Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Signal

#23629 Re: Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

31.10.2013 17:50

#23492: - Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

Ei ole pahan suopuudesta kyse, vaan silmien avaamisesta. Herra tekee kyllä ihmeitä, mutta kaikki "ihmeet" eivät ole häneltä.

2Tes.2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2Tes.2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Matt.7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

Mat.7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Vastaukset


Vieras

#23632 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

2013-10-31 18:03:15

#23629: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Sirpa - Ihmeparantuminen

 

Kun taivas on suljettuna, niin ettei tule sadetta, koska he ovat tehneet jatkuvasti syntiä sinua vastaan, ja he todella rukoilevat tätä paikkaa kohti ja kiittävät nimeäsi ja kääntyvät pois synnistään, koska sinä jatkuvasti ahdistit heitä, niin kuulethan sinä taivaista, ja varmasti annat anteeksi palvelijoittesi, niin, kansasi Israelin, synnin, koska sinä opetat heille hyvän tien, jota heidän tulee vaeltaa, ja varmasti annat sadetta maallesi, jonka olet antanut kansallesi perintöomaisuudeksi. Jos maahan tulee nälänhätä, jos tulee rutto, jos tulee viljanpolte, viljanruoste, kulkusirkkoja, torakoita, jos heidän vihollisensa piirittää heitä heidän porttiensa maassa – millainen vitsaus tahansa, millainen sairaus hyvänsä – niin minkä tahansa rukouksen, minkä tahansa suosionpyynnön joku ihminen tai koko kansasi Israel esittäneekin, koska kukin heistä tuntee oman sydämensä vitsauksen, ja he todella levittävät kätensä tätä huonetta kohti, niin kuulethan sinä taivaista,