KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Mira Tolvanen ex ensikoti
Vieras

#1537 ensikotien kustannukset

11.03.2011 18:41

Terttu ei ole antanut myöten että ensikotien tuhoutuneita materiaaleja, patjoja, sohvia, tapetteja yms. mitenkään korvattaisiin.
Miten Terttu sitten olisi muka valmis kissatalon perustamiseen, joka toisi paljon enemmän kuluja kuin ensikotien olojen kohentaminen ? ? ?

Vaatiessani Tertulta huomiota ensikotien asemaan kirjoitin lehteen asiasta. Sen seurauksena en saa enää toimia ensikotina. Minä olin vahingoittanut yhdistystä!

Todellakin vahingoitin Terttua kun toin asian julkisuuteen. Sain rangaistuksen ja maksoin kissojen ruokia ja hiekkaa omasta pussistani.

Olen mielestäni osaava ensikoti ja haluaisin auttaa kissoja edelleenkin. Tertun mielestä se ei ole soveliasta.

Yritäppäs ajaa kissojen asiaa tosissasi niin pian sinut potkitaan pois toiminnasta.
En ole ainoa jolle on tehty sama temppu.

Viesti on että parempi olla hiljaa ja totella johtajaa, muuten tulee potku persauksiin.

Viis siitä miten kissojen käy! Kunhan Terttu saa määrätä tahdin ja potkia porukkaa ulos yhdistyksestä.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1538 Re: ensikotien kustannukset

2011-03-11 19:57:40

#1537: Mira Tolvanen ex ensikoti - ensikotien kustannukset

juu ja potku tulee persauksiin niillä jo eläväksi legendaksi tulleilla saatesanoilla

" jos ei miellytä niin voi mennä johonkin muuhun yhdistykseen jossa arvostetaan tai perustaa oma yhdistys jossa voi toimia mielensä mukaan sillä jokainen yhdistys toimii omalla tavallaan"

että näin "herttaista" ja "ystävällistä" on kohtelu KKY,ssä.

Vieras
Vieras

#1539 Re: ensikotien kustannukset

2011-03-11 19:59:49

#1537: Mira Tolvanen ex ensikoti - ensikotien kustannukset

tiedoksi sinulle, se kissatalohanke on ammuttu alas ja haudattu.

Kirsi
Vieras

#1543 Puuttuuko jäsenet kiusaamiseen vai ei?

2011-03-12 18:41:01

#1537: Mira Tolvanen ex ensikoti - ensikotien kustannukset

Mira ei todellakaan ole ainoa hommiaan kunnolla ja moitteetta yhdistyksessä hoitanut jäsen, joka on joutunut "iänkaikkisen" puheenjohtajan eli Terttu Kanervon kynsiin. Useat kymmenet KKY:n jäsenet, kuten Mira ja minä, olemme tehneet vain yhden virheen, joka on koitunut tuhoksemme tavalla tai toisella.

Mikä on tuo virheemme? Olemme uskaltaneet sanoa omat mielipiteemme ääneen ja vastustaneet Terttua jossain asiassa. Ja sen jälkeen on seurannut haukkuminen, kiusaaminen ulossavustaminen ja saman mantran hokeminen: "Ei yhdistyksessä ole mikään pakko olla, vaihda yhdistystä jollet ole kaikessa samaa mieltä puheenjohtajan kanssa tai ole hiljaa."

Haukkuminen menee Terttu Kanervolta todella alhaiselle tasolle. Tässä muutama esimerkki, mitä minä ja Mira olemme olleet, kun Terttu on meistä puhunut muille yhdistyksessä: rahanahne, mielisairas, laiska, epäluotettava, työtön, riidankylväjä.... Myös naamamme edessä olemme saaneet samaa kuunnella ja sitten on taas mantra jatkunut "eroa yhdistyksestä"-tyyliin.

Ymmärtäisin jos kyse olisi vain muutamasta ihmisestä. Mutta kyse on kymmenistä ihmisistä! Miten "iänkaikkinen" puheenjohtaja Terttu Kanervo voi muka olla aina joka asiassa oikeassa, mutta joka asiassa (toisilleen tuntemattomat) kymmenet ihmiset aina väärässä?


VUOSIKOKOUKSESSA VOIMME LOPULTAKIN LOPETTAA KIUSAAMISEN JA MUUTTAA NYKYSEN KKY:n ELI  Kiusataan Kannanottajia Yhdistyksen TAKAISIN KKY:KSI ELI KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEKSI!

 

 

 

 

 

 

 

Sohvat uusiksi?
Vieras

#1546 Re: ensikotien kustannukset

2011-03-13 20:06:14

#1537: Mira Tolvanen ex ensikoti - ensikotien kustannukset 

Taidankin jatkossa ryhtyä ensikodiksi, jos uusi hallitus kustantaa kaikille uudet sohvatkin -ja tapetit. Äkkiäkös niihin kissat merkin ruiskauttaa.