KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#586 Re: Kanervolle

28.01.2011 22:17

#551: Raamattu - Kanervolle 

Mikä olet arvostelemaan kenenkään hyvyydet tai pahuudet? Kuinka kauan olet tuntenut minut ja mitä luulet tietäväsi minusta ja toiminnastani. Jos olisit niin hyvä tuttu tai ystävä, kertoisit minulle suoraan asiasi. Minun virheeni varmaankin oli, että aikanaan lähdin pelastamaan kissoja ja perustamaan yhdistystä.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#604 Re: Re: Kanervolle

2011-01-29 13:28:39

#586: Terttu Kanervo - Re: Kanervolle 

"Minun virheeni varmaankin oli, että aikanaan lähdin pelastamaan kissoja ja perustamaan yhdistystä."

Olet ihan itse paljastanut oman hyvyytesi ja pahuutesi, että ihan turha on täällä yrittää kerätä säälipisteitä ja vetää marttyyrin viittaa ylle.

Niin, aikanaan varmaan pelastitkin kissoja mutta nykyisellä toiminnallasi, kukkoilulla ja korskeudella yrität pelastaa vain oman valtasi ja asemasi, joka nyt horjuu todella pahasti johtuen itsestäsi  ja toivottavasti valta-asemasi romahtaa. Tällä samaisella toiminnallasi myös yrität repiä nyt tämän perustamasi yhdistyksen hajalle ikään kuin omistajan oikeudella. Ikävä kyllä sinun omistajuutesi loppui sinä päivänä kun rekisteröit yhdistyksen.

Et enää puhu kissoista etkä niiden pelastamisesta, etkä myöskään siitä miten kehittäisit toimintaa niin, että riidat loppuisivat ja energia kohdistuisi varsinaiseen työhön, kissoihin sillä sarkaa riittää vapaaehtoisillekin viranomaisten vastuusta huolimatta...Ai niin olihan sinulla lääke siihen; savustat erimieliset ulos ja haukut perään.

Historia jo osoittaa, että rappioituneet hallitukset ja vallat ovat romahtaneet ihan oman toimintansa johdosta, koska he ovat ylpistyneet, tulleet sokeiksi ja ovat pitäneet KAIKKEA mädännäistä ja väärää tekemäänsä oikeutettuna.

Tässä vain odotellaan kun ryminä alkaa kuulua.......

 

Vieras
Vieras

#607 Re: Re: Kanervolle

2011-01-29 13:51:00

#586: Terttu Kanervo - Re: Kanervolle 

 Terttu hei, nyt sun kirjotukset alkaa jo kuullostaa niin ihmeellisiltä, että oikeasti alkaa jo pelottaa.

Et enää ollenkaan puhu kissojen parhaasta, etkä siitä, että mitä puheenjohtajana olisit valmis tekemään kissojen hyväksi jatkossa. Ainoastaan muistelet niitä aikoja, kun 70-luvulla pelastelit kissoja.

Tää ei oo mikää loukkaus, mutta mun oma mummi muisteli kanssa jotain vanhoja aikoja, kun oli vanhuudenhöperö. Mummi tais tuolloin olla muistaakseni suunnilleen 70 vuotias. Mummi muisteli samanlailla jotain 20-30 vuotta vanhoja asioita, muttei puhunut mitään tulevaisuuden suunnitelmistaan. Ihan terve päästään mummi oli, niinkuin varmaa olet sinäkin. Mummi vaan oli vanhuuden höperö.

Mummia jostain syystä myös pelotti asioista luopuminen. Esimerkiksi itse kaupassa käyminen. Kyllähän mummi pysty käymään kaupassa, mutta siinä meni todella paljon aikaa ja aina unohtui ostaa muutamia tavaroita, vaikka kauppalista mukana olikin ja siitä oli unohtuneet asiat viivattu yli. Saman lailla sua Terttu tuntuu pelottavan puheenjohtajan paikasta luapuminen?

Terttu sanon nyt sulle saman, minkä sanoin omalla mummilleni: Et sää oikeesti mitään menetä, jos annat nuorempien hoitaa hommat. Oot eläny hyvän elämän ja tehnyt paljon töitä. Ei sun enää kuulukkaan jaksaa tehdä eikä muistaa samoja asioita kun 40-vuotiaana. Maailma on pullollaan 40-vuotiaita, antaa niitten tehdä 40-vuotiaitten työt.