Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti

Malyle1

#2596 Re: Re: Re:

18.09.2015 14:19

#2591: - Re: Re:  

Minä juuri sitä odotankin,  että lakialoite tulee,  jos hallitus ei tule järkiinsä.  Heti kun näen lakialoitteen voin yksilöidä uuden viestin perustuslakiovaliokunnalle. On siis tärkeää nähdä lakialoite. 

Tämä palstalla oleva sinne tänne viestittely puheet kuulostavat vähemmän järkeviltä,  turhauttavilta suorastaan,  ei asioita voi näin hoitaa. 

Tuolla aiemmin jo ehdotin yhdessä organisoitua toimintaa,  jos se ei kelpaa,  annetaan asian olla. Hoidan asioita tavallani ja ilmeisesti muut tekevät samoin,  mutta en enää raportoi näillä sivuilla asioita,  se tuntuu turhalta viestien perusteella. 

Sorry,  mutta olen oikeasti turhautunut soutamiseen ja huopaamiseen jota täällä nyt esiintyy. 

Vastaukset

Vieras

#2599 Re: Re: Re: Re:

2015-09-18 14:31:51

#2596: Malyle1 - Re: Re: Re:  

En luota vain yhden henkilön yhteydenottoihin. Esim. sinun yhteydenottosi sisältö ei välttämättä ole sellainen sisällöltään, mistä itse olisin samaa mieltä. Etkä välttämättä toisi esille niitä asioita, mitkä itse haluan tuoda esille. 

Vieras

#2601 Re: Re: Re: Re:

2015-09-18 14:39:19

Viestiesi perusteella huopaat.

Vieras

#2603 Re: Re: Re: Re:

2015-09-18 14:43:23

Moni täällä varmaan suuresti arvostaa sen että näet vaivaa näiden asioiden vuoksi. Olisi mukavaa jatkossakin lukea mitä mietit ja teet. On täällä muitakin  seikkoja mennyt sekaviksi kun aikaisempia viestejä ei ole luettu. Mutta tämän adressin kauttaa saa kuitenkin käsityksen mitä muut miettii.