ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #404 Re: Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

19.08.2011 15:20

#401: oh yeah... - Re: jos raamattu on jumalan kirjoittama totuus niin...

Vastaus: Sunhan piti häipyä jo kaapuniekka? Uudessa testamentissa nuo mainitsemasi asiat ovat syntiä. Eikä ainakaan prostituutio ole Vanhassa Testamentissakaan koskaan ole sallittua. Mooseksen saamassa Kymmenessä käskyssä sanotaan: Älä tee huorin!

Orjuus, moniavioisuus ja eläinuhrit kuuluivat Vanhan Testamentin aikaan kauan sitten, mutta ovat nykyään syntiä kaikki.

Sensijaan koraanin mukaan nämä kaikki ovat sallittuja mukaan lukien pedofilia,(vanhat sedät menevät naimisiin 9-vuotiaitten pikkutyttöjen kanssa). Mm. koraanin kirjoittaja mohammed meni 6-vuotiaan pikkutytön, Aishan kanssa naimisiin, mutta kuulemma yhtyi häneen vasta kun Aisha oli 9-vuotias.

Useilla muslimeilla on myös monta vaimoa, sekä niin ihmisiä kuin eläimiäkin uhrataan ja kidutetaan päivittäin muslimaissa. Mikään elämä ei ole islamille pyhää.

koraanissa on myös taqiyya-valehtelulaki, jossa mohammed kehoittaa muslimeja valehtelemaan niin paljon kuin mahdollista ja murhaamaan niin juutalaisia kuin kristittyjäkin niin paljon kuin sielu sietää, sillä me olemme muslimien mielestä sikoja ja apinoita ja he ovat rohkeita sotureita, jotka pääsevät paratiisin kun ovat ensin kaikki meidät tappaneet.

On se tuo heidän kuujumala allahi aika demoni miehiään, täytyy sanoa, että armelias on hän.

Vastaus: Ei hyvä ihme.. Video mitä scheissee! Lehmä lentävät ja juutalaiset haluaa rauhaa. Uskotko ihan itse tuohon ja olet lukenut koraanin ihan itse? Kannattaisikohan sun ihan oikeesti pysyä niissä värityskirjoissa? Suurimmalla osalla ihmisistä ei oikeasti ole minkäänlaista käsitystä, mitä siellä koraanissa oikeesti lukee, kunhan puhutaan siitä mitä joku Halla-Aho, Breivik, naapuri tai seurakunnan toinen kiihkoilija on kuullut joltain joka joskus oli samassa sateessa heidän kanssaan.

Tuommoiset kiihkoilijat kuten sinä tekevät itselleen karhun palveluksen. Rasisteja ovat samanlaiset uskonnolliset kiihkoilijat niin kuin sinä, historia on osoittanut mitä heille lopulta on käynyt. AINA.