KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#489 Re: Turhanaikaista vapaaehtoistyön arvostelemista

17.01.2011 21:30

#481: -  

 Kukahan sitten lienetkin ja kuinka hyvin tunnet toimintaamme? Miksi et ota minuun suoraan yhteyttä voidakseni kertoa sinulle, mitkä ovat toimintaperiaatteemme. Miksi puhut tynkähallituksesta? Hallitukseen kuuluu normaalisti 5 varsinaisjäsentä ja 2 varajäsentä pj:n lisäksi.  Yksi  hallituksen jäsen on eronnut eikä mukana ollessaan hoitanut tehtäviänsä, toinen hallituksen jäsen on protestiksi ollut poissa kokouksista, vaikka on vuosikokouksessa omasta vapaasta tahdostaan halunnut ja suostunut hallitukseen, mutta ei ole hoitanut hallitusvastuutaan, kuten kuuluisi. Yksi varajäsen on eronnut opposition painostuksesta ja toinen on ollut poissa pari kertaa, koska on työesteitä.

Näillä sivuilla on vähän väliä väitetty, että nojaudumme vain siihen, mitä on ennen ollut, mutta nyt kun yritämme linjata toimintaamme uusille urille, ei sekään kelpaa. Yhdistyksen perustarkoitus on alusta alkaen ollut ottaa talteen kodittomia kissoja ja leikkauttaa ne suvunjatkamisen estämiseksi ja vähentää näin kissakantaa. Sen tulet huomaamaan, että niin teemme. Meillä on tulossa mittavia leikkauskampanjoita alkaneen vuoden aikana. Sarjan ensimmäinen kampanja on jo alkanut ilmoittautumisten osalta.

Jäsenenä ei tietenkään ole pakko olla, jos siltä tuntuu. Kenenkähän puheita tai huhujuttuja olet kuunnellut kirjoituksestasi päätellen.  Kerropa tarkemmin, mikä se järjen häivä on, mitä kaipaat! Ainakin jäsenkuntamme on suurempi kuin koskaan aikaisemmin ja taloutemme on kunnossa. Se on tärkeä asia, vaikka jotkut ovat kirjoitelleet "raha, raha,raha". Miltä luulisit ensikodeistamme tuntuvan, jos rahaa ei olisi ja joutuisivat maksamaan omasta rahapussistaan kissojen leikkaukset, lääkkeet, hiekan ja ruoan, kuten me aikanaan teimme. Työmme hedelmistä he nyt nauttivat!

 

Vastaukset

Ensikotien puolesta
Vieras

#499 Puheenjohtaja Terttu Kanervolle

2011-01-17 22:31:05

#489: Terttu Kanervo - Re: Turhanaikaista vapaaehtoistyön arvostelemista  

Ensikodeista mahtaa tuntua todella mahtavalta, kun puheenjohtaja ei heidän toimintaansa lainkaan arvosta!!!

Eikös ensikotien kuuluisi olla KKY:n tärkein osa? Ensikodit tekevät töitä vuorokauden ympäri koko vuoden ja arvokasta työtä tekevätkin!!!

MIKSET SINÄ TERTTU KANERVO ITSE TOIMI ENSIKOTINA??!!

Pirjo Peltoniemi
Vieras

#506 Re: Re: Turhanaikaista vapaaehtoistyön arvostelemista

2011-01-18 00:23:22

#489: Terttu Kanervo - Re: Turhanaikaista vapaaehtoistyön arvostelemista  

 Kuulehan Terttu, Miksi pyydät ihmisiä ottamaan sinuun yhteyttä, kun et kuitenkaan vastaa siihen mitä kysytään. Ja jos sinulle soitetaan löytyneestä kissasta et taatusti tee mitään sen kissan hyväksi. Vaivainen s-posti voi lähteä ensikodeille, ei muuta.Valitat vain ajan puutetta ja rahan kulua, jos joudut soittamaan kissan vuoksi.

Nimität itseäsi tampereen sijoittajaksi, mutta et ole tehnyt mitään niiden kissojen hyväksi joista jo pari viikkoa sitten ilmoitettiin sinulle. Aioit siis jättää ne ottamatta? Näinhän sinä toimit. Estät toisten työn, mutta et tee  mitään itse sen hyväksi.

Protestini hallituksen kokouksia kohtaan johtuu syystä jonka hyvin tiedät. Kokouspaikkaa et suostu vaihtamaan pois kotoasi monista pyynnöistä huolimatta. Ja kokoukset järjestät päivällä niin että yksi jäsen ei kokopäiväisen työnsä vuoksi enää pääse kokouksiin. Sinun kotiisi ei ole lainkaan mukava tulla kaikkien tekojesi vuoksi. Onko tämä mielestäsi hyvän yhdistystoiminnan mukaista?

Kun valitat että kissojen hyväksi ei tehdä mitään vaan riidellään.   Olisi kiva tietää kuka sitten mielestäsi on ne kaikki kissat hoitanut pois sieltä pihoista ja ihmisten  nurkista. Et sinä ainakaan.

 Minä olen päivätolkulla koko kesän ajan ajanut ja pyydystänyt kissoja että kaikki ilmoitetut saataisiin pois ennen talven tuloa. Ja mitä sinä teet? ......Teet päätöksen jolla estät kaikin tavoin toimintani kissojen hyväksi.  Sitten vilä kehtaat kertoa ettei mitään tehdä.

Olen koko ajan tehnyt työtä kissojen pelastamiseksi, siihen asti kunnes kielsit kaiken toiminnan. Miksi? Ja miten siis pitäisi toimia?

Sinun työsi kissojen hyväksi on pelkkää kieltelyä ja estelyä. sinä olet pyrkinyt rajoittamaan kaikin tavoin kissojen auttamista. Sinulla ei pitäisi olla mitään syytä moittia työtäni, Itse olet ollut sitä mieltä ettei kaikkia kissoja pitäisi ottaa. Minä olin toista mieltä ja tässä on siitä tulos. Mahtava kampanja estämään aktiivisten tekijöiden työtä.

Siinä olet kyllä kaikkesi tehnyt. Onnittelen.