Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#39576 Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

27.07.2014 09:01

#39574: vieras - Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

"On itsestäänselvyys, että koko luomakunnan on luonut joku korkeampi voima ja viisaampi kuin ihminen. Jos tuntee edes vähänkin Elävää Jumalaa, ei asiaa ihmettele. Tiede jää aina toiseksi."

...on uskonnollista kieltä ja tarkoittaa: Uskovaisena koen Jumalan suuruuden ja vaikutuksen kaikessa. Sen takia minun ei tarvitse hakea asioille mitään muuta selitystä, vaikka havainnot viittaisivatkin muuhun selitykseen ja itse asiassa pelkään alitajuisesti, että selitys voisi romahduttaa niin ihanan ehyen ja turvallisen maailmankuvani, jossa ei tarvitse ajatella, pohtia eikä epäillä. Tässä auvoisessa tietämättömyyden tilassani en siis koske tieteellisiin selityksiin tikullakaan.

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-07-27 09:18:44



Vieras

#39578 Omituista paradoksaalisuutta?

2014-07-27 09:19:27

Ns. ”tasa-arvoisen avioliittolain” kannattajat ajavat kiivaasti ”samaa sukupuolta olevien avioliittoa”, joka ilmaisee implisiittisesti, että vanhemmuudessa sukupuolella ei ole merkitystä. Todistustaakka pitäisi siis olla niillä, jotka tekevät tästä vahvan ei-luontaisen (ei-intuitiivisen) väitteen.

Samaa sukupuolta olevat parien mielestähän on aivan olennainen merkitys heidän kumppaninsa sukupuolella: Homomies kun vaatii kumppanikseen ehdottomasti miehen. Hän ei missään nimessä tyydy naiskumppaniin, olkoonkin että nainen olisi kuinka maskuliinisen oloinen tahansa. Ja lesponainen taas vaatii kumppanikseen ehdottomasti naisen. Hän ei missään nimessä tyydy mieskumppaniin, vaikka mies olisi kuinka feminiinisen oloinen tahansa.

vieras

#39579 Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

2014-07-27 09:23:41

#39576: - Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

Nuo ovat sinun ajatuksiasi, ei minun.