Päivi Lipponen pois valiokunnista !

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Päivi Lipponen pois valiokunnista !.

ari ahola
Vieras

#1 päivi lipponen

25.11.2010 10:14

julkinen ruoskinta senaatintorilla,ensin anteeksipyyntö tv,ssä,ja paavo mukaan maan petturuudesta
arska
Vieras

#2 päivi lipponen pois valiokunnista

25.11.2010 10:17

muuta kun julkinen ruoskinta senaatitorilla ja sitä ennen anteeksipyyntö puheistaan tv,ssä,paavo samaan maanpetoksesta
Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#3 päivi lipponen pois valiokunnista

25.11.2010 10:27

Ei politiikko voi olla lain yläpuolella. Jos esim minä, tavallinen rivikansalainen menen syyttelemään muita ihmisiä esim murhapoltoista tai muista vakavista rikoksista, niin kyllä siitä syyte voisi nousta. Mielestäni tämä Päivin sekoilu pitäisi ainakin tutkia, ylittääkö sitten syyttämiskynnyksen, se on eri asia...
marjatta nevajärvi
Vieras

#4 asioilla voi ja onkin aina kaksi puolta.

25.11.2010 10:29

en lainkaan pitänyt siitä tyylistä millä Päivi Lipponen heti ja varmasti syytti Suomalaisia kyseisestä tapahtumasta. Se osoittaa mitä mieltä hän on kansata jota hänen tulisi palvella, syvä halveksunta paistoi läpi hänen sanoistaan. Nyt ylimielinen, olin liian hätäinen, aivan kuin hän olisi pettynyt, ettei ollutkaan Suomalaisen tekosia. Hänen arviointikykynsä ja kiivautensa tuomita ihmisiä mutu tunntumalla, osoittaa ettei hän sovellu kansanedustajaksi.
antti vaurio porista
Vieras

#5 PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI

25.11.2010 10:33

HÄN TUKI RIKKAITA IHMISIÄ JA SOLVASI KÖYHIÄ SUOMALAISIA.PAAVO OLI SUURI HUIJARI PÄÄMINISTERINÄ TUKEMASSA EU:TÄ!KATSOKAA MILJOONAA SUOMALAISTA KÖYHYYDESSÄ.TOTUUS ESIIN VAAN!

Adressin tekijä

#6 PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI

25.11.2010 10:38

näin kirjoitti Päivi: Tahallaan aiheutettua paloa voi kutsua suorastaan murhapoltoksi.

Nyt varmaan katuu tuota kommenttia... eiköhän se ole vain kuolemantuottamus ? Ehtoollisella pitäis selvitä, poloiset ressukat. Ja tämä on siis olettamus...

Reima Kultalahti
Vieras

#7 rasismi

25.11.2010 11:14

Mielestäni vallanpitäjiemme kansankiihottamis ja rasismi kortti on viety liienpitkälle, rasismin nimissä valtapuolueidemme edustajat saa tehdä kansalle mitä vaan mutta kun sanoo totuuden, joka on vastoin valtapuolueidemme kantaa siitä tulee vankeutta, sananvapaus suomessa on kuollut. ja tietenkään päiviä ei voi tuomita vaikka Seppo lehto sai vastaavasta asiasta 2v4kk mutta ero oli siinä että seppo sanoi totuuden, päivi syytti aiheetta suomalaisia.
Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#8 rasismi

25.11.2010 11:15

Yhdyn täysin Reiman mielipiteeseen.
Vieras

#9 Päivi Lipponen

25.11.2010 11:17

#3:   - päivi lipponen pois valiokunnista

Koska Seppo Lehto tuomittiin kansan kiihottamisesta, tulisi lakia soveltaa myös suomalaisia vastaan kiihotettaessa ja päivi tulisi tuomita kansallisen itsetunnon menettäneenä suomalaisia vastaan kiihottamisesta, jos joku on RASISTI, se on Päivi Lipponen  itse

peco kettunen
Vieras

#10 pois kaikki luottamustehtävät ym valiokunta toiminta perättömän hyökkäyksen vuoksi

25.11.2010 11:39

kyllä suomalaisen täytyy pitää suomalaisen puolia eikä alkaa toimimaan vastoin oman kansan etuja,JA KANTAA VASTUUNSA VASTUUTTOMASTA TEKEMISESTÄÄN TAI LAUSUMISISTAAN.
jos enemmistö kansasta on sitä mieltä että em henkilön on jättäydyttävä pois aim tehtävistä on suoraselkäistä toimintaa vetäytyä tehtävistä ja jäädä kotiin vaikka lukemaan demarilehteä,eikä selitellä,kun paskat on housussa ni ne on housussa,ja demareilla ne on ollu pitkään,kansa on kyllästynyt jo paskan hajuun, kun demari avaa suunsa alkaa ilmassa leijua paskanhaju vaikka ääntäkään ei ole tullut ulos.
EROA EROA LIPPOSEN AKKA JA PYSY KOTONA

Vieras
Vieras

#11 Re: rasismi

25.11.2010 11:52

#7: Reima Kultalahti - rasismi 

siksi on aika alkaa toimia niinkuin eräät poliittiset henkilöt jatkuvasti huutavat vaikkakin rasistinen toiminta on hyvin pientä suomessa,(paitsi etnisten pakolaisten keskuudessa esim kurdi--turkkilainen.kumpikin haluu toisen hengiltä ymym)

on aika laittaa suomalaisuus etusijalle joka asiassa ja suomalaisten on alettava toimimaan omien etujensa ja isänmaan puolesta,koska jossakin vaiheessa raja ylittyy joka tapauksessa ja minun mielestä se raja on ylittynyt jo vuosia sitten.

suomalaiset nyt aktiivista toimintaa pakolaisia kohtaan,enkä tarkoita mitään kolehdin keräämistä,vaan toimintaa jolla syöpäläiset saadaan suomen rajojen ulkopuolelle pysyvästi

Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#12 tavoite 4203 allekirjoitusta

25.11.2010 12:45

Päivi sai 2007 eduskuntavaaleissa 4202 ääntä.
Vieras

#13 Re: PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI

25.11.2010 12:58

Jii Heikkinen
Vieras

#14 Päivi Lipponen on epäpätevyytensä osoittanut

25.11.2010 13:05

Kun ihminen mokaa noin pahasti, omaa Isänmaataan ja maanmiehiään kohtaan, ei olisi virhe jos jättäisi eroanomuksen.

Tuollainen toiminta osoittaa sen, ettei hän ole pätevä. Miksi epäpäteväksi osoittautunut olisi oikeutettu kansan maksamaan palkkaan, kun kerran kansaa loukkaa, parjaa ja solvaa... vaikka hänenkin tehtävänsä olisi ajaa kansanetua. Kiljunen voi kiljua mitä huvittaa, mutta ainakin kiljuttuaan huomaa, että ainakin tiedän ketä en äänestä.

Jos toimisin antamalla tuollaisia lausuntoja kuin Päivi Lipponen ja Kimmo Kiljunen, minut erotettaisiin, haastettaisiin käräjille ja tuomittaisiin vähintään sakkorangaistukseen.

Suomen sananvapaus ei tarkoita että mitä tahansa saattaa sanoa. Oman kansansa solvaamiseen julkisesti ja tuollaisessa julkisessa tehtävässä ei voi olla hyväksyttävää.

Yksityiselämän mielipiteet on osattava pitää erillään siitä roolista, jota tuollaisessa tehtävässä oleva henkilö antaa julkisuuteen. Tuollainen syyllistäminen on solvaus koko Suomen kansaa vastaan.

Vieras
Vieras

#15 Re: päivi lipponen

25.11.2010 14:20

#1: ari ahola - päivi lipponen 

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/pizzerian_omistajaa_vaaditaan_vangittavaksi_tampereen_palosta_2169253.html?origin=rss

Tuohon me Suomalaiset olemme syyllistetyt. Päivi Lipponen kertoi kuinka huonoa kansaa Suomalaiset on. Täysin barbaarista kansaa, joka on muukalaisia vihaavaa alakastia. Hetkinen? Minkä maalainen on se Päivi Lipponen???

Vieras
Vieras

#16 Re: PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI

25.11.2010 14:27

#5: antti vaurio porista - PÄIVI LIPPONEN ON LIIAN PORVARI 

MINÄ OLEN OIKEASSA ,KUN VÄITIN SDP TAI PÄIVI ON OIKEASTI PORVARI ,JOKA SORTAA SUOMALAISIA KÖYHIÄ.KATSOKAA MUITA MIELIPIDEITÄ. PÄIVI YRITTI KOVASTI SYYTTÄMÄLLÄ MEITÄ RASISTISEKSI ,KUN ME EMME HYVÄKSY MAKSUMIEHEKSI KAIKILLE MAAHANMUUTTAIJILLE.NYT ON AIKA VIHATA SDP:TÄ KAIKIN KOVIN.HAISTAKAA PASKA SDP!

Suuremmat laarit - nyt sataa
Vieras

#17 Paavista tuli mieleen

25.11.2010 15:25

Päivi se on perussuomalaisempi kuin perussuomalainen itse.

Tuollaiseen rasismiin en minäkään pysty - mihin Päivi ylsi - ainakaan vielä.
Tuleva Perussuomalainen
Vieras

#18 SDP : Sanoutuuko irti Lipposkasta?

25.11.2010 17:01

Tuskin on kaikkien kanta? Vaan mitä väliä,Persut jyrää,vai mitä Lipposka?
inhorealisti tampereelta
Vieras

#19 aivoton kana

25.11.2010 19:32

Ei tän broilerin lausunnossa mikään yllätä. Demarit on aina halveksinut kansaa. Kaikki demarivosut rakastaa mokkakikkeliä yli kaiken
Realisti Tampereelta
Vieras

#20 Re: aivoton kana

25.11.2010 19:46

#19: inhorealisti tampereelta - aivoton kana 

Tämä on yleistävä, erittäin epäasiallinen ja alatyylinen kommentti. Saisit hävetä!

perussuom.kannattaja
Vieras

#21 perussuomalainen voittaa päivin kaksintaistelussa!

25.11.2010 19:50

päivi lipponen on tyhmyri puhuja.

Adressin tekijä

#22 Re: Re: aivoton kana

25.11.2010 20:23

#20: Realisti Tampereelta - Re: aivoton kana 

Hyvä Realisti, Inhorealistillakin on oikeus mielipiteeseensä kuten sinullakin. Ja jos pitäisi veikata, niin löisin kyllä rahani likoon sen puolesta että hän ei häpeä mielipidettään. Häpeätkö sinä omaasi ? Minä en itse häpeä mielipidettäni... mutta yhtä juttua olen tänään mietiskellyt, ja jopa tuntenut pientä hävetystäkin, tunnustan että olen vuosia sitten äänestänyt demaria... tiedän, tiedän, kamalaltahan se kuulostaa, mutta totta se on, mutta siihen lankaan en enää mene... nuoruuden kokemattomuutta ja sinisilmäsyyttä tais olla vähän mukana.

hp
Vieras

25.11.2010 21:00

Ei taida päiviä kiinnostaa Suomalaiset uhrit. Haluaa vaan hyysätä näitä Irakilaisia murhapolttojia.
Ari Kajan
Vieras

#24 ei luottamusta lipposeen

25.11.2010 21:01

kaikki omaan kuppiinsa kusijat pois julkisista viroista ja edustustehtöävistä.
kiillottakoot muulla tavoin julkisuuskuvaansa.
Jan Fredriksson

Adressin tekijä

#25 tässä myös hyvä allekirjoituksen aihe

25.11.2010 21:32