Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesuksen sisäinen tuntemus

#19027 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi us

15.08.2013 15:34

#18993: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskova 

Ei minun tarvitse kuvitella Jumalan puhuvan minulle, kun Hän todella puhuu! Jumala ei ole mikään minun mielikuvitukseni tuote. Tämä on vaikea sinulle todistaa, tiedän sen. Jumalan puhe on kuitenkin ihan yhtä todellista kuin sinun ja minun puheeni, usko minua. Sitäpaitsi Raamattu todistaa että Jumala puhuu useilla tavoilla.

Apostolien Teoissa kerrotaan täysin selvästi kuinka Pyhä Henki puhuu, esim. Apostolien Teot 10.luku jakeet 19-20:" Kun Pietari yhä mietti tuota näkyä, sanoi Henki hänelle: "Katso, kaksi miestä etsii sinua; 
niin nouse nyt, astu alas ja mene arvelematta heidän kanssaan, sillä minä olen heidät lähettänyt".  Tästä Pyhän Hengen puheesta on kysymys kun uskova kuulee sisäisesti Jumalan äänen.

Vastaukset

Kudonnan malli

#19029 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miks

2013-08-15 16:29:39

#19027: Jeesuksen sisäinen tuntemus - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi us

Väität että kuulet ääniä, joita vain sinä itse kykenet kuulemaan. Lisäksi väität joidenkin pyhien kirjoitusten tukevan äänten kuulemistasi.

Myönnät varmasti itsekin, ettei sinulla ole mitään muuta todistetta kuulemillesi äänille kuin oma väitteesi. Kyllä minäkin väitän, että enkeli toi minulle kultalevyt viime yönä, luin niiden pyhän sanoman, ja sitten enkeli vein kultalevyt pois.