KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2921

22.12.2011 23:41

Milloin olen Kisua moittinut tai haukkunut? Olenko kirjoittanut herjaavia kirjoituksia? Lukekaa uudelleen mitä tänne olen laittanut.
Kirjoittaja 2907:lle: Seuraa minua hieman lähempää ettet kuvittele omiasi.

Vastaukset

Leila Vuorenoja
Vieras

#2922 Re:

2011-12-23 04:13:43

#2921: Ari Sandberg -  

Miksi et voi vastata asiallisiin kysymyksiini, joita olen kysynyt sinulta edellä? Eikö sinusta ole miestä siihen? 

Sanna

#2925 Re:

2011-12-23 08:52:49

#2921: Ari Sandberg -  

No kerrohan Ari mihin viittasit tuolla alla olevalla lauseella? Kaikki sen lukeneet tulkitsivat sen kettuiluksi/innostumiseksi siitä että joku täällä aiheetta syyttää Kisun toimijoita vilpistä. Voit vapaasti avata meille jotka ymmärsimme väärin tuon sinun lauseesi että mitä oikein tarkoititkaan? Tätä samaa on saanut sinun teksteistäsi lukea täällä aiemminkin: lauseita, joilta olet yrittänyt viedä niiden merkityksen jälkikäteen esittämällä ettet ymmärrä. Kyllä luulisi sinunkin jo tähän mennessä huomanneen että ei tässä täysin aivottomia olla (intohimoisia asiansa puolesta kylläkin mikä näkyy tekemisessä, tämä adressi sentään on nykyään pelkkä pieni sivujuonne missä voi purkaa turhautumistaan).

"Keskustelu sivustolla on käynyt mielenkiintoiseksi. Täytyy katsoa näitä sivuja vähän useammin kun aikaisemmin. Sen verran kiinnostaa."

Aria seurannut

#2927 Re:

2011-12-23 10:03:08

#2921: Ari Sandberg -  

 

Koitapas nyt päättää mitä teet. Ensin heität vihjailevan kommentin ja sitten yrität pakoillla, ettet sitä olisi koskaan sanonut. Koita välillä keskittyä asiakysymyksiin, kun kerran kommentoit ihan aktiivisesti kaikkea muuta. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta ja sun jutuista muussa muodossa kuin KKY ry:n hallituksen jäsenenä. Koska kommenteissasi ei ole sisältöä! Pelkkää sen toistoa, ettet halua vastata mihinkään edustamasi yhdistyksen asioihin. SE on jo kuultu! Kerropas nyt kuka näihin kysymyksiin vastaa ilman pakoilua? Pitääkö mennä kysymään toisilta yhdistyksiltä? Syyt miksi Pesu ja Kisu perustettiin...
Tuomaala

#2929 Re:

2011-12-23 10:16:05

#2921: Ari Sandberg -  

 

Joopa joo! Sandberg vetäisi nyt esiin Terttu kortin... Ensin vihjaillaan ympäri kyliä pahaa toisista ja kun vastuuta pitäisi ottaa niin.... Menee tietämätön kiusattu ja herkkä mummo ilme päälle. Ole nyt mies ja myönnä edes itsellesi mitä tuli sanottua. Tätä terttuilua kyllä KKYssä osataan taloudenhoitajaa myöten! Pelästyitkö pitkäaikaisjäsenen kommenttia? Syytäkin!