Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

SAMULI

13.06.2012 12:22

JEE! NO TULI SE MOCCAMASTER VIIMEINKIN!!1 EI MUUTAKU KAFFINKEITTOON SITTEN!

Vieras

13.06.2012 14:20

Samoin, tänne saapui myös tänään kolme odotettua pakettia, joten kiitän ja lopetan kiukutteluni täälä! :) Hellurei!
penttiensio

#953 Re:

14.06.2012 08:40

#940: Heidi -

Se on hyvä,että sait tuotteesi.?Tuskin odotit kovin kauan tuotteitasi.Mutta tuo yltiöpäinen kehumisesi menee yli

ymmärryksen.Näkee selvästi,että olet sisäpiirin henkilö.Itse kirjoitan tänne ensikertaa,vaikka olen odottanut tuotteita jo 3 vuotta ja asiakaspalvelu ei viitsi edes vastata asiallisiin tiedusteluihin!?

Joten,se siitä asiallisesta firmasta.

Lopen kyllästynyt - vieläkin

14.06.2012 10:25

Minäkään en ole vielä saanut yhtään tuotetta 2010 kesän voitoista, joten minut voi laskea näihin, jotka eivät ole tyytyväisiä fiksuhuudon toimintaan. Täytyy sanoa, että heidän asiakaspalvelu ja yleinen tiedotus on todella syvältä. Kun näitä kirjoituksia on seurannut viimeiset 2 kuukautta enenmmän niin minä en voi sanoa tietäväni, että toimittaako fiksuhuuto tavaraa vai ei. Olisi se kyllä aika kummallista jos tänne joku jaksaisi kirjoittaa saaneensa tavarat vaikkei niitä ole saanut. Fiksuhuutoa vastaan on kuitenkin ymmärtääkseni nostettu useita kymmeniä kanteita, joten sekään ei voi olla syynä että he kirjoittaisivat tänne.
Tottakai toivon, että saan ne voittamani kohteet vaikka osa niistä olisikin vanhoja malleja. Toinen vaihtoehto on se, ettei mitään tule tai firma laitetaan konkkaan eikä silloin sieltä kuitenkaan saa mitään. Tästä johtuen pieni toive elää, että toimittavat joskus jotain.
marilyn

14.06.2012 12:46

Kyllä minä olen ainakin saanut tavarani ja kertoivat myös hyvän syyn tuotteiden viivästymiseen. Ei tuo nyt ole mitenkään uutta, että jollain firmalla menee huonosti ja sen paikkaamisessa kestää kauan. En ollut heihin missään yhteydessä pitkään aikaan, mutta sieltä ne tavarat silti kolahtivat. En voi tietenkään sinua siitä mitenkään vakuuttaa, mutta sille ei voi mitään. Minulla ei ole mitään valittamista niiden toiminnasta nyt kun sain tavarani.
Kari s.

15.06.2012 17:40

Kuittaan kaikki omat tavarani vastaanotetuiksi.
Tuttu

#957 Re: Re:

16.06.2012 22:49

#953: penttiensio - Re:  

Johan vitsin murjaisit,muka eka kertaa......

Vieras

#958 Re: Re: Re:

16.06.2012 23:21

alpo50

16.06.2012 23:24

älkää valehtelko että ole saanut mitään.tämä on tosi.en ole minäkään.

Vieras

17.06.2012 01:40

Kyllä muuten on tullu tavarat! Ole vain uskomatta jos huvittaa!

Vieras

#961 sai ja ei saanu

17.06.2012 20:56

itse sain osan tavaroista kun tein rikosilmoituksen.. puolisoni ei ole tehnyt rikosilmoitusta eikä näin ollen saanut yhtään tuotetta.. käykää tekemässä niitä ilmoituksia.. tuotteet huudettu 2009-2010

Vieras

#962 Otsikko

17.06.2012 21:11

Hoksasitko ettei kotitaloudessa saa olla enempää kuin yksi tili mahtaa vaimosi/miehesi tuotteet olla sen vuoksi tulematta. Kaverilleni kävi juuri näin vaikka mä sain tavarani. Kannattaisi lukea ehdot...
Ida

17.06.2012 22:08

niitten ehtoihin en oo tutustunu, mutta palstaa hieman seuranneena voin kertoa että on ne voitot aikalailla sattumanvaraisesti ihmisille tulleet. ei ole tulleet aikajärjestyksessä, ei ole rikosilmoitukset niitä vauhdittaneet, melkein kaikki oikeastaan näyttäisi itseasiassa saaneen ilman rikosilmoitusta. ei ole myöskään vaikuttanut se että onko kirjoitellut niille postia tms. moni näyttää tavaroita saaneen ja minä nyt viimein myös. olen nyt vielä reissussa, mutta kotona kuulemma odottelisi useampikin voitto. ottivat yhtäkkiä maililla yhteyttä ja olin hieman epäluuloinen, mutta tulivat ne sieltä!
AP

18.06.2012 18:54

Kaikki kilut ja kalut tulivat tänään vaikka puhelin oli vaihtunut eri merkkiseksi. Täytyy ottaa käyttöön ja katsoa mitä niissä on eroja. Näyttäisi yhtäkkiä ainakin olevan samaa luokkaa kuin alkuperäinen.

Vieras

#965 Re: Otsikko

19.06.2012 18:55

#962: - Otsikko 

sillon ei oltu vielä yhdessä.... ehdot luettu.. taidat kuulua niihin fiksuhuudon ala-arvoiseen porukkaa, kun olet niitten puolella kannattaa selvittää asiat ennen kuin rupee kommentoimaan..

Vieras

19.06.2012 19:06

Itseppä taidat olla joku niitten kilpailija. tänne saapu kaikki mitä piti ainakin

Vieras

#967 Odottava

20.06.2012 10:55

Onko kukaan saanut asiakaspalvelusta vastausta???? Ketään ei ole ihme ja kumma ottanut kantaa puoltavasti siihen autohuutoon ja sen huutoblogiin tai ylleensä ollenkaan. Kun katsoo niitten sivuja niin ei voi pysyä toiminnassa ja vieläpä toimittaa kolmen vuoden takaisia tavaroita saati sitten uudempia aikataulussa. Kilpailijat sentään toimittavat tavarat sovitussa ajassa.
Onko mielestänne reilua olla vastaamatta kyselyihin ja olla toimittamatta vuosia sitten oastamia ja maksettuja tavaroita. Ei voi kukaan olla niin hyväsydäminen että on todella tyytyväinen toimintaan.

Vieras

20.06.2012 11:50

En ymmärrä miksi minun pitäisi olla kiukussa kun sain kaikki voittoni kerralla ja oikein hyvän selityksen että mistä ne toimitusviiveet johtuivat. Eiköhän se toiminta ymmärrettävästi pienene jos joutuvat kamppailemaan tuollaisten ongelmien kanssa. Mielestäni se on erittäin hyvä kun silti toiittavat tuotteita. Olet kyllä ihmeellinen jankkaaja.

Vieras

20.06.2012 22:15

#968: -

Moi. Omistaja Jussi Mäntylä vastaa puhelin numerossaan  040-7000002 ja kertoo asioista miksi kaikki on mennyt niin kuin on mennyt niitä haluaville asiakkaille.

Vieras

20.06.2012 23:46

En mä ainakaan viitsi väkisin ruveta moittimaan kun kaikki kamatkin tuli. Jos se jotain ärsyttää niin siinäpä sitten ärsyttää.
kari92

07.07.2012 22:17

Jos saan 3 euroa liittymisessä niin kannattaako edes yrittää saada mitään alle kolmella eurolla?
Jouni

08.07.2012 01:04

Olen Huhtikuusta saakka 2010 maksanut lähes 40 tavaraa fiksuhuudolle, eli MrSvenssonille täältä Ruotsin puolelta. En yhtään aiunutta tavaraa heiltä ole vieläkään saanut 2 puolen vuoden odottelu senkuin jatkuu...
Mitä tästä lukee niin vaikuttaa kuitenkin siltä että jotkut sentään ovat saaneet jotain joten lottovoitto heille.
Jouni(taas)

08.07.2012 22:16

Ja heidän niin sanottu asiakas palvelu ei ole vastannut moneen kuukauteen. Vaikuttaa ainakin minun mielestä sille että ovat jostain syystä kadonneet kokonaan?
Huuhtikuusta 2010 alkaen olen heille lähettänyt varmasti yli 100 kyselyä että KOSKA alkavat tomittamaan maksetut tavarat. Lupailua on kyllä ollut matkan varrella useita kertoja, vastaus "niin nopeasti kuin mahdollista" on toistunut niin monta kertaa että sanoisin suoraa että valehtelevat. Joten oikeastaan sama vastaavatko vai ei koska tuotteitani he eivät toimita se on käynyt jo aikoja sitten aivan selväksi.

Vaikuttaa sille että tämä heidän toiminta enään ei kovin hyvin mene? Huudettavien tavaroiden määrä senkuin pienenee päivä päivältä...ja ei ihme koska porukka alkaa avata silmänsä ja huomaa että tänne ei rahojaan kannatta laittaa.

Jouni(taas)

08.07.2012 22:22

Vielä voin lisätä että poliisi ilmoituksen tein...ilman mitään tulosta. Poliisilta tuli vain vastaus että rikosta ei voi selvittää. He ei kerta kaikkiian saa yhteyttä vastaaviin. Todella pimeätä toimintaa...

Vieras

#975 UUTINEN

11.07.2012 12:40

Tätä ette varmaan ole ennen kuulleetkaan:Hämäykseksi lähetettiin muutama tuote loput 10 tulematta.Aikaa olis ollut 3 vuotta,että sillee taas.