KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2357 Re: Missä olivat aktiivit

05.10.2011 10:39

#2351: Valhetta vain - Missä olivat aktiivit 

 Missä olivat aktiivit? Jos olivat kiinni niin etteivät päässeet hoitamaan hommia, niin missä ne muut aktiivit olivat josta niin paljon puhutaan? Nukkumassa vai. Ei tiedotuksessa varmaan ollut kyse, vaan haluttomuudesta. Älkää puhuko aktiivesita jos ette voi toimia. Jos on halua niin mahdollisuuksia löytyy auttamiseen. Turha paeta ensikoti statuksen taakse.

Vastaukset

Justiina

#2360 Re: Re: Missä olivat aktiivit

2011-10-05 10:51:47

#2357: - Re: Missä olivat aktiivit 

Aktiivisesti aktiivinen, jos aktiivit olivat aktiivisesti kiinni, niin aktiivit olivat kiinni. Onko siis toinenkin aktiivinen ryhmä, aktiivisesti passiiviit, jossain aktiivisesti passiivisina? Miten toimit itse?


Vieras

#2361 Re: Re: Missä olivat aktiivit

2011-10-05 12:03:19

#2357: - Re: Missä olivat aktiivit 

 no näitä kyseisiä kissattomia aktiiveja yritettiin löytää ja muutama löydettiinkin mutta heillä ei ollut aikaa tai halua käydä siivoomassa ensiä. nämä henkilöt ovat yhä KKY:n "aktiiveja".

Valhetta vain

#2363 Ensikoditko parvoa siivoamaan?

2011-10-05 14:25:15

#2357: - Re: Missä olivat aktiivit

 

Mielipide: "Turha paeta ensikoti statuksen taakse."

Mielipiteen esittäjä on siis ihan tosissaan sitä mieltä, että ensikodit, joilla on kädet täynnnä työtä kissojensa kanssa, pitäisi ottaa tartuntariski, ja lähteä maakuntaan siivoamaan monen päivän urakalla parvoviruksen saastuttamaa tilaa?????

Tämäkö olisi muka ollut KKY:n hallituksen virallinen kanta? Miksi he eivät sitten kertoneet siitä?

Sen sijaan puheenjohtaja Kanervo vaati jatkuvilla sähköposteillaan vain Pirjo Peltoniemeä siivoamaan tilan. (Ja kaverit SH, AS, AR ja VS löivät lisää löylyä!)

sukankutoja

#2364 Re: Re: Missä olivat aktiivit

2011-10-05 15:49:29

#2357: - Re: Missä olivat aktiivit 

Oletko todellakin noin tietämätön vain muuten vaan tyhmä? Ei kissanruttoista tilaa voi mennä puhdistamaan kukaan ensikoti tai kissallinen henkilö, jolla on rokottamattomia kissoja JA KAIKILLA NS. AKTIIVEILLA OLI TUOLLOIN KISSOJA. Tartunnan vaara on aivan liian suuri. Ei siinä ollut halusta tai ajan vähyydestä kysymys. kiinni. MIKSI SINÄ ET MENNYT PUHDISTAMAAN TILAA ITSE?


Vieras

#2382 Re: Re: Missä olivat aktiivit

2011-10-08 13:20:54

#2357: - Re: Missä olivat aktiivit

Olitkos itse siellä etunenässä valmiina siivoamaan ja desinfioimaan kissatilaa?!?!? MIKÄHÄN OLI SE SYY MIKSI ET ITSE OLLUT SIELLÄ?!?!?!?!? Varmasti olit TAI AINAKIN SINUN OLISI PITÄNYT OLLA kun noin kärkkäästi arvostelet ensikoteja, niin ja sinä varmaan olet aktiivisista aktiivisin kissakenttätyössä?!!

...tässä taas yksi malliesimerkki "välkky" jolla ei ole hajuakaan luetun ymmärtämisestä tai yleensäkään ymmärtämisestä siitä mistä on kyse kissojen sairauksien hoitamisessa ja tautien ehkäisyssä...vaikka se on täällä jo selitetty moneen kertaan...haluaa olla vain räkyttämässä räkyttämisen vuoksi.