Päivi Lipponen pois valiokunnista !

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Päivi Lipponen pois valiokunnista !.

inhorealisti tampereelta
Vieras

#26 Re: Re: aivoton kana

26.11.2010 00:32

#20: Realisti Tampereelta - Re: aivoton kana 

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mene suunnitteleen Aivottoman Kanan ja Kiljuhanhen kanssa vaan sitä Mamuhyysäysmarssia

äiti ja kantasuomalainen
Vieras

#27 Mielenosoitusta odottaen ....

26.11.2010 13:56

Päivi lupasi mielenosoituksen järjestää murhapoltto/rasismi ... nyt riittää, aiheella.
Olen kirjoittanut useaan paikkaan enkä vieläkään ole saanut vastausta päivämäärästä ?
Jos turussa oli 100 ihmistä miekkarissa niin epäilen että tähän Päivin miekkariin tulisi hiukkasen enemmän murhapolttajia vieruksivia !
Tommi Rautio
Köyliö

#28 Mitä meinaat ?

26.11.2010 15:34

Järjestetäänkö rauhanmarssi muslimeja ja vääräuskoisia vastaan vai pelkästään muslimeja, jotka eivät ole uskovaisia vastaan ?

Vieras

#29 päivi pyysi minulta anteeksi, tässä vastaus :

26.11.2010 17:17

Päivi hyvä, minulla ei ole mitään henk kohtaista sinua vastaan, mutta tämä pakolaisten hyysääminen alkaa vituttamaan, anteeksi kielenkäyttöni. Olen joskus kysynyt sinulta, missä maassa mielestäsi monikulttuurisuus on onnistunut ? En ole vastausta saanut, ja tuskinpa saan nytkään. Miksi minä olisin rasisti... en ole sanonut etten olisi... mutta yksi asia mikä olen, olen realisti. Ei mitään islamia tai muuta, kaukana meidän länsimaisen kulttuurin perinteistä, olevaa kulttuuria/uskontoa pysty sulauttamaan meidän omaamme. Ei tämä maailma muutu mitenkään paremmaksi paikaksi jos kaikki sekoitetaan keskenään. Ja väitteesi siis "maailma on niin monikulttuurinen", se on aivan täyttä roskaa. Israelissakin asuu monia seurakuntia ääri-islamisteista aina äärijuutalaisiin, kristityt ja pakanat ja muut kuin sotketaan mukaan (lisätään vielä vähän jenkkien soppakauhaa), ni jopas tuli mukava ja rauhallinen valtio... okei ehkä otin hieman kärjistetyn esimerkin, mutta idea on siinä, missä kulttuurit kohtaavat siellä tapahtuu aina pahoja asioita. Minun mielestäni kulttuurien tulis elää sovussa rinnakkain, toisiaan kunnioittaen ja arvostusta toisilta myös saaden. Näin näen "ihannemaailmani". Jos mielestäsi olen siis rasisti, sitten olen, mutta olen myös ehta realisti. Olet varmasti taitava politiikko, joten haisteleppa hieman poliittisia virtauksia ympäri Euroopan, monessa maassa aletaan jo myöntää se tosiseikka ettei monikulttuurisuus ole tuonut paljon luvattua "rikkautta" ... se on lisännyt ikävästi rikollisuutta, varsinkin väkivalta- ja sukupuolirikoksia. Ehdotan sinulle Päivi, miet tätä maailmaa ja mihin ollaan menossa, hyppää pois tuosta monikulttuurisuuden kelkasta ja katso totuutta silmiin, näky ei ehkä ole mielyttävä, mutta se on totta. Tämä tapaus oli sinulle poliittisesti aikamoinen takapakki, on harmi että se tulee sinänsä niin pienestä erehdyksestä, mutta se miksi siitä on tullut niin iso juttu, johtuu siitä että olet osunut sellaiseen tabuun, mistä meitä Suomalaisia on yritetty vaientaa, eli maahanmuuttoon ja sen tuomiin ongelmiin. Itse tavallisena rivikansalaisena kuulen ihmisten mielipiteet maahanmuutosta, niiltä jotka asuva mamujen naapurissa, tai ovat muuten tekemisissä heidän kanssaan, ja täytyy sanoa että kyllä tämä kansa tuntuu jo saaneen heistä tarpeeksi. Itse tunnen monta ulkomaalaista ihmistä, ja he tietävät mielipiteeni, olen sen heille suoraan sanonut, eivätkä he pidä minua rasistina. Olen asunut vuosia ulkomailla ja nähnyt monta eri kulttuuria ja miten he elävät. Mielestäni heitä pitäisi auttaa heidän omissa maissaan (ja kulttuureissaan). Joku viisas sanoi joskus : anna miehelle kala, ja ruokit hänet päiväksi.... opeta mies kalastamaan ja ruokit hänet ainiaaksi. Näin lopuksi haluan vielä tähdentää etten vihaa, aliarvosta, pilkkaa tai muuten pidä ulkomaalaista huonompana ihmisenä kuin mitä itse olen, mutta hän on erilainen, kulttuuriselta, sosiaaliselta, rodulliselta, kielelliseltä ja varmasti monella muullakin tapaa. Mutta ei siis huonompi, vain erilainen. En tietenkään vaadi, että olisit kanssani samaa mieltä, vaan toivon, että ymmärrät kantani ja katsomukseni. Eloa siis toivon rinnakkain, en sulautuneena... Ja olisin kovin mielissäni jos keksisit sen maan mistä kyselin....

Jan "rasisti" Fredriksson

p.s. ja hymyä naamalle, ei poliittinen ura keneltäkään katkea ihan vähästä, mutta uskottavuutesi kaipaisi kohennusta....

Vieras

#30 ei vielä vastausta... odotanko turhaan ?

26.11.2010 17:19

Ei näy Lipposkalta maata löytyvän... löytyykö ikinä ?

Vieras

#31 ei näy löytyvän ... ja vaikka vain yhtä pyydän .....

26.11.2010 17:44

ei siis ensimmäistäkäään ... keksiikö kukaan muu ????
Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#32 vastausta edelleen odottaen

26.11.2010 21:00

Ei sieltä kuulu enään mitään... ensin oli niin kovin pyytelevään anteeksi, kun solvasi minua ja kaltaisiani ... noh... meitsi ainakin nukkuu ensiyön ihan mukavati ilman Päivin anteeksipyyntöä.... mutta olisin oikeasti halunnut tietää, missä maassa hän on nähnyt monikulttuurisuuden toimivan ? Eipä ole tyttö vastaillut, eikä varmasti vastaile (tällaiselle fasistille). Mutta hyvää yötä kaikille valveutuneille ihmisille, olkaa edelleen valveutuneita...

Vieras

#33 kato perkele ...

27.11.2010 04:40

tulihan sieltä vastaus ...

Missä maassa monikulttuurisuus on onnistunut? Ongelmia on kaikkialla. Pitääkö ne ongelmat toistaa Suomessakin? Toivottavasti ei.

noh noh Päivi... vastaus tuli mutta eipä tullut kysymykseeni...
adressin luoja
Vieras

#34 suosittelen

27.11.2010 05:42

tuo toinet adressi kerää nimiä aika nopeaan tahtiin ... suosittelen allekirjoitusta sinnekkin ... http://www.adressit.com/lipponen

Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#35 Olisko Päivin suu jo tukittu ?

27.11.2010 11:03

En siis vieläkään ole saanut vastausta Päiviltä, oliskohan sille sanottu "ylhäältä käsin", että pidä jo Päivi suu supussa... ?
Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#36 tätä Päivi keksi ehdottaa:

27.11.2010 13:38

Kanada, ja perusteli sillä että siellä puhutaan kahta kieltä ...
Palvelus kansalle
Vieras

#38 Marssille,marssille

27.11.2010 14:21

Ja eikun Lipposka ja Kiljunen rasisminvastaiselle marssille,kohtahan olisivat jo kaukana Suomen rajojen ulkopuolella.Matkalle voisivat ottaa kaikki Demarit.
TOTUUS
Vieras

#39 SDP PORVALLISTUI JO KAUAN SITTEN

27.11.2010 15:24

KÖYHTYVÄT KÖYHÄT JA RIKASTUVAT RIKKAAT.SIINÄ PÄIVIN PALKKAPUSSI ON AIKA PAKSUA JA PAINAVAA.SDP VARASTELEE EDELLEEN MISTÄ LISÄÄ RAHAA VAIKKA SUOMEN PANKISSA.ERKKI LIIKANEN?
Vieras
Vieras

#40 Re: Marssille,marssille

27.11.2010 15:42

#38: Palvelus kansalle - Marssille,marssille 

KYLLÄ SDP VOI MARSSIA RASISMIA VASTAAN ,JOS HALUAA. ME SUOMALAISET PERUSSUOMALAISET NÄYTÄMME HYVÄN ESIMERKIN ENSI VUONNA EDUSKUNTAVAALIN AIKANA.HEI SDP TAVATAAN 2011 !

Palvelus kansalle
Vieras

#41 Kannatetaan

27.11.2010 16:24

Kaikki nukkuvat äänestämään Perussuomalaisia. Sdp sanoutukoon irti Lipposesta,on se niin paljon hallaa heille tuottanut.Ottaako Päivi kontolleen tappion? jää nähtäväksi.
Ari Savolainen
Vieras

#42 Sosialidemokraatti Päivi Lipponen, eroa Eduskunnasta!

27.11.2010 16:59

Ettekö te, Päivi Lipponen ja Kimmo Kiljunen, tiedä suomalaistenkin olevan kansanryhmä? Kantasuomalaisten kiihkomielinen syyllistäminen toisten kansanryhmien tekemiin todellisiin rikoksiin täyttää myös rasismin tunnusmerkistön silloinkin, kun esitetään julkisia arvailuja esimerkiksi syyllistymisestä mielikuvituksellisiin rikoksiin toista kansanyhmää vastaan.

Osa poliittisesta eliitistä ei ymmärrä, että se itse on ollut koko ajan ainoa rasistinen ihmisryhmä Suomessa. Osa eliitin jäsenistä on hyökännyt omaa kantaväestöään vastaan. Kansanryhmä me suomalaisetkin olemme, mutta emme näköjään poliitikkojen, kuten Päivi Lipposen ja Kimmo Kiljusen mielestä.

Vieläkin hurjempaa on nähdä Päivi Lipposen käyttävän työssään "ennustamista" ja ottavan riskejä politiikan teossa arvaamalla syylliset ja syyttömät sekä näiden kansalaisuudet.

Kansa on päättänyt vaatia Lipposelta poliittista vastuuta, eroamista työstään palvella kansaa eduskunnassa. Suomalaiset! Ellei Lipponen ymmärrä erota eduskunnasta, me autamme häntä seuraavissa vaaleissa siirtymään siviiliin häpeämään vauhtisokeuttaan.

Nyt haihtui kansan usko tämän poliitikon pätevyyteen - ja uskottavuuteen hoitaa virkaansa. Mutta usko politiikkaan haihtuu myös meiltä kansalta, jollemme nyt toimi tiiminä tässä asiassa ja passita Lipposta pois eduskunnasta!

Adressi: http://www.adressit.com/lipponen

Taustat: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=4797

Vieras
Vieras

#43 Re: Sosialidemokraatti Päivi Lipponen, eroa Eduskunnasta!

27.11.2010 17:49

#42: Ari Savolainen - Sosialidemokraatti Päivi Lipponen, eroa Eduskunnasta! 

Viisaasti kirjoitettu!  Pitäis Päivi Lipposenkin ajatella järkevästi ja erota itse,ihan vaan Demareittenkin takia. Mutta on tässä hyväkin puoli,me äänestäjät uskomme muutokseen ja toimimme niin että se myös tapahtuisi.

VIHAINEN KATSOJA
Vieras

#44 EROA PÄIVI LIPPONEN EDUSKUNNASTA!

27.11.2010 20:14

NYT HETI VAIKKA YÖNAIKANA.
Vieras
Vieras

#45 Re: Sosialidemokraatti Päivi Lipponen, eroa Eduskunnasta!

27.11.2010 23:58

Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#46 tätäkö päivi haluat ?

28.11.2010 10:10

PILKKAAJA
Vieras

#47 PÄIVI LUULEE OLEVANSA SUURI VIISAS

28.11.2010 18:55

KAI HERNEAIVO!
Vieras
Vieras

#48 Re: PÄIVI LUULEE OLEVANSA SUURI VIISAS

28.11.2010 23:39

Vieras

04.05.2011 09:11

Hi, This is Jim Sprinkle, working in Vienna now.
Are you the daughter of Arska & Maija who lived in Italy in 1990-1991?
If so, I'd like to get in touch with your parents.
I'm at j.sprinkle@iaea.org, our cell phone is +43 676 9672 726

Have a nice day
Jim