KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Timo P.

#2944 Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

26.12.2011 21:34

#2936: Tassutin - Peltoniemestäkö Jeesus?

"Eikös se uskonnolliseksi heittäytyminen anna enemmän valtuuksia parjata KKY:tä ja puhua palturia,..."

Heh, heh! Sanoinko jotain KKY:stä? En. Millä perusteella luulet minun tarkoittaneen KKY:tä, kun siteerasin Raamattua?  Juuri tällä tavalla ovat tietyt KKY:n vanhatpii... anteeksi, siis toimijat, reagoineet johtajansa tavoin erinäisiin kirjoituksiin. Miten tällaisten herkkänahkojen kanssa oikein toimitaan? Neuvokaa nyt hyvät ihmiset!

Ja mitä palturia olen puhunut? Odotan vastauksia. Voimme sitten taas vaihteeksi kerrata KKY:n tapahtumia. Ne kun tuppaavat näköjään aina unohtumaan viimeistään siinä vaiheessa, kun uusi sivu täällä adressissa kääntyy. Mutta toisaalta ymmärrän, että se liittyy tiettyihin inhimillisiin prosesseihin... Mutta EN silti anna anteeksi. Huomaatte sen heti ensi vuoden alkupäivinä.

Jospas kuitenkin annetaan nyt Jumalan pilkan olla, eikös vaan? Onhan KKY:llä ollut omakin Messias jo kauan. Palvokaa häntä vaan rauhassa. Niin kauan kuin voitte.

Kirjoitin tämän Tapaninpäivänä klo 21:n jälkeen. Kaikki tiedossani olleet kissahommat olen jo hoitanut. Ettei KKY:n kantavien voimien tarvitse sitten mussuttaa minullekaan, että olisin voinut käyttää kissojen pelastamiseen tämänkin aikani. Siirsin iltasuihkuani sen verran.

Vastaukset


Vieras

#2945 Re: Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

2011-12-26 22:23:12

#2944: Timo Peltoniemi - Re: Peltoniemestäkö Jeesus?

:DDD...kuule Timo, se on nähty että vaikka sanois täällä hyvää päivää kirvesvartta niin vastaus on aina tuo sama..se on parjausta, ja ohje käyttää parjaus aika kissojen pelastamiseen..ne oikein täällä vahtii/kyttää (liekö erään yhdistyksen hallituksen kätyreitä)kuka. Ei näitten kanssa suju järkevä keskustelu, kun sitä järkeä ei taida enää olla vastapuolella mihin vedota...

Yhteenvetona voi vain todeta, kun tätä adressia on lukenut alusta asti, että kautta linjan KKY,n puolustajat (yhdistyksen ytimessä toimivia/pj,n kavereita?) tarttuvat hanakasti pelkästään epäolennaisiin seikkoihin, joilla ei ole mitään merkitystä tai hyötyä kissojen auttamisessa ja kommentit sävyltään pelkkää ivaa ja pilkkaa (kateutta). Kertonee myös jotain siitä todellisuudesta mikä jo vallitsee toiminnassaan. Tyhjänpuhujia.