Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

timo riihimäki

#1051 Re:

13.08.2012 22:32

#1048: -

Kielet saa itekkin vaihdettua tietsikalla! hae googlen kautta ohjeet ja lataa pari ohjelmaa millä vaihdetaan puhelimeen maakodi niin saa suomeksi! ite vaihdoin 3 fiksun nokialaiseen puhelimeen kielt ku ne oli ilmeisesti tilattu Ranskasta! puhelinliike velottaa kyseisestä operaatiosta 30€ per kappale niin kantsii vaihtaa ite! ei oo vaikeeta!

lituska

#1052 pettynyt

14.08.2012 14:13

ei vastausta sähköpostilla ,eikä tekstarilla ja soitto yritykseenkin sai luurin korvaan .2009 vuodesta saakka tulematta tavaroita useita kymmeniä.ei taida enään saadakkaan tavaroita ,täytyy otta varmaan muihin tahoihin yhteyttä että saa rahat takaisin.

Vieras

14.08.2012 17:21

Sama täällä.Yrittänyt kaikki konstit,että saisin jonkinlaisen yhteyden fiksuun.Eipä enää ole
vaihtoehtoja.Saamatta kymmenkunta tavaraa.Onkohan lopettaneet jo toiminnan.Kertokaa,ketkä
saaneet jotain,mistä tavarat tulleet.Jos fiksusta olleet yhteydessä,niin nettiosoite,puhelin-
numero.Kaikki tiedot kelpaa.Maan alle tuntuvat häipyneen.Ovatko missään ilmoittaneet,jatkavatko
toimintaa.Jos niin milloin.
karibu

14.08.2012 19:57

mulle ottivat puhelimella yhteyttä noin 3 viikkoa sitten ja kysyivät että mitä tavaroita pitäisi vaihtaa uudempiin.Ei ole enää sitä numeroa tallella mistä soitti mutta joku ulkomaan suunta siinä oli.Sieltä ne sitten kaikki 11 tavaraa tuli viime viikolla torstaina.Se oli kuulemma joku uusi kaveri joka sielä on ollut pidempään jo firman johdossa ja kertoi että tavaroita toimitellaan ja harmitteli tuota toimituksen kestoa.Ainakin mä sain kaikki tavarani vaikka en ollut itse sinne missään yhteydessä.Tavarat tuli Pixmanialta muistaakseni ranskasta.Ei mulla ole ainakaan mitään valittamista tuon firman suhteen ja kiva kun tulivat viimeinkin.

Vieras

14.08.2012 20:46

Minä sain kaikki voittoni kerralla loppukuusta kahdessa eri paketissa, mutta minulle kukaan ei soittanut mitään vaihtopyyntöjä. Vähän jäi harmittamaan kun Samsungin puhelin oli hieman vanhaa mallia, mutta tärkeintä että se saapui sentään ja muut tavarat paikkaavat sitä aukkoa. Minunkin voitot tulivat Pixmanialta, mutta en muista että mistä maasta. Liityn siis myös tyytyväisten joukkoon! :)

Vieras

15.08.2012 22:52

tännekki tuli kaikki ihan niinku piti, no problem

Vieras

#1057 Re:

16.08.2012 14:25

#1056: -

ja mistä niinku ne tavarat tulivat??

Anna osoite,puh num,nettiosoite

Vieras

16.08.2012 16:29

Pixmaniasta mä ne sain ainakin
Riesat

#1059 Ei tule

19.08.2012 21:22

Monet puhuu vain lämpimikseen että tavarat tulleet.Eivät tule eikä ole tulossakaan eli pistäkää rikosilmoitusta.Silloin on hiukan toivoa!Asiattomat tyypit voivat mennä timbuktuun :) jos vain paikat kestävät.
Asiakas jolta vietiin rahat ja mitään ei lähetetty!

19.08.2012 23:11

Tuntuu käsittämättömälle että jotkut ovat sieltä jotain saaneet....kolme vuotta eikä tavaran tavaraa, eivät vastaa e postiin eikä koko sivuakaan enään ole olemassa joten sinne meni rahat mustaan reikään. Eikä vituta aivan vähäkään.....

Vieras

19.08.2012 23:35

Minä tein rikosilmoituksen ja tutkinta lopetettiin kun todettiin ettei ole tapahtunut rikosta, että eipä siitäkään paljoa ollut apua! Alkaa jo itseäni ainakin kyllästyttää tämä koko typerä juttu ja tuo typerä firma...
Tyytyväinen asiakas

20.08.2012 00:07

tuo kiukuttelu meille tyytyväisille tavaran saaneille on aivan hanurista! ihminen on näköjään vielä niin lähellä apinaa että ei voi hyväksyä sitä että jollain toisella menee paremmin. minä oon kaikki tavarani saanut ja nostan hattua fiksuhuudon porukalle jääräpäisestä työstä jonka he ovat kaikkien idioottien haukkumisen keskellä tehneet! painukaa itse kateelliset timbuktuun jos ette voi kestää eriäviä mielipiteitä tai osaa olla iloisia toisten puolesta!
Myöskin tyytyväinen

20.08.2012 08:12

Anteeksi vain kun sain kaikki tavarani ja minullakaan ei ole mitään valittamista!

Vieras

20.08.2012 11:37

Mä oon nyt sujut ja tavarat on toiminu hienosti, hienoa toimintaa

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

20.08.2012 16:56

masa1003

#1066 Ei tyytyväinen

21.08.2012 10:47

Itse olen odottanut 40kpl tuotetta jo yli 3vuotta ja jotkut kehtaa puollustaa fiksuhuutoa kun on voittanut jotain pari halpaa tuotetta ja saanut ne mukamas. Omien tuotteiden arvo yli 10000€ niin ei paljon naurata. Laittakaa faktat pöydälle, esim nimet, tavarat, osoitteet niin voitte kirjoittaa tännekin. Tuotteita ei vaan liiku ja puheet on puheita.

Vieras

21.08.2012 16:58

Mulla on ainakin ihan yhdentekevää, että uskotko vai et. Minulla ei ole mitään todistusvelvollisuutta sinulle joten usko jos huvittaa. Minä olen omat tavarani saanut ja niitä oli 32 kpl, joista kallein oli led-tv joten ihan turha väittää että tässä oltaisiin pikkuvoitoista vain kertomassa. Minä kehtaan ylpeänä puolustaa fiksuhuutoa, joka toimitti tavarani näin pitkän ajan jälkeen! Minulla on täysi oikeus kertoa siitä täälä ja on täyttä valetta niiltä jotka vähättelevät fiksuhuudon toimituksia.
Omia kunnioittava

#1068 Tyhmyyttä on niin kaikenmoista et täällä se tiivistyy

21.08.2012 21:10

#1062: Tyytyväinen asiakas -

Oot sää kin joku suutanan tyhmä joka väittää et on jotain saanu mut taidat olla vain joku fiksuhuudon tyhmä työntekijä joten tyhmyydet tyhmiltä voi aina jättää huomiotta.Muistakaa mitä roiostoja he ovat olleett ja tällaset tyhmät täällä sit vielä yrittävät kaunistela kilpeänsä.Voi rähmä kyllä on jollekin vähän liian kipeätä tekeävä kun tänne tarvii laittaa omia olemattomia sepustuksia.......

Yepsis

#1069 Kivat mulla

21.08.2012 21:14

Joo mä sain 5000 tavaraani rekalla ja kaikki kerralla koti talliini myytäväksi.on se upeaa kun niin ihanasti siellä ajattelivat että sain vielä kaupan päälle Hanurin kun hiukan jouduin odottaan.
Hankkikaa elämä

21.08.2012 22:11

Minulta taas puuttuu 1000000 tavaraa ja minun elämässäni ei ole mitään muuta kuin ne puuttuvat tavarat ja olen oikein syntynyt uhriksi! En mieti päivittäin mitään muuta kuin minun puuttuvia tuotteitani koska en voi elää ilman niitä partakoneita ja pelikonsoleita. Minulle tärkeintä elämässä on kaikki elektroniikka ja myös uhrina oleminen! Saan siitä voimaa kun saan ruikuttaa kurjaa kohtaloani! Maailmani musertuu ellen saa niitä nyt ihan heti! Mielestäni minun pitäisi olla se ensimmäinen joka tavarat saa, koska minun tavarani ovat tärkeimmät!

maijju

#1071 Uskomatonta porukkaa

21.08.2012 22:40

Ihan turha yrittää mustamaalata, minä olen omat voittoni saanut nyt perille ja olen fiksuhuudon puolella tässä asiassa! Mahtavasti Fiksuhuudolta hoidettu kun kaikki voitot tulivat vuosienkin jälkeen perille!

Vieras

#1072 huijaus

22.08.2012 00:21

hei
onko kukaan saanut tavaroita sen jälkeen kun sivusto suljettiin

Vieras

22.08.2012 01:02

Onhan tuossa muutama ilmottanut jo ainakin saaneensa, minä sain silloin kun sivu oli vielä auki

Vieras

#1074 Ei ole tullut eikä näytä tulevan!

23.08.2012 19:39

En ole saanut tavaran tavaraa ENNEN sivun sulkeutumista enkä sen jälkeenkään.
Eli on hieman vaikeata liittyä tähän kehumiskuoroon jossa onnelliset tuotteensa saaneet lauleskelevat ja ylistävät tätä yritystä.
Täysin p..ka yritys minun silmissäni niin pitkään kun tavaroita ei ole tullut.

Vieras

23.08.2012 21:29

Kyllä minä ainakin kehun kun sain tavarani näin monen vuoden jälkeen vaikken edes kysellyt niiden perään. Hyvä fiksu!