KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#541 Re: Puheenjohtaja Terttu Kanervolle

20.01.2011 14:02

#499: Ensikotien puolesta - Puheenjohtaja Terttu Kanervolle 

Kerropa, kuka sinä olet kysymään, miksi en toimi ensikotina. Kerronpa sinulle:  Olen toiminut yhdistyksessä perustamisesta lähtien kaikissa mahdollisissa tehtävissä, 15 v jopa ensikotina, mutta suuren työmääräni takia en ehtisi hoitaa kissoja. Siksi en toimi ensikotina.  Töitäni olen jakanut muille vuosien kuluessa ja moni tekeekin niitä töitä, mitä olen aikanaan itse tehnyt, kuten pentuseuranta, tatuointirekisteri, kad/löyt.rekisteri, sijoittaminen, postitukset jne. Silti hommia on ihan riittävästi nytkin.  Ensikodit ovat tärkeä osa, mutta jos muut asiat eivät rullaisi, ei tarvittaisi ensikotejakaan. Se ei tarkoita, että en arvostaisi ensikotien työtä, sillä pidän kaikkien työtä tärkeinä. Työt ovat vain erilaisia! 

Vastaukset

Jäsen joka ei ole oikeutettu kyselemään pj:ltä mitään
Vieras

#543 Re: Re: Puheenjohtaja Terttu Kanervolle

2011-01-20 14:32:51

#541: Terttu Kanervo - Re: Puheenjohtaja Terttu Kanervolle 

 Terttu kirjoitat, ettet suuren työmääräsi takia toimi ensikotina ETKÄ SIJOITTANA. -> KKY:n sivuilla olet itsesi merkinnyt sijoittajaksi?

Etkös juuri erottanut 2 siojoittajana toiminutta REHELLISESTI SUORAAN SANOTTUNA vain sen takia, ettet itse tykännyt ko. henkilöistä, kun he uskalsivat sanoa sinua vastaan?

EIKÖ JÄSEN SAA SUORAA VASTAUSTA PUHEENJOHTAJALTA??!! Kun en kerran ole mikään kyselemään sinulta julkisia asioita.