ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

oh yeah...

#401 Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

19.08.2011 14:52

#397: TeroK - jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

Miksi raamattu sallii orjuuden,moniavioisuuden,prostituution ja eläinuhrit?
Jos sinulla on pyhähenki niin puhu silloin minun hiljentämisekseni kielillä...vaikkapa muinaisbabyloniaa

Vastaus: Sunhan piti häipyä jo kaapuniekka? Uudessa testamentissa nuo mainitsemasi asiat ovat syntiä. Eikä ainakaan prostituutio ole Vanhassa Testamentissakaan koskaan ole sallittua. Mooseksen saamassa Kymmenessä käskyssä sanotaan: Älä tee huorin!

Orjuus, moniavioisuus ja eläinuhrit kuuluivat Vanhan Testamentin aikaan kauan sitten, mutta ovat nykyään syntiä kaikki.

Sensijaan koraanin mukaan nämä kaikki ovat sallittuja mukaan lukien pedofilia,(vanhat sedät menevät naimisiin 9-vuotiaitten pikkutyttöjen kanssa). Mm. koraanin kirjoittaja mohammed meni 6-vuotiaan pikkutytön, Aishan kanssa naimisiin, mutta kuulemma yhtyi häneen vasta kun Aisha oli 9-vuotias.

Useilla muslimeilla on myös monta vaimoa, sekä niin ihmisiä kuin eläimiäkin uhrataan ja kidutetaan päivittäin muslimaissa. Mikään elämä ei ole islamille pyhää.

koraanissa on myös taqiyya-valehtelulaki, jossa mohammed kehoittaa muslimeja valehtelemaan niin paljon kuin mahdollista ja murhaamaan niin juutalaisia kuin kristittyjäkin niin paljon kuin sielu sietää, sillä me olemme muslimien mielestä sikoja ja apinoita ja he ovat rohkeita sotureita, jotka pääsevät paratiisin kun ovat ensin kaikki meidät tappaneet.

On se tuo heidän kuujumala allahi aika demoni miehiään, täytyy sanoa, että armelias on hän.

 

Vastaukset


Vieras

#402 Re: Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

2011-08-19 14:57:15

#401: oh yeah... - Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin... 

>>Sensijaan koraanin mukaan nämä kaikki ovat sallittuja mukaan lukien pedofilia,(vanhat sedät menevät naimisiin 9->>vuotiaitten pikkutyttöjen kanssa ..

Mitä väliä on islamin opeilla kun arvioitavana on Israelin valtio? Tässä keskustelussa puhutaan Israelin valtiosta. Siinä keskustelussa on täysin irrelevanttia, mikä on islamin oppisisältö.


Vieras

#404 Re: Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

2011-08-19 15:20:46

#401: oh yeah... - Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin... 

 

Vastaus: Sunhan piti häipyä jo kaapuniekka? Uudessa testamentissa nuo mainitsemasi asiat ovat syntiä. Eikä ainakaan prostituutio ole Vanhassa Testamentissakaan koskaan ole sallittua. Mooseksen saamassa Kymmenessä käskyssä sanotaan: Älä tee huorin!

Orjuus, moniavioisuus ja eläinuhrit kuuluivat Vanhan Testamentin aikaan kauan sitten, mutta ovat nykyään syntiä kaikki.

Sensijaan koraanin mukaan nämä kaikki ovat sallittuja mukaan lukien pedofilia,(vanhat sedät menevät naimisiin 9-vuotiaitten pikkutyttöjen kanssa). Mm. koraanin kirjoittaja mohammed meni 6-vuotiaan pikkutytön, Aishan kanssa naimisiin, mutta kuulemma yhtyi häneen vasta kun Aisha oli 9-vuotias.

Useilla muslimeilla on myös monta vaimoa, sekä niin ihmisiä kuin eläimiäkin uhrataan ja kidutetaan päivittäin muslimaissa. Mikään elämä ei ole islamille pyhää.

koraanissa on myös taqiyya-valehtelulaki, jossa mohammed kehoittaa muslimeja valehtelemaan niin paljon kuin mahdollista ja murhaamaan niin juutalaisia kuin kristittyjäkin niin paljon kuin sielu sietää, sillä me olemme muslimien mielestä sikoja ja apinoita ja he ovat rohkeita sotureita, jotka pääsevät paratiisin kun ovat ensin kaikki meidät tappaneet.

On se tuo heidän kuujumala allahi aika demoni miehiään, täytyy sanoa, että armelias on hän.

 

Vastaus: Ei hyvä ihme.. Video mitä scheissee! Lehmä lentävät ja juutalaiset haluaa rauhaa. Uskotko ihan itse tuohon ja olet lukenut koraanin ihan itse? Kannattaisikohan sun ihan oikeesti pysyä niissä värityskirjoissa? Suurimmalla osalla ihmisistä ei oikeasti ole minkäänlaista käsitystä, mitä siellä koraanissa oikeesti lukee, kunhan puhutaan siitä mitä joku Halla-Aho, Breivik, naapuri tai seurakunnan toinen kiihkoilija on kuullut joltain joka joskus oli samassa sateessa heidän kanssaan.

Tuommoiset kiihkoilijat kuten sinä tekevät itselleen karhun palveluksen. Rasisteja ovat samanlaiset uskonnolliset kiihkoilijat niin kuin sinä, historia on osoittanut mitä heille lopulta on käynyt. AINA.

TeroK

#409 Re: Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

2011-08-19 15:51:53

#401: oh yeah... - Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

Edelleenkään en ole muslimi,kristitty tai mikään muukaan näkymättömään olentoon uskova ihminen.kun kritisoin raamattua niin lienee turhaa kritisoida koraania.samaa soopaa se onkuin raamattukin jos sen mukaan elää kirjaimellisesti.

molemmissa on myös  hyviä elämänohjeita,en sitä kiellä.

Missä kohtaa uudessa testamentissa todetaan,että enää ei tarvita eläinuhreja?moneen kertaan täällä on väitetty ,että raamatussa on jumalan koko totuus, mitään siitä vähentämättä.ole siis  hyvä ja etsi minulle ne kohdat joissa sanotaan, että eläinuhri on syntiä,moniavioisuus on syntiä  ja vaikkapa että naispappeus on syntiä...jos nainen voi olla profeetta niin miksi siis ei pappi?ja vaikka vanhassa testamentissa sanotaan:älä tee huorin niin miksi sitten profeetta käy temppeliporton luona ja jättää tälle sauvansa pantiksi?

ja edelleen jos sinulla on pyhä henki niin puhu minulle kielillä...vaikkapa egyptiä:)

 

turhaan haukut minua muslimiksi koska sitä en ole.puolustan koraania lähinnä aukoakseni päätä jeesus lahkolaisille.olen kuitenkin lukenut molemmat kirjat ja se on asia jota sinä et ole tehnyt.hauku enemmän buddhalaisia se on minulle läheisempi uskonto:)

aijoo käytä nyt edes samaa nimimerkkiä niin tiedän puhunko yhden vai leegion kanssa;)

Kuusumun profeetta

#413 Re: Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

2011-08-19 17:50:41

#401: oh yeah... - Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

"Useilla muslimeilla on myös monta vaimoa, sekä niin ihmisiä kuin eläimiäkin uhrataan ja kidutetaan päivittäin muslimaissa. Mikään elämä ei ole islamille pyhää."

Hahahhahahhahahahhahah!Vai ihmisuhreja.Aika sairas ja härski väite.Todista tuo!Jos löydät jostain sellaisen muualta kuin omasta arvelluttavasta mielikuvituksestasi niin uhraan herrallesi vuohen.