Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti

Vieras

#2591 Re: Re:

18.09.2015 13:58

#2590: Malyle1 - Re:  

Rehula sanoi vastauksessaan minulle että eläkeläiset siirretään yleiseen asumistukeen joten ikävä kyllä se lakiehdotus on sieltä tulossa. 

Vastaukset

Timo K. Perttilä

#2595 Re: Re: Re:

2015-09-18 14:19:43

#2591: - Re: Re:  

Ei siinä isompaa ongelmaa ole, jos tulee se 300. euron "eläkeläistulovähennys".

Kyllähän siinäkin pienituloinen eläkeläinen menettää, mutta jos minä menetän 10% niin se on aika iso ero siihen, että menettäisin 40%.

Olen sanonut Facebookissakin, että osallistun kyllä "mielelläni" talkoisiin tuolla 10%. osuudella, en kuitenkaan 40%. panoksella.

Malyle1

#2596 Re: Re: Re:

2015-09-18 14:19:49

#2591: - Re: Re:  

Minä juuri sitä odotankin,  että lakialoite tulee,  jos hallitus ei tule järkiinsä.  Heti kun näen lakialoitteen voin yksilöidä uuden viestin perustuslakiovaliokunnalle. On siis tärkeää nähdä lakialoite. 

Tämä palstalla oleva sinne tänne viestittely puheet kuulostavat vähemmän järkeviltä,  turhauttavilta suorastaan,  ei asioita voi näin hoitaa. 

Tuolla aiemmin jo ehdotin yhdessä organisoitua toimintaa,  jos se ei kelpaa,  annetaan asian olla. Hoidan asioita tavallani ja ilmeisesti muut tekevät samoin,  mutta en enää raportoi näillä sivuilla asioita,  se tuntuu turhalta viestien perusteella. 

Sorry,  mutta olen oikeasti turhautunut soutamiseen ja huopaamiseen jota täällä nyt esiintyy.