä pärjää.

 

Ja en ole sairaanhoitaja :)


Vieras

#454

31.03.2016 10:43

Olen itse vastuullista työtä tekevä sairaanhoitaja. Ihmishenkikö ei maksa mitään ??

Vieras

#455

31.03.2016 20:32

Juuri palkan vuoksi. työ on vaativaa, vastuullista ja kokonaisvaltaista. Lisäkoulutettunakaan et saa tippaakaan lisää.

Vieras

#456

31.03.2016 22:13

Sairaanhoitajan työ on vaativaa ja vastuullista. Siitä maksettava korvaus on liian pieni.
Pettynyt

#457

01.04.2016 08:10

Sairaanhoitajan työ on varmasti vastuullista ja ajoittain vaativaa ja raskastakin. Olen täysin samaa mieltä siitä, että etenkin osalle sairaanhoitajista voisi työn vaativuuden (esim. tehohoito-osastot ja anestesiahoitajat) perusteella suoda lisää palkaa, mutta onhan se nyt täysin naurettavaa, että sairaanhoitajan PERUSPALKKA olisi käytännössä sama kuin erikoistuvan lääkärin peruspalkka. Aivan sama miten asian pyörittelette, lääkäri kuitenkin vastaa koko osastosta, sairaanhoitaja vain omasta työsuoritteestaan.

Toinen ongelma tässä äärimmäisen huonosti ajoitetussa ja suunnitellussa aloitteessa on se, että tälläinen suuri julkisen puolen menoerä näkyisi käytännössä suoraan kunnallisveroprosentissa - se kurittaisi "matalapalkkaisten" sairaanhoitajien tuloja ihan yhtälailla. Jos työ on niin kiireistä ettei vessataukojakaan ehditä pitämään, eikö silloin olisi syytä pyrkiä parantamaan työoloja palkkauksen sijaan?

ps. haastavia, vastuullisia ja niin fyysisesti kuin henkisesti kuormittavia töitä on muuallakin kuin sairaanhoidon päässä


Vieras

#458

01.04.2016 16:36

Vastuullisesta työstä on saatava vastaavaa palkkaa. Käsittämätöntä, näin naisvoittoisilla aloilla.
vieras

#459 Suomen ainoa pelastus Paavo Väyrysen Kansalaispuolue.

01.04.2016 17:10

Ainut toivo Suomelle Paavo Väyrysen,,, Kansalaispuolue ,joka

vie Suomen irti Eurosta ,kova  Euro on tuonut Suomeen lähes 500.000 työttömien

armeijan.

Hallitukset puhuu Pelkkää pas,kaa vuodesta toiseen,heillä ei ole tarkoituskaan

parantaa Suomen työllisyyttä .

Sauli Niinistö sekä Paavo Lipponen vei Suomen kovaan Euroon ilman kansan äänestystä.

Pelkällä ilmoitus menettelyllä ,tuhottiin Suomen talous.

Paavo Väyrystä kaikki tukemaan liittymällä tukijäseniksi Kansalaispuolueeseen

vain näin saadaan Suomi nousuun.


Vieras

#460 Re:

01.04.2016 19:04

#457: Pettynyt -  

 Eipä pidä paikkaansa. Ensinnäkin erikoistuvan lääkärin palkka on parempi kuin 3000€, reilusti! Ja sairaanhoitajakin vastaa myös muusta kuin omasta työstään, koko osaston potilaiden hoidosta ym!!!!


Vieras

#461

02.04.2016 09:43

Sairaanhoitajat tekevät nykyisin valtavan paineen alla vaativaa ja arvokasta työtä. Työstä täytyy myös saada oikeanlainen korvaus. Oma tyttäreni on sairaanhoitaja ja tekee kutsumustyötä. Tsemppiä kaikille todella arvokasta työtä tekeville hoitajille!

Vieras

#462

02.04.2016 18:57

Sairaanhoitajat ovat kaikkein kovimpia valittajia tänäpäivänä Suomessa, kuitenkin heidän elämänsä on paljon, paljon paremmin kuin monella muulla ihmisellä tässä maassa. Hävetkää kun ahneus on mielenne vallannut.


Vieras

#463

02.04.2016 19:51

Koska olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa siitä että palkat ON nostettava jotta ala pärjäisi. Olen itse kiinnostunut sairaanhoitajan ammatista mutta todella alhainen palkka saa minut hieman vetäytymään muualle vaikka kiinnostusta on. Se on vain niin nähty juttu että suomessa ei pärjää tuollaisella palkalla. Jos haluaa turvan tulevaisuuden kannattaa opiskella jotain ihan muuta.. Miten suomen käy jos sairaanhoitajamäärä romahtaa..? Kuka sit auttaa?

Vieras

#464

02.04.2016 20:06

Raskaasta ja vastuullisesta työstä kuuluu saada parempi palkka. ..

Vieras

#465

03.04.2016 08:00

Koska itsekin olen terveydenhuollon työntekijä.

Vieras

#466 Re:

03.04.2016 08:01

#462: -  

 Onko ahneuutta se että pyytää kohtuutta, joka vastaa koulutusta ja työn raskautta/vaativuutta??? EI, se on rohkeutta ja oikeudenmukaisuutta. Turha jupista ja valittaa jos ei mitäön tee! Toki on maassamme muutakin alipalkattuja ja huonommin ansaitsevia, mutta heillä on myös mahdollisuus tehdä tämä sama eikä mollata niitä joilla on rohkeutta ajaa oikeuksiaan! Miksi emme me saa yrittää jos muillakin on huonosti?? On myös niitä joilla on hyvin - kohtuullinen palkka työtä nähden!!!


Vieras

#467

03.04.2016 08:21

Anniina suositteli

Vieras

#468

04.04.2016 08:29

Olen itse sairaanhoitaja ja todella kiitollinen, että ajatte meidän kaikkien asiaa!
kyllä asia näin on

#469 Kannatan adressia

04.04.2016 14:15

Kannatan sairaanhoitajille palkankorotusta, palkka on todella pieni vastuusen nähden. Ero palkassa lähihoitajien ja sairaanhoitajien välillä ei kuitenkaan kovin suuri ole. Super ajanut lähihoitajien asemia paremmin. Jos minä olisin sairaanhoitaja niin lähtisin heti ulkomaille töihin, mikä järki sitä on itseään kuormittaa työllä josta ei makseta tarpeeksi. Sairaanhoitajat tekevät arvokasta työtä.


Vieras

#470

04.04.2016 14:38

Sairaanhoitajia vaaditaan liikaa...uskoisin,että usein ehdottavat lääkärille hoitoa! Lisäksi hoitajista vaaditaan potilaita kohtaan empatiaa,jota todellakin saa!!! Lääkärit pakenee kysymyksiä ! Kiitos sairaanhoitajat !

Vieras

#471

04.04.2016 17:07

Yleisesti lähi ja sairaanhoitajien palkat ovat liian alhaiset

Vieras

#472

04.04.2016 17:21

Teen vaativaa työtä kolmessa vuorossa. Palkalla tulee toimeen, mutta melko säästäväinen tulee olla. Kahden sairaanhoitajan taloudessamme omakotitalo ja lapsiperheen elämä eivät jätä juuri säästöjä tilille. Teemme niin vaativa ja kiireistä työtä, että kyllä siitä kuuluisi saada palkaksi edes hieman kattavammat tulot!

Vieras

#473

04.04.2016 17:26

Tehyn aika alkaa vaatia jatkuvan myötäilyn sijaan. Etujamme leikataan vaikka tosiasiassa niillä leikkauksilla ei ole mitään vaikutusta Suomen talouden kohetumiseen.

Vieras

#474

05.04.2016 05:09

Työ on hektistä ja potilaita ei kerkeä kunnolla kohtaamaan. Koko ajan kiristetään ja säästöä pitäisi tulla. Kiitokset tästä saat palkan,joka riittää laskuihin ja yhteen ruokakauppareissuun. Loppu kuukausi odotellaan taas sitä seuraavaa palkkapäivää.

Vieras

#475

05.04.2016 07:11

Meidän palkkaus on iänkaiken ollut liian alhainen verrattuna työhön mitä teemme. Jospa tämä adressi tyrkkäisi asiaa eteenpäin.