Päivi Lipponen pois valiokunnista !

Vieras

/ #29 päivi pyysi minulta anteeksi, tässä vastaus :

26.11.2010 17:17

Päivi hyvä, minulla ei ole mitään henk kohtaista sinua vastaan, mutta tämä pakolaisten hyysääminen alkaa vituttamaan, anteeksi kielenkäyttöni. Olen joskus kysynyt sinulta, missä maassa mielestäsi monikulttuurisuus on onnistunut ? En ole vastausta saanut, ja tuskinpa saan nytkään. Miksi minä olisin rasisti... en ole sanonut etten olisi... mutta yksi asia mikä olen, olen realisti. Ei mitään islamia tai muuta, kaukana meidän länsimaisen kulttuurin perinteistä, olevaa kulttuuria/uskontoa pysty sulauttamaan meidän omaamme. Ei tämä maailma muutu mitenkään paremmaksi paikaksi jos kaikki sekoitetaan keskenään. Ja väitteesi siis "maailma on niin monikulttuurinen", se on aivan täyttä roskaa. Israelissakin asuu monia seurakuntia ääri-islamisteista aina äärijuutalaisiin, kristityt ja pakanat ja muut kuin sotketaan mukaan (lisätään vielä vähän jenkkien soppakauhaa), ni jopas tuli mukava ja rauhallinen valtio... okei ehkä otin hieman kärjistetyn esimerkin, mutta idea on siinä, missä kulttuurit kohtaavat siellä tapahtuu aina pahoja asioita. Minun mielestäni kulttuurien tulis elää sovussa rinnakkain, toisiaan kunnioittaen ja arvostusta toisilta myös saaden. Näin näen "ihannemaailmani". Jos mielestäsi olen siis rasisti, sitten olen, mutta olen myös ehta realisti. Olet varmasti taitava politiikko, joten haisteleppa hieman poliittisia virtauksia ympäri Euroopan, monessa maassa aletaan jo myöntää se tosiseikka ettei monikulttuurisuus ole tuonut paljon luvattua "rikkautta" ... se on lisännyt ikävästi rikollisuutta, varsinkin väkivalta- ja sukupuolirikoksia. Ehdotan sinulle Päivi, miet tätä maailmaa ja mihin ollaan menossa, hyppää pois tuosta monikulttuurisuuden kelkasta ja katso totuutta silmiin, näky ei ehkä ole mielyttävä, mutta se on totta. Tämä tapaus oli sinulle poliittisesti aikamoinen takapakki, on harmi että se tulee sinänsä niin pienestä erehdyksestä, mutta se miksi siitä on tullut niin iso juttu, johtuu siitä että olet osunut sellaiseen tabuun, mistä meitä Suomalaisia on yritetty vaientaa, eli maahanmuuttoon ja sen tuomiin ongelmiin. Itse tavallisena rivikansalaisena kuulen ihmisten mielipiteet maahanmuutosta, niiltä jotka asuva mamujen naapurissa, tai ovat muuten tekemisissä heidän kanssaan, ja täytyy sanoa että kyllä tämä kansa tuntuu jo saaneen heistä tarpeeksi. Itse tunnen monta ulkomaalaista ihmistä, ja he tietävät mielipiteeni, olen sen heille suoraan sanonut, eivätkä he pidä minua rasistina. Olen asunut vuosia ulkomailla ja nähnyt monta eri kulttuuria ja miten he elävät. Mielestäni heitä pitäisi auttaa heidän omissa maissaan (ja kulttuureissaan). Joku viisas sanoi joskus : anna miehelle kala, ja ruokit hänet päiväksi.... opeta mies kalastamaan ja ruokit hänet ainiaaksi. Näin lopuksi haluan vielä tähdentää etten vihaa, aliarvosta, pilkkaa tai muuten pidä ulkomaalaista huonompana ihmisenä kuin mitä itse olen, mutta hän on erilainen, kulttuuriselta, sosiaaliselta, rodulliselta, kielelliseltä ja varmasti monella muullakin tapaa. Mutta ei siis huonompi, vain erilainen. En tietenkään vaadi, että olisit kanssani samaa mieltä, vaan toivon, että ymmärrät kantani ja katsomukseni. Eloa siis toivon rinnakkain, en sulautuneena... Ja olisin kovin mielissäni jos keksisit sen maan mistä kyselin....

Jan "rasisti" Fredriksson

p.s. ja hymyä naamalle, ei poliittinen ura keneltäkään katkea ihan vähästä, mutta uskottavuutesi kaipaisi kohennusta....