Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Heidi

31.05.2012 10:28

Olen vain lukenut aiemmin tätä keskustelua, mutta ajattelin että on hyvä ilmoittaa siitä kun tavarat saapuvat niinkuin muutkin ovat tehneet ja nyt ne tulivat tänne. Itse en näe siinä mitään väärää, että hyvätkin asiat tuodaan esille. Anteeksi vain jos pilasin päiväsi!

Vieras

#927 Re:

04.06.2012 09:24

#912: -

Ihmeen vähän tota auton huutamista on kommentoitu. Kun katsoo sen sulkeutumista niin aika lailla ihmetyttää.

Myydyissä ei ole huutolistaa viimeisistä huutajista eikä edes voittajaa.

Sitten kun katsoo myytyjä niin taas ne tulleet ihmeen kalliiksi. Vähän aikaa sitten menivät muutamalla sentillä ja nyt on hinnat aika korkeita.

Ovat huutajat kyllä suvaitsevaista sakkia kun kaikki on hyvin kun tavarat "muka tulleet" VAAN kaksi vuotta myöhässä ja kaikki on NIIN HYVIN. Jos vaikka palkka tulisi vasta silloin niin olisko asia että kyllä mä ymmärrän jos työnantajalla on ollut vaikeaa.

Tavarat tulematta 3 vuoden takaa. Asialaspalvelu ei ole enää vuoteen vastannut eikä selittänyt mitään.

Kyllä minäkin laitan taatusti jos vaan saan tavarani, mutta en siltikään olisi kyllä kehuisi muka nimensä verosita FIKSUHUUTOA!!!!! Nimi on kyllä oikea tosi fiksua porukkaa on kerätä petoksella ihmisiltä rahaa antamalla mitään vastikkeeksi.

Heidi

04.06.2012 13:09

Ei minulla ole ongelmia ymmärtää Fiksuhuutoa kun vaikeuksistaan huolimatta toimittivat tuotteeni. Kyllä siitä kehut on ansaitut, kun voin vain kuvitella että miten vaikeaa se on ollut. Minusta on aivan ymmärrettävää, että tulee toimitusongelmia kun joutuu valtion kanssa kinaamaan vuosikausia. Minulle tuo on ihan selkeästi selostettu ja ei ole mitään syytä sitä epäillä, hyvä vaan kun ovat saaneet taas toimituksiaan kuntoon. Ei tuo ole ensimmäinen nettifirma jolla menee huonosti, mutta nämä sentään yrittävät selvästi korjata tilannetta.

Vieras

#929 Re:

04.06.2012 17:36

#928: Heidi -

Olisi FIKSUA vastata asiakaspalvelusta. Todennäköisesti olet heidän lähipiiristään kun noin ymmärtäväinen olet.

Ei ole oikein toimitukset vaan  tännepäinkään kulkeneet yli kolmeen vuoteen.

Aika moinen käyttöraha on porukalla ollut toimittamattomista tuoteista toimituskulut mukaan luettuna.

Kyllä minä koen huutaneeni pelkkiä kuvia tavaroista.

Huutopandahan on samojen ylläpitämä kuin fiksuhuutokin. Pistivät sitten uuden pystyyn kai meidän rahoilla.

Heidi

04.06.2012 18:17

Tuota logiikkaa noudattaen sinä olet sitten selvästi niitten kilpailija kun kerran jaksat niitä mollata! Minä ainakin huusin tavaroita kun ne tännekin tulivat ja en viitsi turhanpäiten niitä haukkua kun syy tuohon venymiseen on mielestäni ihan ymmärrettävä. Tuskin itselläsikään olisi homma kovin hyvällä mallilla jos olisit syyttömänä käräjöinyt vuosikausia valtion kanssa! En usko ollenkaan että kukaan tekisi noin hienoa palvelua koijatakseen, kyllä sielä ihan oikeat syyt on takana. Alkuaikoina sain ihan normaalisti tuotteeni, mutta sitten niitten arpajaisjuttujen alettua toimitus hidastui. Sieltä ne tavarat kuitenkin putkahtivat pahoittelujen kera, joten pidän peukkuja että saavat Fiksuhuudossa taas hommat toimimaan niinkuin silloin alkuaikoina!

Vieras

#931 Re: Re:

04.06.2012 23:17

#929: - Re:

Minäkin olen huutanut pelkkiä kuvia jo n. 3 vuotta,mutta mitään ei ole tullut voittamistani tuotteista.

Ilmeisesti olemme ns. väliinputoajia,jotka maksavat "jo" 2011 voitettuja tuotteita. Voi herranpieksut ja puupaukut.

Autostakin kääräisivät n. 400000 euroa voittoa,koska huutaja ja huutobloki on todella epämääräinen.

Heidi

05.06.2012 00:52

Täälä on jo tosi moni epäilevä tuomas saanut tavaransa, joten eiköhän se sinunkin kohdallasi järjesty parhain päin. Itse seurasin sivusta kun muut saivat omansa ja lopulta ne tulivat minullekin pahoittelujen kera. Huomasin että ihmisiä sielä olikin toisessa päässä. Minusta tuo jatkuva väkinäisten salaliittoteorioiden viljely on typerää hommaa, kun kerran tavarat selkeästi liikkuvat. Siksi mielummin kannustan heitä jatkamaan hienoa työtään johon monesta ei olisi ja jotta sinäkin saisit omasi.

Vieras

#933 Re:

05.06.2012 08:02

#932: Heidi -

Heidi tuo sinun hempeilysi saa entistä vakuutuneemmaksi että olet samassa porukassa. Ei tulis mieleenikään huutaa enää vaikka on vielä huutojakin käyttämättä. Ovat sen verran kalliita kuvia tarjolla.

On ne pojat kyllä keksineet aikanaan osuvan nimenkin omalta kannaltaan FIKSUHUUTO.

Mikäs on elää ja perustaa uusia kun on saanut hyvät käyttörahat huudattamalla pelkkia kuvia ja perimällä tosi suuria toimituskuluja.

Minunkin mielestä tuo autojuttu on aika kummallinen.

Vieras

#934 Re:

05.06.2012 08:02

#932: Heidi -  

Heidi tuo sinun hempeilysi saa entistä vakuutuneemmaksi että olet samassa porukassa. Ei tulis mieleenikään huutaa enää vaikka on vielä huutojakin käyttämättä. Ovat sen verran kalliita kuvia tarjolla.

On ne pojat kyllä keksineet aikanaan osuvan nimenkin omalta kannaltaan FIKSUHUUTO.

Mikäs on elää ja perustaa uusia kun on saanut hyvät käyttörahat huudattamalla pelkkia kuvia ja perimällä tosi suuria toimituskuluja.

Minunkin mielestä tuo autojuttu on aika kummallinen.

Heidi

05.06.2012 09:21

Niin ja minusta tuo sinun jatkuva parjaamisesi antaa sen kuvan että olet niitten kilpailijan leivissä. Tämä on niin hauskaa kun ei muka saisi koskaan kehuja antaa ja tuo sinun junttimainen asenteesi antaakin minulle siksi lisää virtaa olla positiivisella asenteella! :D Minä nautin täälä omista tavaroistani, jotka voitin fiksusta huudosta ja tulivat perille, eikä minulta löydy valittamisen aihetta! :) Joidenkin kanssa juttelu on niinkuin hullua kuristaisi...

Vieras

#936 Re: Re:

05.06.2012 11:49

#934: - Re:  

tänne tuli eilen kuule myös puuttunut nokian puhelin että sitä rataa!! T. jani
Petos

#937 Re: Re: Re:

06.06.2012 06:33

Minkä vanhan puhelinmallin nokialta sait? Ja oot tyytyväinen ;)) ton heidin kirjoituksiin ei kannata ottaa kantaa! Jos riitely muka on vaikeutanu toimintaa, niin kerroppa miten? Sivut on ollu kokoajan auki, huutajat ostaneet huutopaketteja, siis antaneet rahaa fiksuhuudolle! miten ihmeessä tuo ns. Riitely valtion kanssa on vaikuttanut, kerro ihmeessä ?

Vieras

#938 Re: Re: Re:

06.06.2012 08:20

#936: - Re: Re:

Toivottavasti " tavaransa" saaneet ostavat lisää huutoja niin mekin saadaan omat tavaramme.

Eipä kyseiset ole kommentoineet sitä autoblogia ollenkaan. On se kyllä kummaa kun samoja kuvia on huudettavana mitä tavaroita on edelleen toimittamatta jo usean vuoden ajalta. Olen kanssa sitä mieltä että pelkkiä kuvia on tarjolla.

Entäs tämä huutopanda, se kun on samojen kavereiden ylläpitämä. Laittivat kai meidän petettyjen rahoilla pystyyn ja kotipaikka on ulkomailla.

Vieras

#939 Re:

06.06.2012 08:27

#935: Heidi -

Tyypillinen asenne sinulla kun itsellä muka menee paremmin kuin naapurilla. Osta nyt niitä huutoja ja huuda lisää jos kerran luotat heihin, saavat sitten toimitettua muidenkin tavarat niin on kaikilla mahtava olo!!!

Mikähän olisi kantasi jos olisit aidan toisella puolella???

Älä väitä että hymyssä suin  odottaisit 3 vuotta maksamisia tavaroita .

Heidi

06.06.2012 15:56

Kun olen nyt saanut tavarani ja asiaan on järkevä syy esitetty pahoittelujen kera, niin näen että aihetta ei ole mussuttaa. Kyllä minä saatan ostaakin huutoja taas, kun ovathan he saaneetkin jo tavarantoimituksiaan kuntoon. Tuo salaliittoteorioiden luominen alkaa mennä jo naurettavuuden puolelle muutenkin kun joka paikasta löydetään muka vikoja. Minä olinkin aluksi saamatta tavaroita, mutta en lähtenyt siitä hirnumaan täälä kun huomasin että muut jo saivat tavaroitaan. Sieltä ne sitten minunkin omat tulivat kun odotin. Olen edelleen sitä mieltä, että kehuja sopii antaa silloin kun on siihen aihetta. Nuo sentään hoitivat tavarani hankaluuksistaan huolimatta, reilua toimintaa!
Kartturi

07.06.2012 10:47

Tavarat tuli perille tänään, kamera oli vaihdettu aika paljo parempaan jotenka en moiti. Mulla olisi vielä yksi tavara tulematta mutta ehkä se tulee nyt sitten vielä erikseen, ans kattoo. Kestihän tuossa mutta onneksi en ollu hommannu näitä vaikka oli aikomus. Tuntuu vähä niinkuin joululta kun tuli iso pino yllätyksenä!

Vieras

#942 Re:

07.06.2012 14:41

#941: Kartturi -

koska olit tavarat huutanut?

Kartturi

07.06.2012 15:48

2010 on melkein kaikki niistä huudettu. Meinas jo usko loppua tuohon hommaan, mutta nyt en valita. Aika monta manuaalia yhtäaikaa luettavana :D
Lopen kyllästynyt

07.06.2012 16:00

Moro "kartturi"
Kuinka monta tavaraa oli tulematta? Minä olen yksi niistä monista? joka ei ole saanut vielä mitään ja mulla on yli 50 tuotetta tulematta kesästä 2010.
Sitä minä en käsitä, että jos he oikeasti lähettävät tuotteita niin mikseivät he voi ilmoittaa jotenkin missä ollaan menossa ja miten päättävät kenelle tuotteita lähetetään?

Minä en valitettavasti usko, että saan koskaan tuotteita ennenkuin ne "ilmestyvät" postista.
Seija

#945 Voi j...lauta.

07.06.2012 17:39

Heidi kirjoittaa oikeaa asiaa.Kyllä niitä tuotteita tulee,minäkin olen omani jo saanut.Mitä hittoa te Heidiä syyllisttätte.Hän on tuotteensa saanut ja tuntuu tyytyväiseltä palveluun,kuten minäkin.Nautitaan Heidi saamistamme tuotteista ja annetaan noitten p..kan jauhajien kiehua omassa liemissään.Et ole heille mitään selityksiä velkaa ja sitäpaitsi MIKÄÄN EI MENE HEILLE JAKELUUN. Hauskaa ja lämmintä kesää.
Kartturi

07.06.2012 18:50

11 tuotetta tuli ja yksi on vissiin nyt vielä matkalla. En mä tiedä miksi ne lähettävät niitä eri aikaan eri tyypeille. En mäkään saanut mitään tietoa niistä etukäteen, mutta en kyllä ollut missään yhteydessäkään. Hyvä näin
Vieras

#947 Re: Re:

07.06.2012 20:50

#929: - Re:  

sanasta sanaan kirjoitit noin minullekin.Etkö jo voisi poistua näiltä sivuilta kiukuttelemasta.Asiasi on aina sama,nimimerkki vain vaihtuu.Olet tosi ärsyttävä tyyppi.

Vieras

#948 Re: Re: Re:

10.06.2012 11:09

#947: Vieras - Re: Re:

Kiitos samoin!!!

Vieras

#949 Re: Re: Re:

12.06.2012 08:03

#947: Vieras - Re: Re:

Luettuani näitä sivuja tulin lopputulokseen ,että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!

Miksei tänne saa purkaa pettymystään yhtälailla kun hyvää mieltäänkin.

Olen silti petettyjen puolella. Ei Fiksuhuudossa ole puhtaat jauhot pussissa kun on sen toimintaa seurannut.

P

12.06.2012 09:39

Kyseessä on firma jolla on ollut ongelmia ja niitten korjaaminen on vain kestänyt kauan. Nyt ovat alkaneet saamaan asioitaan selvästi reilaan kuitenkin. Tuo on minun käsitykseni asioista. Tänne tuli tavarat pyytämättä, joten tuskinpa sielä on oltu pahalla tarkoituksella liikkeellä. Maailmassa sattuu paljon asioita myös tahattomasti.