KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2142

27.07.2011 14:39

Olen ilmoittanut aiemmin etten komentoi kirjoituksia,mutta nyt on pakko. Sivuston tarkoituksena on panetella koko ajan KKy:tä ja sen hallitusta vähiten rakentavassa mielessä.oma nimeni on mainittu joitakin kertoja mielestäni hieman arveluttavissa merkeissä, vihjailevaan sävyyn. Mikäli jollakin on minusta tai toimistani jotain huomautettavaa / kysyttävää, voine ohjata sen suoraan minulle. Muussa tapauksessa on tällainen kirjoittelu on lopetettava heti. Mikäli minusta tai minulle kirjoitetaan, tehdään se omalla nimellä,kijoitetaan se omalla nimellä, ei nimimerkeillä.

Vastaukset

Arviointi on Suomessa sallittu

#2143 Re:

2011-07-27 15:17:33

#2142: Ari Sandberg -  

 

On Ari täysin normaalia, että jos esittää kommentin julkaisussa, niin sitä saa arvostella. Sinä et ole mikään Ensikoti/eläinsuojelija asiantuntija, joten lausuntosi herättää huomiota.
Minulla on oikeus olla nimetön

#2154 Re:

2011-07-28 21:41:53

#2142: Ari Sandberg -  

Sandberg - sinun ei ole mikään pakko kommentoida täällä ollenkaan, eikä sinulla ole mitään valtuuksia määräillä täällä myöskään toisia kommentoijia!

Sinä et näköjään vieläkään ymmärrä, että opposition ja sen kannattajien kommentit ovat täällä täyttä totta!  SE EI OLE MILLÄÄN TAVALLA PANETTELUA! HALUAMME TUODA TOTUUDEN ESIIN, KOSKA OLEMME KYLLÄSTYNEITÄ NIIN KISSOJA KUIN IHMISIÄ POLKEVAAN TOIMINTAAN KKY:N HALLITUKSEN TAHOLTA!

ARI - Ota  siis pääsi vihdoinkin pois pensaasta ja ala katsomaan totuutta silmiin! Häpeän KKY:n touhuja, vaikka jäsen olenkin.