KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Tassutin

#2936 Peltoniemestäkö Jeesus?

26.12.2011 11:53

Eikös se uskonnolliseksi heittäytyminen anna enemmän valtuuksia parjata KKY:tä ja puhua palturia, että kyllähän tämä Jeesuksemme osaa!
Olen jo sitä mieltä, että kyllä tämä adressi on jo tiensä päässä ja se on jo sitä lukevien silmissä ja mielissä kääntynyt itseään vastaan, joten keskittykää jo niiden kissojen metsästykseen ettei ne kulje nurkissa ja palellu. Koettakaa loukuttaa niinpaljon ettei KKY:lle jää mitään! Kiusa se on pienikin kiusa. Joo ja leikkauttakaa ne kanssa, niin homma on perfekt.

Vastaukset

sukankutoja

#2937 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 14:55:10

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus? 

Siis mitä? Eihän KKY ota enää näitä puolivillejä maalaispopulaatiokissoja tai muitakaan arkoja kodittomia kissoja vastaan! Uusi yhdistys keskittyy pääasiassa niihin yksilöihin.

Itse KKY:n hallitus ja muutamat heidän kannattajansa inttivät, että perustakaa oma yhdistys, joten lopettakaa valitus sen toimintaan liittyen. Tämä sivusto koskee vain KKy:n sisäisiä ristiriitoja, joten keskitytetäänpäs nyt niihin. 

EIKÖHÄN NIITÄ KISSOJA RIITÄ KAIKILLE, SILLÄ IKÄVÄ KYLLÄ, IHMISET JÄTTÄVÄT NIITÄ EDELLEENKIN SURUTTA OMAN ONNENSA NOJAAN HOIDOTTA! Sitä paitsi KKY:n hallitusta ei näy nämä kissat kiinnostavan MILLÄÄN TAVALLA  heidän päätöksistään päätellen!

 

Irma

#2938 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 14:59:52

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus? 

Kerrohan nyt, mitä palturia tämä "Jeesus" on muka tarkallaan ottaen KKY:stä sinun mielestäsi puhunut? Minua kiinnostaisi niin kovasti tietää?


Vieras

#2942 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 15:48:48

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus?

Tassutin se onkin yhden sortin "uskovainen"!! Uskoo ilkeyden voimaan joka kääntyy kylläkin häntä itseään vastaan!!

Ja ketkähän ne täällä OIKEASTI parjaa ja pilkkaa!! Nämä umpimieliset totuutta ja kissoja vieroksuvat kuten tämä tassutin ja kumppaninsa. Varsinaisia eläinsuojelijoita!! Toivottavasti pysytte eläimistä ja varsinkin hädänalaista eläimistä kaukana, mieluummiin jaatte tätä mielienne vääristymiä täällä että kaikki täällä käyvät voivat nähdä kuinka raadollisia ja pahantahtoisia olette!

Ja tämä Tassuttimen kommentti ja sen kaltaiset vahvistavat vain sen, että tämä adressi on edelleen erittäin tarpeellinen foorumi!!! Kommenteistanne paljastuu se mädännäisyys ilkeys ja pimeys mikä ihmisen mielessä voi pesiä, eläinsuojeliankin!! Pahinta on että se kohdistuu loppuviimein suojattomaan eläimeen ja tässä tapauksessa apua tarvitseviin kissoihin. Jos Tassutin kuuluu KKY,n niin puistattaa....

"niin hyvä lämmin hellä on mieli jokaisen" että hyvää joulua vain

Timo P.

#2944 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 21:34:03

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus?

"Eikös se uskonnolliseksi heittäytyminen anna enemmän valtuuksia parjata KKY:tä ja puhua palturia,..."

Heh, heh! Sanoinko jotain KKY:stä? En. Millä perusteella luulet minun tarkoittaneen KKY:tä, kun siteerasin Raamattua?  Juuri tällä tavalla ovat tietyt KKY:n vanhatpii... anteeksi, siis toimijat, reagoineet johtajansa tavoin erinäisiin kirjoituksiin. Miten tällaisten herkkänahkojen kanssa oikein toimitaan? Neuvokaa nyt hyvät ihmiset!

Ja mitä palturia olen puhunut? Odotan vastauksia. Voimme sitten taas vaihteeksi kerrata KKY:n tapahtumia. Ne kun tuppaavat näköjään aina unohtumaan viimeistään siinä vaiheessa, kun uusi sivu täällä adressissa kääntyy. Mutta toisaalta ymmärrän, että se liittyy tiettyihin inhimillisiin prosesseihin... Mutta EN silti anna anteeksi. Huomaatte sen heti ensi vuoden alkupäivinä.

Jospas kuitenkin annetaan nyt Jumalan pilkan olla, eikös vaan? Onhan KKY:llä ollut omakin Messias jo kauan. Palvokaa häntä vaan rauhassa. Niin kauan kuin voitte.

Kirjoitin tämän Tapaninpäivänä klo 21:n jälkeen. Kaikki tiedossani olleet kissahommat olen jo hoitanut. Ettei KKY:n kantavien voimien tarvitse sitten mussuttaa minullekaan, että olisin voinut käyttää kissojen pelastamiseen tämänkin aikani. Siirsin iltasuihkuani sen verran.


Vieras

#2947 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 22:48:23

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus?

Kuule, erehdyt todella pahasti siinä että tämä adressi olisi tullut tiensä päähän! Ei sinnepäinkään niin kauan kun KKY jatkaa katastrofikissojen hylkäyslinjaansa ei päätä ole näkyvissä!!

Muuten kerrohan kuinkas monta kissa itse ollut loukuttamassa ja pelastamassa viime aikoina?!? Tuon kommenttisi kirjoittamiseen käyttämäsi aika olisi ollut hyödyllisempää ja jalompaa käyttää kissojen auttamiseen!! Et voi vaatia muita tekemään sitä mitä et itse tee!