KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2729 Kommentti

24.11.2011 17:40

 

Olen aiemmin joissain vastuksissani ilmoittanut, että en vastaa täällä enää, mutta nyt on pakko hieman tarkentaa. On totuus, että käyn näillä sivuilla silloin tällöin katsomassa missä mennään. Aika hurjaa touhu on edelleen. Silmiini osui kirjoitus 2721:ltä. Toivon, että ette vedä minua sotkuunne. Puhuisitte asioista joista teillä on selvä fakta. Nyt sitä kirjoituksessanne ei ole. Väitteet minua kohtaan ovat tuulesta temmattuja.

Tiedoksi teille etten ole tyrmännyt kenekään ajatuksia missään vaiheessa. Olen ollut avoimin mielin koko ajan liikkeellä. Mitä tulee puheenjohtajan kelkaan ryhtymisestä, ei pohjaudu mihinkään faktaan. Minulla on omat mielipiteeni kokouksissa, jotka tuon selvästi esille. Katson kaikki asiat laajapohjaisesti ja tulevaisuutta ajatellen.

Väite, ettei kissat kiinnosta on törkeä väite. Ette ole ollut kokouksissa joissa näistä asioista puhutaan ja näin kuullut mitä TODELLA tehdään. Totta on myös, että yhdistys on hoidettu ja hoidettava hyvin. Sen velvoittaa jo yhdistyslaki yksiselitteisesti.

Mistä voitte tietää mikä on puheenjohtaja tahto. Kyllä se on hallituksen päätös mikä pätee. Vaikka olisin eri mieltä ei mieleeni tulisi aloittaa rettelöinti oman ideani läpi viemiseksi. Olemme kokousajat sopinneet jo ennakkoon, joten hallitusta ei tulla kutsumaan kokoon turhaan.

Mikäli on minulle asiaa, voitte ottaa yhteyttä, muussa tapauksessa en halua nimeäni mainittavan asiassa tai asiayhteydessä, niiltä osin josta teillä ei ole oikeaa tietoa.

Olemme sopineet, että kukaan ei kommentoi näillä sivuilla, mutta nyt oli tosiaan tarve oikaista.

Korostan, että kirjoitukseni EI ole KKY:n virallinen näkökanta, vaan tämä on minun henkilökohtainen kirjoitukseni.

 

 

 

Vastaukset


Vieras

#2732 Re: Kommentti

2011-11-24 18:56:11

#2729 : Ari Sandberg - Kommentti

luetun ymmärtäminen ei näemmä ole KKY:n hallituksen vahvimpia puolia...tämä on pistäny silmään läpi adressin. en kirjottanu että kissat ei kiinnosta vaan että surkeimpien kissojen kohtalo ei näytä kiinnostavan. jos olisi kiinnostanu niin silloinhan olisit alkanu ajaa hallituksessa sitä että puolivillien talteenottoa jatkettaisiin entiseen malliin: sairaat ja aggressiiviset piikille ja kesyyntyville uusi mahdollisuus. ja karanteenitilaa pystyyn kiireellä. mikäs sen tilanne on? varmaan taas ens vuoden toimintasuunnitelmassa lukee jotain seuraavaa: "hallitus pohtii kissatilan mahdollisuutta" .HAAAAHA

 

hih.. ja jos tosiaan luulet ettei ne tietyt hallituksen pöljäkkeet käy täällä kommentoimassa niin terve vaan:)  tietyt henkilöt kyllä tunnistaa.

Leila Vuorenoja

#2733 Ari Sandbergille kysymyksiä

2011-11-24 20:02:19

#2729: Ari Sandberg - Kommentti 

 Sanohan sinä Ari Sandberg, mikä on sinun henkilökohtainen  mielipiteesi "Tuulia" nimimerkille osoitettuihin kysymyksiin? Haluaisin niin kovasti kuulla vastauksesi.

Tässä lainaus kysymyksistä:

"Sanohan nyt, että mitä mieltä sinä olet siitä, että KKY jätti hädänalaisemmat kissat kuolemaan talven pakkasiin.Onko oikein, että nämä kissat hylättiiin, sillä nehän sitä apua eniten tarvitsevat???

Mitä itse luulisit näille kissoille tapahtuvan nyt talven tullen (siis jos eräs toinen yhdistys ei olisikaan hoitamassa niitä suojaan)? Kunnillahan ei todellisuudessa ole resursseja näiden yksilöiden hoitamiseen pois ulkoa!!

Onko sinulla ymmärrystä ja kykyä vastata näihin kysymyksiin?


Vieras

#2737 Re: Kommentti

2011-11-24 22:29:45

#2729: Ari Sandberg - Kommentti

Ei tämä kissojen auttaminen ole rakettitiedettä, eikä siihen tarvita yliopistotutkintoa eikä laajamittaisia pohdintoja pelkästään tulevaisuutta varten!! ENTÄS NE KISSAT JOTKA TARVII SITÄ APUA NYT, se on varsin yksinkertaista toimintaa  MUTTA kun siitä halutaan tehdä lähes valtakunnan politiikan ja johtamisen tasoon verrattavissa olevaa toimintaa niin mitäänhän ei tapahdu satojenkaan kokoustamisten ja lautakuntien istuntojen jälkeenkään vuosikausiin, kun asioita vaan pohditaan.